Vi har ferie i 3 uker 👌 eg sitter hjemme nå å kjeder meg eg😝 "dn kan du komme litt?" Spørte mamma, "Ok" eg gjekk bort til de. Der satt mamma å pappa de hva litt nervøse... "Hva er de?" spørte eg de. "Vi må fortelle deg noe.." "Hva da? Herregud kan dere forte dere ?" Mamma begynte å opne munnen "eg å pappa skal skilles.." "HÆ?!! Faen!! DU TULLER?!" Skreik eg til mamma mens eg sprang på rommet å låste døra. Mamma å pappa skal skilles. Det kan ikke vere sant😥 "NEEEI!!!OHHH!" Skreik eg mens eg begynte å hyl grine. Mamma å pappa kan ikke skilles! Nei !! Mer husker ikke eg da eg sovna. Eg våkna på morgen såg på klokka 10.00 mamma å pappa er på jobb. Eg sto opp gjekk på bade fiksa håret tok på ein genser å joggebukse. Eg gjekk ned å laga meg noe mat. Eg lagde amerikanske pannekaker 😋 eg lagde sån ca 10 stk. Eg tok på litt musikk eg tok på My girl av The Main Level. Eg bare elsker dei. Eg skal faktisk på konsert til dei om noen få dager her i byen. Eg skal dit sammen med Lotta. Eg å Lotta er veldig nærme nå. Eg sender ho melding hva som skjedde igår... "Hei Lotta. Har noe å fortelle...mamma å pappa skal skilles..😭" sendte eg. Fikk ingen svar... Jaja... *PLLING* hørte eg fra mobilen. Det hva Lotta. "Unnskyld snuppa at svarte nå men hva på tivoli med familien, HÆ SKAL DEI?! 😔 eg veit hva gjør deg glad ☺️ gjør deg klar henter deg om 30 min😊" skreiv Lotta , "det går bra, Ok gjør meg klar" skreiv eg tilbake.
Lotta pov
Stakkar dn😔 eg skal gjør ho glad. Eg hva litt kjent med jennie Sofie å ho kjente the main level så eg kontakte ho å spør om nummer til the main level. Eg fikk nummer til Alex fra tml
(Samtale Lotta-l Alex-a)
L-hei Alex! Det er Lotta ein av danserne til isac. Eg fikk nummer av jennie Sofie☺️ ja de er at, venninna mi dn ho er kjempe lei seg nå pga foreldrene hennes skal skilles 😥 så lurte eg på om vi kunne ta ein møte med dere kl 14.00? Hilsen Lotta.
A- ja hei Lotta. Ja jennie kontakta meg. Ja det er heilt greit. Er det greit at vi møtes hos meg hjemme ? Her er Addresen ************.
L- Ok takk. Vi kommer kl 14.00 da 😉 vi ses 😌
A- ja de gjør vi, Hade 😎😊
L- Hade
Samtalen slutt.
Klokka er 12.30 , skal hente dn kl 13.00, eg må å gjør meg klar eg hadde på meg ein jeans lys bilene ein svart mage topp. Eg smisk meg lett.DN pov
Eg gjekk til kle skapet eg fant noen svarte bukser med noen hol i. Ein mage topp å ein cardisan (veit ikke kossen man skriver de) eg gjekk på bade å kledde meg. Eg sminka meg lett. Eg gjekk ned kl hva 12.55. 5 min til. Eg tok på meg mine kvite converse. Eg tok veska mi hadde lommeboka (?) å mobilen oppi. *DIING DONG* Yes endelig. "HEY!" Sa Lotta å gidde meg ein stor varm klem. "HEY" sa eg tilbake å klemte tilbake. "Så hva skal vi gjør idag ?" "Kjære dn, først skal vi shoppe litt så skal vi ein plass". Eg lurte på hvor vi skulle... Etter 45 min med shopping gjekk vi til ein taxi den kjørte oss bort til ett stor kvit hus. "Hvor mykje bli de?" Spørte Lotta. "100kr" "her" "takk". "Så Lotta hva er de?" "Vi besøker the main level!" "ÆÆÆÆ!!!! Tuller du?!?" "Nei eg gjør ikke de". "ÆÆÆÆ!! TAKKK!!" Vi dinga på døra. Der sto alle tre!! ÆÆÆ!!!Sånn her kommer den☺️ håper dere hva fornøyde. Sorry for ein kort del... Skal skrive mer imorgen å legger ut på mandag.
YOU ARE READING
Familie?
FanfictionDN (ditt navn) er 14 år gammel jente fra Finland men bur i Norge med mamma og pappa. DN har ingen søsken. DN flytta fra Finland da ho hva 3 år gammel så ho husker ikke så mykje men ho hadde ein venn...Isac Elliot.