Múlt?

2 0 0
                                    

~Elizabeth~
„A sötét utcán sétálok hazafele Firenzében. A lámpák csak pislákolnak és közel sem adnak fényt. Az egyik kanyar után egy nagyon erős fény világított meg és kissé sietősre vettem a tempót de az a fény is egyre gyorsabb volt.

Ne fordulj meg. Nehogy. Nem szabad.

Megfordultam.

És egy fekete furgon jön szorosan mögöttem. Mehetne gyorsan is, nem? Ez egy egyirányú utca.

De nem teszi.

A kocsi megáll és egy nagydarab fickó pattan ki belőle. Futni kezdek de ő kettőt lép körülbelül és a számra tesz egy rongyot."

Ver a víz és alig kapok levegőt de ez csak egy újabb rémálom. Miért álmodom újra a múltam. Miért??

Felvettem a papucsom és leosontam a lépcsőn. A konyhából fény szűrődik ki, vajon kinek nem volt elég a palacsinta?

Noah-nak. Bélpoklos..

-Te jó ég, nagyon szarul festesz!- mondja halál komolysággal. De nem válaszolok, nem érdemli meg. Szememet forgatva a hűtőhöz lépek és kiveszem a kis narancs levem.

- de komolyan, ha nem érezném a kaja izét azt hinném, hogy álmodok és valami démon vagy aki megakar ölni. - játsza a félőset de nem tűnik fel neki, hogy semmi kedvem ehhez most. Hajnali négy van és kivagyok az élettől ő meg pont most poénkodik velem. Komolyan mondom, ha hamarabb halok meg mint ő, kísérteni fogom.

- Némasági fogadalmat tettél hercegnő?-kérdi

-Mondtam már, ne hívj így!- " hercegnő " na ez kifacsart belőlem 5 szót. De bár ne szólaltam volna meg. Csak fényezem az egóját. De ő nem válaszol csak veszi sértődöttre a formát. Kit érdekel.

- Hát ti? Miért nem alszol hugicám?- jön be a konyhába Jacob és intézi felém leginkább szavait.

-rémálom.- mondom úgy mintha valami átlagos dolog lenne. Számomra valóban az, minden héten újra álmodom vagy épp alvásparalízisem van. Hozzá szoktam viszont nagyon felzaklat és nagyon tudok félni. De tovább ácsorgok a narancs levemmel és csak bámulok a semmibe.

Jacob csak vet rám egy sajnálkozó pillantást és tölt egy kis vizet. Nem tud mit mondani rá a mai napig. De megértem énsem tudnék mit reagálni arra, hogy a húgát 2 éve elrabolták és azóta is ezzel álmodik. Most komolyan erre ki tudna jól reagálni. Nem az a megfelelő szó rá, hogy sajnálom.

Otthagytam őket és felmentem a szobámba átöltözni, nem alszok már vissza. Lemegyek az edzőterembe. Levezetem a stresszt és hát ledolgozom az esti palacsintát. Nem is akarom tudni hány kalóriát nyomtam be de most vért fogok izzadni úgy érzem.
__________________________________________
3 órája lent vagyok az edző terembe és már mozdulni sem bírok de muszáj vagyok még legalább tíz percig itt maradnom. Nem érzem magam késznek még. Egyszerűen nem. De nem igazán bírom három óra után a tempót szóval felmegyek megfürdeni.

Vasárnap van szóval nem nagyon van tervem a mai napra de nem is bánom. Mivel itthon van Noah így szerintem ők elmennek valamerre én meg áthívom Katharine-t. Ő a legjobb barátnőm de nagyon sokat utazgat így vele is alig találkozok. Az utazgatás és a szerelme elvette az eszét. Úgy lennék én is szerelmes, szórakozni akarok és élni nem pedig robotolni. Meg akarom tapasztalni a szerelmet és, hogy milyen egy férfivel lenni. Nem igazán voltam még szerelmes és még 18 évesen szűz is vagyok. Hogy is van, minél kisebb annál frissebb? Na hát igen ezért van Noahnak mindig ezernyi évvel fiatalabb lotyói.

Őszintén szeretem amikor Noah megdicsér mégha poénkodik is, a fiúk nem vettek észre eddig nagyon vagy is pontosítok, észre vették a testem amit nem adok oda senkinek és így már láthatatlanná is váltam. Szerintem szép vagyok és okos, nem önfényezés csupán tisztában vagyok az értékeimmel. Az élet nem egyszerű egy 18 éves szűz modell számára. Nagyon nem. Nem is volt és nem is lesz egyszerű. 

Várjunk csak, vasárnap van ami azt jelenti, hogy ma mennek anyámék üzleti útra. Két hétig miénk a ház szóval fixen lesz ezer meg egy házibuli.

Tiltott gyümölcs / írás alatt /Where stories live. Discover now