Elimdeki beyaz güllere bakıp, tebessüm ediyordum. Bakışlarımı güllerden ayırıp, karşımdan duran Alp'e çevirdim.
"Bu,bu beyaz güller çok güzel."dedim sevinçle. "Senden güzel değil, ayrıca 9 beyaz gül.Anlamı,"diyince yüzüne baktım. Beni sevdiğini, önem verdiğini gösteriyordu. Ama ona geç,"evet"demek benim kaybımdı."Seni sonsuzadek, 9 beyaz gül gibi seveceğim,kara uşak."diyerek lafını böldüm.
"Seni sonsuzadek, 9 beyaz gül gibi seveceğim, civcivim."dedi benim gibi.
Keşke önceden hayatıma girip, beni aşka inandırsaydın, kara uşak.
Turan Alp Boztürk.
Sevdiğim, ve onun tarafından sevildiğim adam.
"Ne düşünüyorsun, civcivim?"dedi elini belime dolamış halde.
"Keşke, sana önceden 'evet' deseydimde, birlikte çok anımız olsaydı."dedim iç çekerek.
"Geç demişsen ne olmuş? Her şeyin iyisi makpüldür. Vardır bundada bir hayır."dedi yanağıma öpücük kondurarak.
"Karabiberim."
"Bana ne zaman, böyle lakaplar takmayı bırakıcaksın?"dedi gülerek.
"Sen bana civciv demeyi bıraktığında."dedim bende onun yüzüne gülerek.
"Desene hiç bir zaman."
"Kara uşak'ımsın hatta."dedim.
"En çok bunu seviyorum."dedi.
"Sen bana ne diyicektin, civcivim?"diye sordu.
"Abim öğrenirse ne olucak? Benim yüzümden aranız bozulursa,üzülürüm."dedim. Abimle çok yakın arkadaşlar. Ve abim ona yakın olduğumda, sanki hiss ediyormuş gibi, benim ondan uzak durmam, için kaş-göz yapıyor.
"Abin öğrense bile hiç birşey olmaz. Varsın, sevgime sahip çıktığım için aramız bozulsun. Ve, hiç bir zaman üzülme. Üzülürsen, üzülürüm. Ve seni üzenleri üzerim."dedi net sesiyle.
"Seni, çok seviyorum."dedim.
"Bende seni çok seviyorum."dedi.
Aklıma gelenlerle yüzümdeki gülüş soldu.
Turan yine savaş için gidicek. Çünki o, kıdemli bir üstğmen.
Ya bir gün orda, başına bir şey gelirse?
"Kara uşak, savaş bölgesinde kendine dikkat et olurmu?"dedim boğuk sesimle.
"Senin sevgini hiss ettikce, bana birşey olmaz, civciv'im"dedi.
"Bak ne güzel gülüyoruz, neden ağlamaklı konuşuyorsun? Zaten cadoloz Leyla yüzünde, buluşamıyoruz. Abin yetmiyordu, birde o çıktı başımıza."dedi sabr çekerek.
Gülerek, "Yanındada cadoloz falan deme, abim duyarsa, bizi fena yapar. Sevgilisi pek bir kıymetli. 2 yıl ayrı kaldı diye, biri onun hakkında kötü şey söylüyor diye, söyleyeni doğduğuna pişman ediyor."dedim.
"Aman, benimde civcivim var. Ve ben 6 yıldır ayrıyım sevdiğim kadından."dedi.
6 yıldır bana aşıkmış.
Yeni kurgum, Siyahların içindeki Beyaz.
Ateş ve Su'daki Sedanın aşk hikayesi.
Tanıtım nasıl olmuş?
Oy ve yorum please🤍
YOU ARE READING
SİYAHLARIN İÇİNDEKİ BEYAZ
RomanceElimdeki beyaz güllere bakıp, tebessüm ediyordum. Bakışlarımı güllerden ayırıp, karşımdan duran Alp'e çevirdim. "Bu,bu beyaz güller çok güzel."dedim sevinçle. "Senden güzel değil, ayrıca 9 𝑏𝑒𝑦𝑎𝑧 𝑔𝑢̈𝑙.Anlamı,"diyince yüzüne baktım. Beni sevdi...