הכל התחיל ביום בו עולמי חרב עלי, אותו היום שהייתי בן 15 וההורים שלי לא חזרו לבית.
קוראים לי מקס, אני בן יחיד ועליתי לארץ בגיל 13 מפלורידה. שעלינו לארץ עברו לגור ברעננה, אני אבא ואמא בדירה יפה. הקליטה בארץ הייתה חלקה ללא יותר מידי בעיות, אבא שלי מנתח והוא מצא מהר מאוד עבודה, ואמא שלי המשיכה לעבוד בחברת הייטק מפלורידה דרך המחשב.
אותו היום הארור הזה היה יום שבת, בערך חודש אחרי היום הולדת שלי. ההורים שלי נסעו לים, ואני העדפתי להישאר בבית וללכת לחבר, החלטה שבדיעבד הצילה אותי באותו היום...
את שאר הדברים אני זוכר במעומעם, אמבולנס עוצר ליד הבית של החבר, אישה ושני גברים מודיעים לי שההורים שלי מתו, הלוויה, קרבות ירושה עם הדודים, ועוד כל מיני פרטים לא חשובים... האמת הקרבות ירושה עם הדודים זה פרט חשוב, כי אם הם לא היו מנסים לגנוב כסף ששייך לי, כנראה שהייתי חוזר לארה״ב וגר איתם, ולא מגיע למשפחה המאמצת שלי...אז בואו נספר לכם על המשפחה המאמצת שלי. משפחת רוזנברג, האבא עידן משרת בקבע ומגיע רק בסופ״שים לבית. האמא ליטל, עובדת בתור אחות בבית חולים, ומשם היא הכירה את אבא שלי. ליטל היא יפהפייה אמיתית, שיער בלונדיני מתולתל שמגיע אל אמצע הגב, עיניים כחולות כמו הים, עור שחום ואקזוטי וגוף חטוב שמבליט את הקימורים שלה, לעידן וליטל יש בת אחת ששמה רומי. רומי גדולה ממני בשנה והיא העתק משודרג של אמא שלה מבחינת מראה חיצוני...
הגעתי למשפחת רוזנברג בגיל 16.5 (בגלל כל הקרבות ירושה) בגיל הזה הייתי בשיא שלי מבחינה מינית, לא שהיה לי מה לעשות עם זה, אף פעם לא הצלחתי לנהל שיחה עם בנות, ואף אחת גם לא רצתה אותי... תבינו, לא הייתי הבן אדם הכי חתיך בכיתה, למען האמת לדעתי הייתי קצת מכוער...
בשביל שתבינו על מה אני מדבר, אני אתאר לכם את עצמי. אני מטר שבעים, שיער שחור וחלק, עיניים חום קקי, והצבע עור שלי לבן כמו סיד, ובנוסף על הכל אני מרכיב משקפיים עבות שנותנות לי מראה חנוני, בקיצור לא הבחור הכי יפה בעולם...אז בגלל כל הסיבות האלה תמיד נשארתי בפורנו, כל פעם ברגעי צרה הייתי פותח את הסרטון ופורק תסכול, תמיד על אותה הקטגוריה, גילוי עריות, מין בתוך המשפחה, אני יודע שזה נשמע פתטי, אבל מה לעשות זה הדבר שהכי סיפק אותי... אמנם האוננות והפורנו לא היו הדבר הכי אידאלי בעולם, אבל הם היו פלסטר זמני על הצלקות הרבות שלי...
ככה עוברים להם ימים, וחולפות להם השנים. עד לאותו היום בכיתה יב...
תבינו, בכיתה יב חזרתי לבית ריק כל יום. רומי, אחותי החורגת התגייסה ל8200 וחזרה פעם בשבוע לבית, וליטל עשתה משמרות ארוכות שנמשכו עד הערב, ולגבי עידן , אותו גם ככה בקושי ראינו...
בכיתה יב היה לי הרגל, אני מגיע לבית, נכנס לחדר של אחותי החורגת רומי, מפעיל את הטלוויזיה שלה ושם סרט פורנו אחר, כמובן בקטגוריה האהובה עלי, לא הכי חכם בעולם, אבל לא היו לי כל כך דאגות... הסרט מתחיל ואני אוחז באיבר המין שלי, מתחיל לאונן... אני כמעט מגיע לשיא, ובטעות אני מזיז את עיניי מהמסך. באותו הרגע חשכו עיניי. אני קולט את רומי עומדת בפתח הדלת ומצלמת אותי מאונן על המיטה שלה...
YOU ARE READING
סיפורים קצרים וכחולים
Romansמנסה להתחיל משהו חדש של סיפורים קצרים, כל סיפור יהיה באורך של פרק אחד, ויתאר מצב אחר של יחסים שלרוב הם טאבו. הסיפור יהיה עד לקטע של המין (כולל) ואח״כ הוא יגמר בשביל להשאיר את ההמשך פתוח לדמיון שלכם...