VIVIAN POV
Goodmorning, Goodmorning. De weker gaat maar ik heb geen zin om op te staan. Me moeder is beneden al bezig met het ontbijt. Want we gaan straks winkelen. We moeten outfits scoren voor de X-factor. Ik schuif snel me ontbijt naar binnen en ga dan naar de auto. Ik sta ongeduldig te wachten op me moeder. we gaan eerst naar Amstelveen daar halen we Daphne op. Als Daphne in de auto zit gaan we naar Zaandam om shanna te halen. Als shanna in de auto zit pak ik mijn telefoon en bel Danielle of ze al waker is. Danielle neemt slaper op en zegt dat ze Izzy maar eens waker maakt.
IZZY POV
~ONDERTUSSEN~
Waker worden hoor ik iemand zeggen. Ik wil er gaan aandacht aan geven en draai me nog een keer om. Danielle begint nog harder te roepen en begint me ook te kietelen. Ik draai me om en vraag wat er is. "de meiden komen over ongeveer een half uurtje" zegt Danielle. ik spring me bed uit en ga me aankleden. Onze moeder roept van beneden of we bijna klaar zijn. Toe toet. De moeder van Vivian is er we stappen in de auto en gaan naar de stad. We lopen winkel in en weer winkel uit. uiteindelijk lopen we door C&A en horen we iemand heel blij iets zeggen. "YES" roept Daphne "Dit is het". "Wat is het" vraagt shanna. Daphne houdt een knal roze legging, een kort rokje omhoog en een soort klassiek dans T-shirt. Iedereen vind het leuk behalve Danielle. Als Vivian begint te mopperen stemt Danielle uiteindelijk ook in met de outfit.
~1 UUR LATER~
DANIELLE POV
De moeder van Shanna heeft ons opgehaald en we gaan met z'n alle naar het huis van Shanna. we gaan daar logeren en repeteren. Als we bij shanna thuis zijn gaan we naar boven en begin met zingen. Shanna begint Ondersteboven raak ik alleen van jou, en ik weet niet of je beseft wat je met me doet. Dan springt Vivian maar je ogen, die vertellen dat je hier van houdt, dus ik grijp m'n kans en ik doe wat ik heel goed doe. We repeteren nog een uurtje veder als we van beneden ineens hoor dat het eten op tafel staat. We eten pizza dat is het lievelingseten van Vivian. Als toetje hebben we zelf gemaakte tiramisu. Na het eten besluiten we om film te gaan kijken. Als de film afgelopen is zijn we moe en gaan we naar boven. We trekken onze pyjama's aan en gaan dan op onze luchtbedjes zitten. We praten nog even veder over de dag en gaan dan lekker slapen.
JE LEEST
FREEDOM (voltooid)
FanfictionEen verhaal over liefde, vriendschap en muziek. Er gebeuren dingen die je niet verwacht. Gaat FREEDOM winnen in de X-factor? Kunnen ze droom waar maken met B-Brave. Of blijft het een droom.