OMG!! Del 5

38 1 0
                                    

Der sto alle tre!! Eg begynte å grine! Dei kom bort til meg å det blei til ein gruppeklem😍 "så eg hørte hva som skjedde med din familie..." Sa Alex, "ja,ehh..men de går fint nå..." "Skal du på konserten vor da?" "Ja selvfølgelig! Skal prøve å komme 1 rad;)" "1 rad? Kanskje du å Lotta har lyst å vere med i backstage?" "JA!! ÆÆÆ !" Ropte eg å gidde Alex ein stooor klem. Vi hva der i 3 timer vi blei kjempe god kjent. Det hva bare heilt magisk. Men så måtte vi gå pga dei skulle til studioet. "Tusen takk Lotta! Du er best😍" eg gidde Lotta ein stooor klem. "Bare hyggelig.vi ses om 2 dager da". "Hade" "Hade". Eg låste opp døra, "dn kan vi snakke med deg?" Spørte mamma. Eg gjekk bare forbi når eg hva oppe halvveis på trappa sa eg "nei!" Å sprang på rommet. Eg må bare få snakke med isac eg ringer han. Eg til frem mobilen taste nummere til isac å ringe isac tok den.
(Samtale isac-i dn-dn)
I-hei hva skjer?
DN-mamma å pappa skal skilles!
I-HÆ?! Ikke grin dn! Det kommer til å gå bra.
DN-isac du hjalp meg veldig mykje assa' tusen takk! Eg la på
Samtalen slutt.
Isac er ein DUST han bare sa at alt kommer til å gå bra om de hva ikke ein stor sak. Kanskje ikke for han men for meg hva de! Eg gjekk på badet tok vekk sminken tok på meg pysjen å sovna.
(2 dager seinere konsert dagen)
Eg våkna kl 10.00 YEYY konsert idag!! Alex skulle hente meg kl 11.00 konserten begynte kl 12.00 så han er her om ein time. Eg fant ein korte bukse å ein kvit topp eg tok på meg de. Eg tok pircingen i navlen ja eg har pircingen i navlen. Eg tok på meg kvite lave converse. Tok et eple å gjekk utenfor huset. Der kjørte de + Lotta da😝 "hei" "hei bare sett deg inn" sa Alex
Vi hva på vei til konserten. Men da vi skulle kjøre ned ein bakke kresja vi! Mer husker eg ikke før alt ble svart.

Her er den delen ute eg skal vere mer aktiv. Eg prøver så godt eg kan☺️ så hva tru dere som skje med thl+ Lotta å dn? Komme dei til å overleve ? Komme konserten til å bli avlyst? Hvorfor skilles mamma å pappa til dn?

Familie?Where stories live. Discover now