1

43 8 48
                                    

"Merhaba Zhang Hao, bugün 8 Haziran 2024. Tyt sınavından çıktın ve gördüğün üzere pek iyi geçmedi. Açıkçası şuan neden ağladığın hakkında da bir fikrin yok. Beklenen bir senaryo karşısında hayal kırıklığına uğrayamazsın seni ezik. Çalışmamayı seçen sendin. Bu sınav sonucunu seçen sendin. Kendi hayatını kendin mahveden de sendin. Umarım ki bunun gururuyla rahat bir hayat sürüyorsundur. Çünkü ben seninle ve bu sorumsuzluklarınla daha fazla bir hayat sürdüremiyorum, benden bu kadar. "

Ekran siyahlara bürünürken şaşkın bir şekilde ekrana bakakalmıştım. Bu nasıl bir videoydu anasını satayım. Dürüst olmak gerekirse telefonumda yer açmak için girdiğim galeriden azarlanarak çıkmayı beklemiyordum. Daha sonra yüzümde buruk bir tebessüm oluştu. Karşımda tyt sınavı berbat geçti diye hayatın bittiğini sanan bir genç vardı. Ve bu genç yabancı biri de değil 3 ay önceki halimdi. Olduğum konumu düşününce gülümsemem büyüdü. O çocuğa sarılmak isterdim, başardın Zhang Hao demek isterdim.

Çalan kapıyla düşüncelerime ara verme durumunda kalmıştım. Gelen Jiwoong hyungtu. "Hao naptın, açıklandı mı tercihler?". Bütün ailenin onur konuğu olan konu 1 aydır falan Üniversite tercihlerimdi. Meraklı bir şekilde yanıma gelip oturan hyunguma baktım. Ben de sevinçle ondan tarafa döndüm ve ekrandaki "Yerleştiniz" yazısını gösterdim. Jiwoong hyung telefonumdaki yazıyı görür görmez kollarını etrafıma sarmıştı. "Çok sevindim Hao! Bundan sonra bütün yemekler senden o zaman." Dediği şeye ufak bir göz devirdim. "Sanki normalde ben yapmıyormuşum gibi." dediğime karşı ufak bir kahkaha atıp kalktı. "Tamam o zaman ben gidiyorum anneme söyleyeyim sende arkadaşlarına falan haber verirsin herhalde." kafamı sallayarak onu onayladım. "İşim bitince size katılırım!"

İlk olarak 4 saattir mesajima bakmayan değerli sevgilim Soobine mi yazmalıydım? sanırım. Sohbet pencerimizde bir süre öylece bekledikten sonra bir şeyler yazmaya karar verdim.

Amor✩

Hao:
askımm gunaydınnnn!! [08.08]

SOOBİN YERLESMİSİMMM
HEMDE İLK TERCİHİME😭😭😭
artık sevgilin bir sef.
😜 [12.36]

Soobin normal şartlarda on buçuk gibi uyanırdı ve saat çoktan oniki buçuğu geçmişti. Endişelenmek istemesem de içimdeki panik atak kişiliğim yüzünden bu pek mümkün gözükmüyordu. Biraz sakinleşmek adına Taerae ile olan sohbete girdim, bir yeni mesaj vardı.

Taerae

Taerae:
lan tercihler açıklanmış çabuk iyi haberler veriyosun

Hao:
artık şef hao diyeceksin oğlummm

Taerae:
yerleştin mi lan kasar

Hao:
kaşar falan adam ol lan
ayrıca ne sandın ablan koymus🙈
sen naptın

Taerae:
of kanka o isler biiirrr tık karışık
hiç eşeleme yani

Hao:
ah lan
üzülme be oğlum ek yerleştirmeler var daha

Taerae:
karsında konservatuvar 1. sınıf öğrencisi duruyor
🤜🏼

Hao:
🤛🏼
HELAL LAN SANA ASLANIM BENIMMM
da abla sen ing edebiyatı istemiyo muydun

Taerae:
o ilk tercihti ya... tutmadı o
2. tercih tuttu

Hao:
NASIL YANİ

Taerae:
evet.
AYNI OKULA GİDİYORUZ

𝗦𝗮𝗺𝘀𝗮𝗿𝗮 | HaobinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin