3

64 17 80
                                    

כואב לי מהיופי.

תהנו!

~~

החורף מביא עמו קסם ייחודי, כשהטבע כולו מתכסה בשכבת לחות ורעננות. טיפות הגשם מרקדות על חלונות הבתים, והרוח הקרירה נושבת ומעוררת את האוויר בניחוח של אדמה רטובה (זה הריח האהוב על לואי). הזמן בו השמיים עטופים בעננים כבדים, והאור המיוחד של החורף מרכך את הקצוות החדים של היום, יוצר אווירה אינטימית וחמימה. לואי אוהב לראות את הבתים ברחוב שמשנים את צבע אורם הדולקים לצהוב חמים. החורף מעניק זמן למחשבה והתכנסות פנימה, ומזכיר את יופיו של השקט והפשטות שבטבע.

קורנוול קפואה. זה אמצע ינואר, וכששלג יורד, מתגלה מראה עוצר נשימה: העיירה הייל נעטפת בשכבות לבנות, רכות ונקיות. הכל הופך דומם ומתכסה בשקט קסום, כאילו הטבע עוצר לרגע את נשימתו.

זה לא עוצר מהבנים לבלות כל יום במועדון הגלישה. אין מה לעשות, גם בחורף הגולשים המקצוענים והמתחילים צריכים לשמור על כושר. ולכן כל ימי שלישי וחמישי אחר הצהריים, קבוצת הגילאים הנמוכה מתאמנים עם מארק (וקצת עזרה של לואי וליאם), ובכל שאר הימים, הבוגרים מתאמנים. ישנם סוגי אימונים רבים המתאימים לחורף, בין אם זה חדר הכושר, בריכת הגלים, אימונים יבשים וימים ספציפיים של אימוני סנובורד שבעזרתם הם מתרגלים גלישה בשלג ומבצעים תמרונים במדרונות, קפיצות ופעלולים. סנובורד הוא האימון האהוב על לואי, זה מאפשר לו לחוות ספורט שהוא שונה ומהנה וגם מתרגל אותו לספורט שלו. זה מגניב. מחר הם הולכים לפארק שלג בבורנמות'. זה שעתיים וחצי נסיעה לכל כיוון, אבל לגמרי שווה את זה. (יצא להם להיות בכמה מרכזים שונים, אפילו בצרפת, אך האחד הזה היה האהוב עליהם).

האוטובוס יצא בשש בבוקר, מה שאומר שהם מפספסים יום לימודים שלם. מארק יהיה המלווה כמו תמיד, והם יוצאים שבעה סך הכל - לואי (כמובן), זאין, ליאם, נייל שמגיע בעיקר כדי ליפול על התחת, סופיה, פרי והארי.

הארי.

שנעשה כל כך טוב, ברמה מבחילה, וכל זה עוד מבלי לתפוס גל אמיתי.

לפני שבוע וחצי הוא הגיע עם כולם לחדר הכושר, עם הבנדנה המגוחכת הזאת לראשו והמכנסונים הקצרים שהוא שם מתחת לטרנינג שלו. נראה ששאר הבנים קיבלו את זה טוב, אבל אם מבטים יכלו להרוג כנראה שהארי כבר היה בעולם הבא, כי המבטים של לואי תמיד היו עליו. זה לא ממש עזר שהמתנשא הזה החליט שהרבה יותר נוח לו להתאמן בלי חולצה, ובבקשה, גם ללואי יש עיניים והגוף של הארי בהחלט שווה את הבהייה.

הוא רץ ליד לואי על ההליכון, עם הרגליים הארוכות והחזקות להפליא שלו. לא משנה כמה לואי ניסה להגביר את רמת הקצב שלו, הארי תמיד הוביל וזה גרם לו לזעוף. (מספיק שהוא שמע שירים באוזניות בווליום פסיכי שלא איפשר ללואי כלום מאשר לזמזם לעצמו בראש את four in the morning של גוון סטפני יחד איתו.)

The Beach Boy - Larry StylinsonWhere stories live. Discover now