blubblub
🦕
"yani öyle işte jisung şimdi ne yapman lazım filan anladın demi."
"evet anladım hyung ama gece neden asla odamızdan ayrılmamız gerek onu tam anlamadım yani abimin yanına gece uyumak için gidemezmiyim."
"hayır öyle değil abinin yanına gidiceksen git ama bir daha odana dönemezsin saat on ikiden sonra odadan çıkamazsın yasak bunun neden böyle olduğunu bende bilmiyorum daha doğrusu kimse bilmiyo."
"hmm anladım."
"ozaman ben gidiyorum akşam yemeğini yapmam lazım."
"hyung bende yardım edebilirmiyim burda odada tek başıma canım çok sıkılır."
"olmaz bir emir gelmeden seni yanıma alamam eğer yemekten bir şey çıkarsa ikimizde ölürüz eğer canın çok sıkılırsa bahçeye çık az önce sana çarpan çocuk vardı ya seungmin onu bul onunla konuş istersen büyük ihtimal şuan serasındadır."
"tamam ozaman rahatsız etmem onu demi."
"hayır tabikide seung iyi biri merak etme biraz fazla acelecidir zamanı olsa bile hep telaş içindedir onun dışı çok iyi biri."
"tamam ozaman benimde abim gelene kadar kafa dağıtmaya ihtiyacım var zaten odada durursam saatlerce ağlarım büyük ihtimal hadi gidelim."
Changbinin yanına gidip ona bakıp odanın kapısına doğru yürümeye başladı jisung hemen yanında da changbin yürüyodu.
"Jisung bence biraz uyuyup dinlenmelisin senin için iyi bir gün değildi gibi hem bak köpeğininde uykusu gelmiş gibi."
Arkasını dönüp çoktan yatakta uyuklamaya başlayan köpeğe baktı jisung.Anlık karar değiştirip uyumayı tercih etti şuan o daha cazip gelmişti.
"tamam ozaman sana kolay gelsin hyung."
"tatlı rüyalar bir ihtiyacın olursa mutfaktayım."
"tamamdır."
Changbin küçüğüne gülümseyip odadan çıktı.
O çıkınca köpeğinin yanına gidip oturdu jisung biraz başını okşadı bbmanın."ahh sen acıkmışsındır offf onu söylemeyi unuttum bekle beni burda hemen sana mama bulup gelicem tamammı."
Köpeğin başına minik bir öpücük kondurup odadan çıktı jisung changbin hyungun tarif ettiği kadarıyla mutfağı buldu.
Neyseki çok zorlanmadan bulmuştu."changbin hyung."
Chang dalmış bir şekilde çorbayı karıştırırken birden arkasından gelen sesle irkilmiş hafif yerinde sıçramıştı jisung onun bu haline gülüp konuşmaya başladı.
"üzgünüm hyung korkutmak istemedim bbama için mama isticektim de."
"jisung öyle sessiz sessiz gelinirmiyi ya hiç seste çıkarmadın neyse sorun değil ama mamayı bulmak için yanlış yerdesin seungminin yanına git hayvanların yemekleriyle de o ilgileniyo ondan iste."
"üzgünüm hyung serayamı gidiyim."
"az önce felixin yanına gidiceğini söylemişti şurdaki büyük kapıdan iki sonrası revir ordalardır büyük ihtimal."
"tamamdır teşekkürler hyung."
Changbinin yanından ayrılıp dediği yere gitmişti jisung kapıyı tıkliyip içeri girdiğinde birine zorla iğne yapıldığını ve seungunda bunu gülerek izlediğini farketmişti.
"Ya felix hyunjine şikayet edicem seni kovsun ulan YA BIRAKSANA!!!"
"ya rahat dur be bir iğneden bu kadar korkamazsın PRENSSİN SEN KENDİNE GEL!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prensim //hyunsung
Fiksi PenggemarYeni bir krallık yeni bir hayat ve aptal bir prens Jisung bunlara alışabilcekmiydi? 🦕 MinLix SeungIn ChanChang