18.00

12 9 7
                                    

Sevgilin o gün okula gitmemişti böylelikle senin ölümünden haberi yok.

Sevgilin senin karşı apartmanında oturuyordu.
Ekmek almak için markete giderken sizin evin önünde toplanmış kişileri ve ailenin ağlayışlarını görür.
Sevgilin panik ve şüphe ile kalabalığa doğru gider, bina nın önündeki cenaze arabasını görünce içine ufakta olsa bir korku girer, hızlı ve korkar adımlarla kalabalığın arasından binanın önüne geçerek abin/ablan/kardeş inin yanına gider.

(Sevgilin) :"ne oluyor burda... "Seni sorar, senin nerde olduğunu sorar.

.....ö̶l̶d̶ü̶.̶.̶. Dedi..

Sevgilin sustu bu duyduklarına inanamadı resmen dünya başına yıkılmıştı, geri geri adımlar attı dengesini yitirip yere düştü, halen bunlara duyduklarına inanamıyordu.
Sevdiği kız/erkek ölmüştü mutluluk kaynağı olan kişi artık hayatta değildi...

Ağlayamadı, ses çıkaramadı, konuşamadı, kıpırdayamadı....

Olduğu yerde donup kalmıştı, ayağa kalktı o kalabalığı arkasında bırakarak nereye gittiğini bilmeden yürüdü.
Konuşmuyor, ağlamıyor, ses etmiyordu sadece şok ve ifadesiz bir yüz ile yürüyordu.

Bir anda dizlerinin üzerine çöküp ağlamaya başladı.
Yüreğinde bir ağrı vardı, elleri ayakları titriyor delicesine kendini sıkarak ağlıyordu....

O böyle hayal etmemişti belki sana hediyeler almıştı ya da hazırlamıştı onları veremedi belki yarın ya da ertesi gün yapacağınız etkinlik, eğlenceleri düşünüyordu, belki........

Ama bunlar geri de kaldı hepsi bir kağıdın sayfasının yırtılıp uçarak gitmesi gibi yok oldu, sen yoktun hayalleri, mutluluğu, sevinci herşeyi yıkıldı...

Ona uğrattığın bu korkunç acı karşısında ne hissediyorsun?

〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎
Merhabalar🤗
Kitabımı buraya kadar okuduğunuz için teşekkürler.
Sizce kitap nasıl gidiyor iyi mi kötü mü?

Kitabı anlamayan çoğu arkadaş var onlar için küçük bir özet geleyim

Şimdi siz yani okuyan ölmüş olan kişiniz ve siz öldükten sonra yaşanacak ya da yaşanması mümkün olan olaylar anlatılmakta siz bunları okurken (benimle hayal et) gibi ölümün ardından olan kişilerin tepkilerini ve duygularını okuyorsun /sizin ölümünüzden sonra ilk 24saat içinde ne olucak onlar anlatılmakta.

Umarım beni anlamışsınızdır iyi okumalar......

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 2 hours ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ölümden Sonra  Son 24saatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin