Karavana Dyn Marw

16 0 0
                                    

Škola Kočky v utajení někde poblíž lesa Brokilon, nastává konec výcviku nových Zaklínačů:

Výcvik byl velmi náročný, jak pro vás tak i pro nás, protože jsme se museli často přesouvat, ale konečně jsme se před světem dobře ukryli, abyste se mohli v klidu stát plnohodnotnými Zaklínači vy parchanti.
Dnes vás nacpeme dryjáky a ty z vás udělají jedny z nás.
Nemá cenu to oddalovat, ani se zdržovat.
Herd Munx do stanu, a připraví se Percy Ruml!

Herd vešel do fialového stanu, kde na něj čekali mág, kamenný stůl s koženými popruhy, a na menším stolku alchymistické nádoby s přísadami.
Byl zimní podvečer, povozy karavany byly zaparkované za sebou do kruhové hradby, ve které bylo rozmístěno osmnáct stanů.
V deseti přespávalo v každém z nich po třech dětech, ve zbylých sedmi dospělí Zaklínači po dvou.
Poslední stan byl postaven teprve před týdnem, a v něm měla nastat Kočičí Zkouška Trav, kterou jako první měl projít Herd.
Lehl na stůl, a mág jej znehybnil popruhy.
Poté začal pronášet formule, míchat substanci kterou měl Herd vypít, a na závěr ji dal ohřát na plamen kahanu.
Když ta podivná, slizká, zelená tekutina začala na plameni bublat, mág ji z ohně stáhl.
Dvakrát zrovna nevoněla, a nechutnala o nic lépe.
Když ji Herd vypil, minutu se nic nedělo.
Pak ale začal křičet bolestí, a i přes popruhy se kroutil v neuvěřitelné agonii.
Mág jen mávl rukou, a kolem kluka se bleskurychle utvořila zvukotěsná bariéra.
Asi po půl hodině křičet přestal.
Přeměna a bolestivé mutace byly dokončeny.
Herd ale bohužel nepřežil.
Mág levitací dostal tělo chlapce na káru na mrtvé, a zavol ať mu přivedou dalšího.

Percy Ruml do stanu!
Připraví se Julien Gazran!

Ohlásil mistr Školy Kočky, nechvalně proslulý Zaklínač jménem Xander Mohel.
Percy, stejně jako před ním Herd Munx ulehl na kamenný stůl a mág jej taky znehybnil popruhy.
Cyklus se opakoval úplně stejně jako u Herda, ale Percy zkoušku přežil.
Mág jej poté poslal odpočinout si.

Julien, do stanu!

Když Julien vlezl dovnitř, proces byl stejný jako předtím u Herda a Percyho.
Ale když Julien vypil ten slizký zelený hnus, oproti předchozím chlapcům nekřičel bolestí a kroutil se podstatně méně.
Julien to zvládl.
Přežil Zkoušku Trav stejně jako Percy, a mág jej po uvolnění taky poslal nabrat síly.
Poté šel jeden za druhým zbytek chlapců.

Adeptů postupně ubývalo a nakonec jich ze třiceti přežilo celkem osm.
Bran Koldar, Lokin Dran, Norrik Kryl, Olek Tharn, Ulric Fodor, Lyle Darik, Percy Ruml a Julien Gazran se úspěšně stali Zaklínači.
Po Zkoušce jim byl dopřán řádný odpočinek, další den všichni v karavaně oslavovali další úspěšnou várku Zaklínačů, a pak už jen všichni společně přečkávali uvnitř vozové hradby do jara.
Někteří pokračovali ve výcviku s mečem, někteří si pročítali bestiáře aby si uchovali v paměti všechny informace o monstrech, ale všichni novopečení Zaklínači společně poslouchali příběhy co ve světě zažívali jejich mistři.
Julien se s Percym dohodl, že na jaře, vyrazí za výdělky společnou cestou.

Nová Generace ZaklínačůWhere stories live. Discover now