Korsarz, bo tak kazał się nazywać, zabrał ją na południowy kraniec wyspy. Wciąż nie wiedziała jak rzeczywiście miał na imię, bo Michał było jawną grą słów na Lucynę-Lucyfera, a Bogusław, kolejnym żartem.
Wynajmowana przez niego willa znajdowała się na zboczu wzniesienia daleko od innych domostw. Linda nie znała dobrze tej okolicy ale wedle jej orientacji gdzieś w dole powinien stać bungalow Kanadyjczyka, z którym niedawno pływała kajakiem. Pamiętała też, gdzie obcokrajowiec trzymał sprzęt. Zamyśliła się wpatrzona w czarne morze... to mogła być myśl.
– Napijesz się? – Usłyszała za sobą niski głos.
– Nie, dziękuję. – Wolała zachować trzeźwy umysł i odpowiednią szybkość reakcji. – Szklanka wody wystarczy.
– Wejdź do środka – rozkazał tak stanowczo, że przeszyły ją dreszcze.
– Dobrze szefie – sparodiowała pokorną pracownicę. – Boisz się, że ci ucieknę zanim otrzymasz swoją nagrodę?
– Raczej, że ta banda dupków odstrzeli ci głowę, zanim wsadzę kutasa w twoje usta.
Przełknęła ślinę. Ta niespodziewana wulgarność dodała jego fizjonomii jakiejś bliżej nieokreślonej pikanterii. Kiedy weszła do przestronnego salonu, zamknął szklane drzwi i pilotem zasunął zasłony. Teraz nikt nie mógł ich zobaczyć.
Podeszła do niego i chwyciła za brzeg koszuli. Pod naporem jego badawczego spojrzenia palce zaczęły jej drżeć, a guziki przestały współpracować. Korsarz milczał, trzymając szklankę z trunkiem, który popijał wolnymi łykami. Kiedy rozpięła mu koszulę do końca odłożył szkło na pobliski stół. Fałdy materiału odkryły to, co Linda wcześniej wyczuła pod palcami. Miał obłędnie wysportowane ciało z idealnie zarysowanymi mięśniami brzucha. Mimowolnie przygryzła dolną wargę. Dawno nie widziała tak atrakcyjnego mężczyzny.
Wtedy poczuła jego palce na ramiączku sukienki. Zsunął go delikatnie, a kiedy zrobił to samo z drugim, ubranie zleciało na podłogę. Linda wiedziała jak się prezentuje w samej bieliźnie, zwłaszcza, że na tę noc wybrała najbardziej seksowną sztukę. Uniosła oczy. Wzrok mężczyzny płonął, a rozszerzone źrenice pieprzyły ją samym spojrzeniem.
CZYTASZ
Taniec ze śmiercią [18+]
RomanceThriller erotyczny. Tajlandia. Linda wyrusza na łowy. Jedyne czego pragnie w tym odległym zakątku świata to ostry seks i odrobina zapomnienia. Na jej drodze staje tajemniczy mężczyzna z zimnym jak lód spojrzeniem, który wciąga ją w śmiertelnie niebe...