Eg våkna på ett kvitt rom. Ved sidan hva Lotta der ho hva ikke våken enda:( "HO ER VÅKEN!" Ropte noen. "Hva skjer?!?" "Slapp av dn, du hadde ein bilulykke. Alle i thl er i livet men det er lite sjanse for Lotta..." "HÆ?! LOTTA KAN IKKE DØ!" Ropte eg å begynte å grine. Inn kom isac. "ISAC!" "DN!" Isac løp bort til meg å gidde meg ein varm klem! "Lotta er veldig dårlig:(", "DN eg veit det. Alle vi er lei oss. Men vi må bare krysse fingrene for ho" "ja❤️" isac kyssa meg eg kyssa tilbake. "Men eg må gå.sender der melding i kveld,Hade snakkes" "Hade" isac gjekk ut. Eg bare håper at Lotta blir bra! Eg kan ikke miste ho. Ho er med meg alltid. På konsertene er de alltid morsomt med ho ❤️ Lotta 😭 eg sovna. Legene våkna meg klokka hva 09.00 "MAMMA!" Nå hva eg bare glad når eg såg ho. "DN!!". "DN du skal hjem idag." "HÆ? Eg kan ikke hjem fra Lotta". "Slapp av, Lotta blir bedre". "Lover du?" "Lover". Mamma å eg gjekk ut. Vi satt oss i bilen. "DN eg veit at nå er tida litt vanskelig for deg. Men bare eg å pappa vil ikke vere sammen lengre..." "Men mamma eg takkler ikke det..at dere skal skilles:(" "ohh kjærer DN:(<3 pappa har allerede flyttet til Sverige. Å eg har gave til deg". "Gave ? Ok kult... Men har du fått deg kjæreste da?" , "ja det har eg :) han er hjemme hos oss. Å han har ein sønn å;)", "kult...". Vi hva på plass. Eg å mamma gjekk in. OMG! Der hva Alexander !! Fra suite 16! (I denne historien han ikke Alex søsken) "hei eg er Alexander men kall meg Alex:)". OMG det smilet! Eg klarte ikke å svare! "H-h-hei, eg er DN" fikk eg så vidt fram. "DN å dette er tom (veit ikke hva pappa til Alex heier i virkeligheten) kjæresten min. "Hei DN" "tom"
Vi spiste kveldsmat eg gjekk legge meg på litt rom å Alex på sitt. "Eey DN?" "Ja?" "God natt ❤️ glad i deg" "god natt". Eg gjekk inn på rommet. OMG Alex sa at han er gla i meg!!Her er den delen. Skreiv ikke så mykje er litt sliten men prøver så godt eg kan:) så eg håper dere er fornøyde:)
YOU ARE READING
Familie?
FanfictionDN (ditt navn) er 14 år gammel jente fra Finland men bur i Norge med mamma og pappa. DN har ingen søsken. DN flytta fra Finland da ho hva 3 år gammel så ho husker ikke så mykje men ho hadde ein venn...Isac Elliot.