Ostrzeżenie: Ta historia zawiera przemoc i emocjonalną traumę, samobójstwo, uzależnienie itp.
Czytaj na własne ryzyko.
Proszę, oszczędź moje dziecko. Jest za młoda. Proszę, pozwól jej żyć... Kobieta po trzydziestce, która teraz leżała na podłodze ledwo oddychając, powiedziała zachrypniętym głosem. Zakrwawiona kobieta zdołała jeszcze podczołgać się do demona, który dokonał tej ohydnej zbrodni. Chwyciła prawą stopę przestępcy, starając się powstrzymać demona, nie pozwalając mu zbliżyć się do swojej córki, która teraz śpi bezpiecznie w swoim pokoju.
Godzina 2 nad ranem jest widoczna na rozbitym drogim zegarku na podłodze wraz z rozbitymi kieliszkami i butelkami drogich win, rumów, whisky i innych rodzajów napojów alkoholowych rozrzuconych po całej części barowej tej ogromnej rezydencji. Plamy krwi są namalowane na wszystkich ścianach. Ciała tych, którzy zostali wyeliminowani ostrym nożem z widocznymi poderżniętymi gardłami, leżą na podłodze.
Przy lekko uchylonych drzwiach widać osobę, która powoli odwraca się plecami i siada naprzeciw umierającej kobiety.
Tajemnicza osoba ma na sobie kapelusz i płaszcz zakrywający dolną część twarzy, przez co oczy są jedyną widoczną cechą jej twarzy.
Osoba ta zbliżyła swoją twarz do umierającej kobiety, szepcząc jej do ucha.
Po nią tu przyszedłem, kobieto. Była zaskoczona, słysząc głos demona. Nie spodziewała się, że to kobieta.
Biedna kobieta była przepełniona strachem po tym, co powiedział demon siedzący przed nią. Z trudem wstała, próbując walczyć z tą osobą, aby uratować swoje dziecko przed tym, co ta zła osoba planowała dla jej dziecka.
Udało jej się zaatakować przestępcę potłuczonym szkłem, które potajemnie chwyciła wcześniej, gdy demon szepnął jej do ucha.
Była zszokowana atakiem, który właśnie wykonała.
Pokrywa spadła z jej twarzy i upadła na podłogę; jest teraz w stanie zobaczyć twarz --- dziecka. Jej serce zadrżało na ten widok.
Jest taka młoda. Młoda dama może mieć około 14-15 lat lub mniej.
Udało jej się stanąć na jednej nodze, ponieważ jej druga noga jest ranna i krwawi, a w górnej części brzucha wciąż tkwi nóż.
Zadrapania na całym ciele były pokryte jej własną krwią.
Intruz przez chwilę wydawał się zbity z tropu, zastanawiając się, co się właśnie stało.
Niespodzianka? powiedziała kpiącym tonem.
Intruz wydawał się nieco zirytowany i gwałtownie zaatakował ją nożem, ale nie zważał nawet na jej zwinność.
Krążyli i potykali się po całym pokoju, ale wciąż nie udało jej się jej trafić ani razu.
Pomimo ataku intruza, jedyną rzeczą, jaką robi, jest unikanie i bronienie się za pomocą wszystkiego, co może złapać jako tarczę przed jego atakiem.
Nie chciała skrzywdzić dziecka.Skrzypnięcie drzwi odwróciło jej uwagę, a intruz prawie dźgnął ją nożem, ale szybko złapała nóż z ręki intruza i pozwoliła się dźgnąć w lewe ramię.
Była zszokowana swoim działaniem; to była tylko część naturalnego instynktu jej ciała. Nie zrobiła tego celowo.
Ugh. Intruz jęknął z bólu. Próbowała wyrwać się z uścisku młodej damy, ale ta jej na to nie pozwoliła. Chwytając ją za rękę, dziewczyna wykorzystała to jako okazję, by ją złapać.
CZYTASZ
Lily (Polish)
FantascienzaLilian fleur Queen, jest pół Brytyjką i pół Filipinką. Jej matka była byłą członkinią organizacji zabójców, która zakochała się w jej ojcu, którego uważała za zwykłego faceta. Ale okazało się, że był interpolem. Organizacja wpadła we wściekłość z po...