Pov, Robbie
Het is denk ik een uur of 3 s' nachts, ik kijk om me heen maar mijn blik blijft hangen bij matthy. Ik zag het vanavond al maar denk het nog eens, wat een lichaam heeft die gast echt waar.
Iemand tikt op mijn schouder en ik schrik me helemaal kapot en draai me in een ruk om. Koen kijkt me grijnzend aan. "Wat moet jij nou?" Vluiser ik hem toe. 'Pissen en kijken hoe jij kwelt om matthy zijn liggaam.' Ik rog mijn ogen en koen staat op. 'Ik ga ff pissen, als jij dan even lekker ga' "waag het niet om die zin af te maken koen echt waar ik vermood je" Hij barst in laggen uit. Maar verbazingwekkend heel zacht, niet echt van hem verwacht.Als koen terug komt en in zijn bed gaat liggen sluit ik ook mijn ogen en val heel langzaam in slaap.
Pov, Matthy
Ik word wakker met mijn gezicht naar Robbie toe, hij is wel echt schattig als hij slaapt. Wacht wat?! 'Haha goeie moge matt' hoor ik achter me, ik draai me om naar Milo. 'Ja ik zag het wel hoor, lekker staren' ik rol mijn ogen. "Zijk niet zo man, ben net wakker." Dan bedenk ik me dat ik op stro lig in een oude schuur. Ik ga recht op zitten en bekijk mezelf. Eigenlijk is het best koud hé. En ik kijk om me heen naar mijn leren jasie, a daar ik pak hem op en trek hem aan. 'Haha lekker matt' zecht milo, ik kijk hem vrachend aan. Hij wijst naast me.
Pov, Robbie
Milo wijst naar me, dan besef ik me dat ik heel er aan het staren ben. Snel kijk ik weg. Ik kijk om me heen, andere staan op en ik doe hetzelfde, ook Koen en raoul zijn wakker en staan ook op.
Pov, verteller
Ze lopen nu de schuur uit en gaan verder het bos in. Laten we even verderop kijken, o nee... dat ziet er niet allebest uit. En ook is er geen berijk... en nu?
Pov, Raoul
Ik pak mijn telefoon uit mijn zak en loop naar milo toe, "zeg eens heb jij berijk"? 'Wacht ff' 'Nee jij?' " nee ik ook niet..." 'Heeft er iemand bekijk?!" Schreuwt milo. Heel veel mensen kijken op hun telefoon, 'Ja, JA IK' roept Koen. "Lekker man geef eens". En toen viel hij uit. "A nee man hij is leeg, je zij gister nog dat hij vol was". Foen kijkt weg en houd zijn lag in...
'Hij was gewoon p0rn0 aan het kijken'. Lacht Milo erdoorheen. Koen geeft hem een duw en we lopen verder.We lopen verder tot Matt ineens stopt met lopen en ik loop tegen hem aan. Als ik naast hem kijk zie ik een grote, wolf! Ik loop naar avhter en we gaan allemaal bijelkaar staan. De Wolf blijft staan waar hij staat. Al we langs hem kijken zien we 3 puppy's! De Wolf loopt langzaam op ons af en loopt een rondje om ons heen. Bij matt blijft hij staan, hij ruikt aan zijn broek en kijkt dan naar Rob. Wtf fluistert matt naar mij. Ik knik en de Wolf loopt terug naar zijn puppy's. We ontdooien een beetje en als de Wolf weg is lopen we langzaam verder.
Ik bots alweer tegen matt aan, "gast wat nou?" 'Sttt' de rest stopt ook met lopen 'horen jullie dat ook?' Vraacht matt heel zacht. In pure stilte luisteren we.
Krrrr
Krrrr
Krrrr
Het komt steeds dichterbij.
Krrrr
We gaan weer dichter bij elkaar staan
Krrrr
Een heel klein konijntje steekt zijn hoofdtje om een boom. We ontspannen zich weer en kijken elkaar aan van, was dat het? Nou niet dus. Het konijntje word in een ruk naar achter getrokken, dan komt de Wolf van net met het konijntje in zijn bek achter de boom vandaan. En niet alleen dat, er komt ook een andere Wolf achter de boom van daan, en achter een andere boom ook.Intussen zitten we vast tussen ongeveer 6 wolfen. Iedereen kijkt mij aan, warom altijd ik!? "O oké allemaal jezelf groot maken en naar achter lopen." We doen wat ik zij maar de dieren volgen ons dringend. " oké het enige wat je NIET moet doen is rennen." 'RENNENNNNN AAAAAA' Krijst een van de mijden en de dieren rennen op ons af en wij rennen ook heel hard weg.
De wolfen zitten nogsteeds achter ons aan en de adrenaline giert door mijn lijf. We komen aan bij een openbare weg en rennen naar de overkant. De wolfen blijfen gek genoeg bij de bosrand staan en lopen dan weg. Helemaal buitenbaden staan we op de weg. Helemaal alleen. Naja we hebben elkaar nog wel maar goed. 'Ik zeg verder diekant op lopen' zecht matthy en wijst maar rechts. " ik vind het helemaal best maat".
JE LEEST
Een Schoolreis Gaat Fout...
General FictionDit verhaal gaat over matthy en robbie van de bankzitters. Matthy is de populaire jongen die een baddy styl heeft. Robbie daarintegen is echt een buitenbeentje hij heeft echt wel vrienden hoor!! alleen niet heel veel, ook is hij echt een softie. Ze...