Güzel ve keyifli bir şekilde sosislimi yerken Tails öne atıldı ve kolumu tuttu.
"Sonic... Sence de shadowla konuşmanın zamanı gelmedi mi? Hem tuhaftır ki bugünlerde ortalıkta yok? O günkü kavganızdan sonra?"
"Evet tuhaf.. ve hala zümrütü bende,... Gidip zümürütünü vereyim ona ayrıca bi konuşayım bakalım kavgasız bir şekilde... Nasıl olucaksa artık..."
Evden çıkıp zümrütle beraber ilerledim, evine geldiğimde zili çaldım ama açmadı cam açıktı bende zürütü camdan içeriye koydum. Evime doğru ilerlerken, düşündüm belliki egginin yanında gitsem mi?
Yok be... Ne işim var benim orda? Sonra konuşurum...
2 Dakika sonra...
Bilin bakalım nerdeyim?
TABİKİ EGGİ'NİN EVİNDE!
Ne için? Shadow için!
Kapısı zaten açık olduğu için içeriye girdim ve bağırdım...
"KİMSE YOK MU?! YUMURTA KAFA! SHADOW!"
Sadece ilerledim, ve salon yani olduğum yer karanlıktı... Ama bir odanın ışığı açıktı oraya ilerledim kapıyı açıp içeriye girince ise baygın olan shadow'u gördüm. Hemen yanına gittim, ve onu uyandırmaya çalıştım. Ama sonra kafamda hissettiğim sert cisimle bayıldım...
Yazar anlatımıyla....
Sonic bayılınca eggman'ın robotları sonici shadow'un yanına koyar ve demiri kilitlerler. Eggman keyifle gülerek çıkar ve shadowla sonici yalnız bırakırlar...
Shadow bir saat sonra uyanır ve kafasını shadow'un omuzuna yaslamış olan sonici görür, etrafına bakınır. Yavaş yavaş aklına gelir olanlar...
Eggman onu bir planım var diye çağırıp onu bayıltmıştı. Sonic'e baktı, ondan nefret etmiyordu hayır, sadece Maria'ya benziyordu sonic... shadowda marinanın kendisi yüzünden öldüğünü düşündüğü için ondan nefret etmeye çalışıyordu ama boş, onun kokusunu öylesine seviyordu ki onunla kavga etmesinin tek sebebi buydu. Kokusunu alabilmek için onu kavgaya davet ediyor ama ona vuramıyordu...
Çünkü ona kıyamıyordu, fakındaydı ama görmezden geliyordu...
Sonici kaldırdı ve ışınlanmaya çalıştı. Fakat gene aynı yere ışınlandı. Sinirle homurdandı, Sonic yavaşça yere düştüğü esnada uyanıp ayakta olan shadow'u görür.
Shadow bir de bununla uğrşıcam derken, Sonic kendini düşünmeden kalkıp shadow'un yanına gider
"İyisin değil mi? Noldu sana?"
Shadow ona kaşlarını çatmış bir şekilde bakar...
"Sence Sonic? Eggman bizi buraya tıktı işte!"
Sonic şaşkınlıkla baktı...
Herşey puzzle gibi yerine oturmuştu şimdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Fenerim Sensin...
Ficção AdolescenteO benim sadece düşmanımdı, başka hiçbir şeyim değildi. Ve hayır ona aşık değildim. Olamazdım.