Kilka słów od autorki

3 2 0
                                    

Witam wszystkich czytelników już po finale Cyklu Przeklętych - wcześniej za to dzieło nie zalecam się zabierać z powodu możliwych spoilerów - a bądźmy szczerzy, kto chciałby sobie zaspoilerować jak dalej potoczy się historia?

Cel opowiadań jest jeden. Rozwinięcie niektórych postaci, pokazanie ich głębi, co może pomóc wam nieco bardziej je zrozumieć. Pisząc Cykl miałam pomysł na to jak przeszłość każdego z bohaterów wygląda, lecz nie zawsze mogłam to pokazać dokładnie tak, jak to miałam w wyobraźni. Po prostu nie było to tak bardzo potrzebne w fabule, była to po prostu poboczna informacja. Dlatego - opowiadania.

Nie obiecuję, że będzie ich dużo. Nie obiecuję, że będą się często pojawiać, ale jeśli wpadnę na jakiś pomysł, to się tu pojawi. Czasem będą to opowiadania bardziej "poważne", pozwalające właśnie wejrzeć w przemyślenia dalej postaci lub pokazanie jakiejś ważnej dla tego świata historii, ale czasem pojawi się coś zabawnego. Różnie to bywa w pisaniu, często sama jestem zaskoczona tym, co powstało spod mojego pióra. Ile wydarzeń miało potoczyć się zupełnie inaczej a skończyło się... cóż. Tak, jak się skończyło.

Więc bez dalszego przedłużenia - zapraszam do lektury.

Opowieści ze świata przeklętychOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz