Modell ügynökség?

8 1 0
                                    

A képeim pörögnek a kivetítő képernyőjén. Apám összerezzen a második képsornál. Nem szereti a kihívó és váratlan dolgokat. Tőlem. Ezért is megyek az agyára. Látom a kék és fehér fénytől megvilágított grimaszát. Ja, határozottan ilyen képet vág amikor valami nem tetszik neki.
- Kikapcsolnád? Kint vagy bent Vacsorázzuk?!- kérdezi anyám.
Mivel meleg az este, kint ülünk a teraszon. Miami nem olyan mint Italy de minden alkalmat kihasználunk. Sőt ha nem hallatszana a nyüzsgés az utcán azt hinnénk valami szőlőskertbe vagyunk. 
- Jó itt- mondja apa
Bátyjám  Jacob felmordul, majd tovább tömi a fejét. Akkora pali, hogy a villa nevetségesen kicsinek tűnik a kezében. Mindig úgy eszik mint akit éheztetünk, pedig eskü akkor eszik amikor akar. Jacob apánkkal szembe ül én pedig anyánkkal szemben. Jacob idősebb 2 évvel és én elvagyok nyomva teljesen.
- Mire készültek a képek?- kérdezi Jacob, miközben egy savanyú ubit töm a szájába.
- A dior újságba..-közlöm
Villámért nyúlok és megpróbálok enni, ügyelve az alakomra. Sajnos nem élvezhetem az élet ízeit.
Pár falat után elégnek is nyilvánítottam, pedig egyáltalán nem volt az. Őszintén úgy meg ennék egy jó mekit. De nem tehetem. Első a modellség.
Jacob haverja Noah is modellkedik akivel amúgy nagyon rég nem találkoztam, talán fél éve. Valahol Franciaországba van.
__________________________________________
Több órányi hosszú beszélgetés után végre otthagyhattam az asztalt. Utam nyilván a szobámba vezetett, hogy végre lefeküdhessek. Jacob elment valamerre, mint mindig. Így én itthon maradtam a szép kis családommal.. Ja hát nem, ez nem az a mese. Tartok egy mindenes fürdést, egy kis kikapcsolódást. Elég húzós hetem volt, hétfő-kedd fotózás, szerdán edzés, csütörtök-péntek fotózás majd edzés. Gondolhatod, éjszaka értem haza állandóan, de legalább Jacob eljött értem mindig.
__________________________________________
Már a kádban fekszek forró vízben és levendulás fürdősóban. Legjobb! Testem leradírozom és le borotválom amit le kell. Hajam a végén mosom, tiszta vízben. Nagyon utálok hajat mosni de majdnem mindennap muszáj vagyok mert fotózásra makulátlan haj kell. Nyilván, anyám vágya volt ez a modellség, mivel az ő álma volt de nem teljesült be.
__________________________________________
Az ágyba olvasgatom az egyik könyvecskémet és egy ismerős hang üti meg a fülemet. Noah az.
Várj mi? Haza jött fél év után? És első uta ide vezetett. Szívem a kelleténél gyorsabban kezd verni amint meghallom lépteiket közeledni a szobám felé. Kérlek ne gyertek be. Kérlek, kérlek ne. Márpedig valamelyik kopog.
- Igen?- kiáltom és az ajtó kivágódik. Noah barna haja kissé kócosan de szexisen hullik homlokára, csak egy melegítő nadrágba van, tán felsőjét ellopták útközben vagy mi a frász? Tetoválásain elidőztem és mondhatni alaposan végig mértem mint valami kiéhezett kiscsaj.
-Csinálj már valami kaját míg megfürdök meg megcsinálom Noah szobáját.- löki felém kedves testvérem. Válaszom egy hümmögés. Nagy nehezen felemeltem a valagam a puha ágyamból és le indultam. Noah szorosan a nyakamba lohol mint valami magányos kiskutya.
- Mit szeretnél enni?-kérdem
- Hááát ha csinálsz palacsintát azt meghálálnám, hercegnő.- mondja de a vége fele már suttogja. A hideg is kiráz.
- Ne hívj így te bunkó.-
- Semmi, jó, hogy látlak? Vagy merre voltál eddig? Vagy hiányoztál? Semmi?- néz rám csillogó boci szemekkel.
- Nem.- Mondom ki szárazan. Ő egy tiltott gyümölcs. Szóval inkább bekeverem a palacsinta tésztát és próbálom nem agyon verni a serpenyővel..
a hozzávalók megvannak de a kis fém keverő tálam nem érem fel, bárhogy nyújtózkodom. Majd egy hozzám simuló melegséget árasztó test leveszi azt nekem. Maga felé fordít majd, felültet a konyhapultra.  Lábaim szét nyitja és közéjük férkőzik. Fülem mögé tűri a hajam és oda hajol.
- Egészen biztos, nem hiányoztam?-suttogja iszonyat szexin. Egyik kezét végig simítja a combomon és mélyen a szemembe néz. Érzem, hogy akar és, hogy hiányoztam neki de nem lehet. Számunkra nem lehet.
-i..i..igen.-nyögöm ki végre és lököm el magamtól.
- ha mégegyszer hozzám érsz leverlek a serpenyővel!!- fenyegetőzök és  felé fordítom az említett tárgyat, tudjátok mint az aranyhajban.
- ugyan már hercegnő, játszod, hogy nem akarsz és nem vágysz az érintésemre. Tudom titkon arról fantáziálsz, hogy a lábaid a nyakamban vannak és..-hát nem tudta befejezni, bár igaza van de NEM.
Jacob sétafikál a konyha felé ahonnan tuti fix jó illatok áradnak. 
- Mhmm hugi miez a jó illat? Csak nem palacsinta? - néz rám úgy mintha valami isten lennék.
- Az ám, kivennéd a gyümiket meg az önteteket? - kérdem és ő szó nélkül megteszi. Na igen. Ezt szeretem. Úgy táncol ahogy én fütyülök. Na ja jó vicc.
__________________________________________
Hiába féltem a kis modell testem egy palacsintának sem tudok ellent mondani. Képtelenség. Rá nézel és mintha könyörögne, "egyél meg".  Jó nem de értitek.
Ahogy látom mindkettő állatnak ízlik velem szembe mer két pofára falják és fülig csokisak. Mint két kis gyerek, ilyenkor olyan cukik és addig se jár a szájuk..

Már az emeletre tartunk teli hassal, lesz mit le dolgozni holnap.
- Elizabeth nem jössz velünk nézni valamit? - kérdi Jacob. Megrántom a vállam és velük tartok a mozi terembe. Az igazság, hogy nincs kedvem de nem akartam ellent mondani. És tudom, hogy valami horrort fognak választani amivel nincs is bajom de ők nagyon brutált találnak mindig.

És ahogy megjósoltam, horrort nézünk. Én ülök középen, jobb oldalamon Noah, bal oldalamon Jacob. Noah keze állandóan a combomra téved és mindig feljebb csúszna de ilyenkor keresztbe teszem a lábam. Nőiesen tudjátok. De nem tehetek mást, mellettem ül a bátyám, ha bármit is észre venne megölne minket. Vagyis engem lekötözne a pincébe, Noaht lelőné nem is kérdéses.

A sokadig combfogdosás után azt hazudtam, hogy fáradt vagyok és megyek aludni.

Nyakig betakarózva hason fekve gondolkozol, vajon mit miért csinál Noah?

Tiltott gyümölcs / írás alatt /Where stories live. Discover now