המורה החדשה שלי

1.2K 16 2
                                    

אתם מכירים את ההרגשה הנפלאה הזאת של התחלות חדשות, ההתרגשות לקראת הלא נודע, ולקראת הדבר החדש שמגיע...
את אותה התרגשות היה לי שאמרו לנו שהמורה שלנו התפטר בעקבות סיבות אישיות, ותהיה לנו מורה מחליפה ששמה דנה .

אז לפני שאנחנו צוללים לעומק הסיפור, בואו תכירו אותי.
קוראים לי גיא ראובני, ואני לומד בכיתה יא. אני מטר 80, יש לי שיער חום גולש, עיניים כחולות כמו הים, צבע עור שחום, וקוביות בבטן אחרי שלוש שנים של אימונים קשים בחדר כושר...
מאז ומתמיד הייתי אליל הבנות, שתמיד היו רודפות אחרי... אני מצדי לא נתתי לזה כל כך חשיבות ותמיד הייתי מוצא בת אחרת בשביל שהיא תספק את הצרכים המיניים שלי, אך היה לי חוק אחד, מי שאני שוכב איתה בחיים לא תיכנס לי לבית.
לפעמים הייתי תוקע מישהי בשירותים של בית הספר, ולפעמים היינו שוכבים בחדר של השרת. אפילו יצא לי לשכב בחדר של המנהל, אבל זה סיפור לפעם אחרת...

המורה דנה הגיעה לתיכון שלי לפני כשנה. מיד שהיא הגיעה שמתי עליה עין (ואיך אפשר שלא) היא מטר שישים של יופי טהור. היה לה שיער שחור וחלק שהגיע לה עד לתחת האפרסקי והחטוב שלה. עיניים ירוקות חתוליות שהצורה המלוכסנת שלהם הביאה לה מראה אקזוטי. היה לי אף קטן וחמוד ושפתיים עבות ויפות, שפתיים שגורמות לך לפנטז עליהן בלילה ולרצות לנשק ולטרוף אותן. השדיים שלה היו בדיוק בגודל המתאים, בינוני פלוס, שדיים עומדות שמתאימות בול לאחיזה בכף היד. ולכל היופי שלה עזרו גם הבגדים הצמודים שהיא לבשה שהבליטו את הגוף המחוטב שלה. כבר אמרתי אישה מתוך חלום?!

כנראה שכבר הבנתם למה כל כך שמחתי שהודיעו לנו שדנה תהיה המחליפה של המורה שלנו, סוף סוף אני אהיה קרוב למורה השווה הזאת שבמשך שנה אני חולם עליה חלומות רטובים...

השיעור הראשון עם המורה דנה, ואני מתרגש כולי. בדרך כלל אני יושב בסוף הכיתה, אבל הפעם תפסתי בתחילת השיעור מקום קרוב ללוח, וקרוב למורה דנה...

דנה נכנסה לכיתה והתחילה לקרוא שמות, בגלל שהשם משפחה שלי מתחיל בר׳ אני נמצא לכל אורך הרשימה... דנה קוראת שם שם ואני מתרגש מרגע לרגע, מתי היא כבר תגיע לשם שלי?! ואז הרגע המיוחל הגיע, הבטתי על השפתיים היפות שלה מתי שהשם שלי התגלגל בהן, גיא ואחר כך ראובני עם הר׳ המתגלגלת... נעצתי מבט בעיניים הירוקות שלה, ועניתי לה זה אני וקרצתי לעברה, היא התעלמה מהקריצה שלי וענתה לי נעים להכיר גיא...

השיעור המשיך בשיחת תיאום ציפיות למהלך השנה, מה דנה רוצה מאיתנו ומה אנחנו רוצים ממנה. ואח״כ היא פירטה את המקצועות שהיא תלמד אותנו -חינוך, תנ״ך ומתמטיקה 4 יחל, אחרי שהיא סיימה לדבר אביב, הליצן של הכיתה, הצביע ושאל אותה - ״אז את יכולה להביא לי שיעור פרטי בכינוס איברים?״ כל כך כעסתי באותו הרגע, וגם המורה דנה כעסה כמוני, היא התעצבנה עליו והעיפה אותו למנהל. אח״כ שאר השיעור המשיך על מי מנוחות ללא תקריות מיוחדות.

סיפורים קצרים וכחוליםWhere stories live. Discover now