Serkanın gevşekliğine doyduysanız düzyazı kısmına geçiozz
İyi okumalar
Sizi seviom
Öptümm
¬
"Ne yapıyor bu gerizekalı?" Kantinin ortasında otururken hepimiz şaşkın bakışlarla Keremi izliyorduk. Kaşlarım izlediğim saçma görüntüden dolayı havalanmıştı.
Elindeki kahveleri Selinlerin masasına bırakırken son günlerdeki halinden oldukça farklıydı. "Anlamadım ama bir haller var bunda." dedim kollarını bağlamış, çatık kaşlara Keremi izleyen Alp'e.
"Daha dün Selin'in mesajlarına cevap vermiyordu şimdi yine Selin sevdası tuttu herhalde." dedi doğu. Gözlerimi devirdim. "Sanmam, başka bir şey var ama anlatmıyor sınav falan bahane." sonra çayımdan bir yudum aldım.
Kantin kalabalıktı. Çoğu kişinin gözleri bir kereme bir Demire bakıyordu. Herkesin birazdan çıkacak olan kavgayı beklediğine emindim. Ben de bekliyordum. Kollarımı göğsünde birleştirmeme rağmen tetikteydim.
Arka masalarda oturan Demir atak yaptığı an ben de yanındaki götvereni indirecektim.
Tabii ki bu kişi Serkandı.
Serkan arada dönüp Kerem şerin olduğu masaya baksa da Demir bir an bile, gözünün ucuyla bakmamıştı. Bu durum açıkçası tuhaftı.
Ama daha tuhaf olan ise Serkan'ın sürekli Keremlerin masasına bakmasıydı. Çatık kaşlarıyla bakıyor eğilip Demir'e bir şeyler fısıldıyordu. Demir bu kadar ilgilenmezken o neden ilgileniyordu anlamadım o an.
Hatta garip bir sinirle doldum.
İçimdeki huzurluğun nedenini bir türlü çözemiyordum. Eskiden ona baktığımda tek hissettiğim öfkeydi.
Hayatımda onun kadar gevşeğini ve umursamazını görmemiştim. O yayık ağzıyla güler ve ağzından sadece insanın sinirlerini bozan kelimeler çıkardı.
Bu yüzden okulda pek seveni yoktu. Demir hariç kimseyle öyle arkadaş olduğunu görmemiştim. Kimse tahammül edemezdi ona.
Peki bunları bilmemem rağmen neden eskisi gibi öfke duymuyorum?
Şu an hissettiğim tek şey huzursuzluktu. Göğsümün ortasında, beni rahatsız eden, canımı yakan bir histi.
Ve bu his onu görmediğim zamanlarda bile ortaya çıkmaya başlamıştı.
Tamam bunun sebebi o bilmese bile gece gündüz fake hesabımdan konuşmamız olabilirdi.
Artık ona yazmadan da duramıyorum ne yapayım?
Hem sinirimi bozuyordu hem de beni saatlerce güldürüyordu. Yavşaktı falan komik çocuktu itiraf etmeyeliyim.
"Çek bakışlarını bir de seninle uğraşmayalım." dedi alp ben dalmış bir şekilde Serkan'ın izlerken. Alp'in sesiyle kendime geldim ve kendimi gülmeye zorladım. "Dalmışım." dedim sakince.
Ben on ane kadar bakarsam bakayım Serkan bana dönmemişti. Tek baktığı yer Kerem ve Selin'in masasıydı.
İç çektim. Orospu çocuğu oturduğu yerden sinirimi bozabiliyordu.
Düşüncelerimden kurtulmamı sağlayan şey Demir'in ayaklanması oldu. Sırtım verilirken Demir ve Serkan'ın ayaklanması izledim. Her zamanki gibi Demir sert ifadesi ise Keremlerin masasına yürüyordu. Ama beklediğim aksine Serkan da bu sefer gergindi. Genelde kavgadan zevk aldığı için olay çıkmadan önce o gevşek ağzıyla gülerdi.
"Hazır da bekle olay çıkacak gibi." dedim Doğuya. Elindeki telefonu bırakıp hemen dikkat kesildi. Alp zaten benim gibi tetikteydi.
Oturduğum sandalyeden ayağa kalkmak için beklerken, kantindekiler dahil kimsenin beklediği olmadı. Çoktan yumrukların havada uçuştuğun noktada olmalıydık ama Demir masanın yanından, hiç bakmadan, çekip gitmişti.
Arkasındaki Serkan'ın bile bakışları şaşkınlıkla açılırken bir an Kereme baktı ve göz göze geldi. Gergin sırtı şaşkınlıktan eğilmişti ve dudaklarını oynatarak bir şeyler söyledi. Anlamadım ama Kerem anlamış gibiydi.
Arkadaş mı olmuşlardı?
Yutkundum ve Demir'in sert adımlarla kantinden çıkışını izledim. Serkan o giderken beklememişti peşinden çıkmak için adımlarını hızlandırdığında bakışlarımız buluştu.
Mavi gözlerinde dalgalar geziniyordu. Bir an sadece bir an olduğu yerde durup bana baktı. Gözlerimiz buluştuğunda bir elektrik akımının vücudumda gezdiğini hissettim.
Aklımda tek sexting yaptığımız gece vardı o an. Bana yani alsında hiç var olmayan Fatmanur'a attığı mesajlar zihnimde tek tek gezdi.
Mavi gözlerine bakarak yutkundum ve bakışlarını kaçıran ilk ben oldum. Yanaklarımın kızardığını hissettim ama beni asıl rahatsız eden hızlanan kalbimdi.
Sikeyim !
Mavi gözleri çok güzeldi.
¬
Direkt maviyi okuyan var mı bilmiyorum ama yeşil ile birebir bağlantılı o yüzden onu okumadan buna başlamak biraz saçma ve eksik olabilirrDemirle keremimş okuyun!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi [BxB]
General FictionYeşilin yan kitabıdır Furkan üç yıldır nefret ettiği Serkan'a fake kız hesabı oluşturup istek atar ve işler beklediği gibi gitmez.