חיי הקבע אינם מתאימים לכל אחד, אמנם אתה חיי בתחושת שליחות מדהימה, אבל הקשיים ששירות קבע גורם לחיי המשפחה הם עצומים, ולא כל אחד יכול לעמוד בפני אותם קשיים.
קוראים לי עידן רוזנברג אני בן 47, ואני משרת בקבע בצבא כבר 29 שנה...
כמו שכבר אמרתי חיי הקבע מערימים קשיים רבים על חיי המשפחה, לשמחתי התחתנתי בגיל 27 עם אישתי ליטל, נולדה לנו בת אחרי שנה שקראנו לה רומי. שרומי הייתה בת 17 אימצנו נער אמריקאי בשם מקס שעבר טרגדיה כאשר ההורים שלו מתו בתאונת דרכים...
אני ואישתי ליטל מאז ומעולם היינו הפכים. אני הייתי רגוע ומחושב, והיא הייתה הרפתקנית וקופצנית. הדבר התבטא הכי הרבה ביחסי המין שלנו. אישתי ליטל תמיד דחפה שננסה דברים חדשים בסקס - דברים שלא תמיד הרגשתי בנח איתם...
פעם אחת משחקי תפקידים וBDSM ופעם אחרת הזמינה זונה שתצטרף אלינו, כבר אמרתי הרפתקנית?!
אמנם השירות שלי יצר מרחק מסוים במהלך השבוע, אבל מאז ומעולם נשארתי נאמן, ואני מאמין שככה גם היא...
הכל השתנה בשנה האחרונה, רומי התגייסה לצבא ומקס נכנס לתקופה שהוא מסתגר בתוכו ואינו מדבר עם אף אחד... ליטל החליטה שהיא צריכה להתקדם בעבודתה בבית החולים ולקחה על עצמה עוד ועוד משמרות, לפעמים אפילו על חשבון סופי שבוע שהייתי חוזר לבית...
וכאן נוצר הקרע.
שלא תבינו לא נכון, עדיין אהבתי אותה, אבל היא נתנה לי תחושה שאני לא מספק אותה ולא עונה על הצרכים המיניים שלה שרק גדלו עם השנים.
הרגשתי שהקרע הולך ומעמיק ככל שעובר הזמן, עד שהגעתי לנקודה שבה התחלתי להסתכל על נשים אחרות, דבר שלא עשיתי מאז שהתחתנו...
אמנם רק הסתכלתי עליהן באופן מיני, אבל לא תיכננתי לבגוד באישתי.
אך בכל השתנה באותו היום לפני חודשיים. באותו היום קיבלתי מזכירה חדשה ששמה ענבל.
ענבל הייתה בת 19 והתגייסה במחזור גיוס האחרון. היו לה פנים צעירות ומתוקות, וגוף חטוב וסקסי, שכל הבנים בתיכון כנראה היו גומרים עליו בלילה... תמיד, ולא משנה מה המצב, היה לה ריח של ורדים שהופץ באוויר בכל מקום שהיא הלכה. בקיצור ילדת חלומות...
מודה שפינטזתי עליה בלילות, והייתי מאונן על התמונה שלה, אבל אף פעם לא תכננתי לעשות את הצעד מעבר, בכל זאת הייתי המפקד הישיר שלה, וגדול ממנה ב28 שנה...
היא התחילה את העבודה וכל פעם שהיא רק יכלה היא הייתה זורקת רמזים מיניים לעברי ומחפשת לגעת בי, שמתי לב לכך, אבל התעלמתי, בסופו של דבר הייתי רק נפגע אם הייתי מתייחס לאחד מהרמזים שלה...
אני חייב לתת לכם רקע על התקופה שאנחנו חיים בה, תקופה קשה מבחינה ביטחונית בגלל המלחמה, שברקע התראות רבות לפיגועים, שחלק מהתפקיד שלי במשרד זה לתת מענה לאותם התראות...
וככה יצא שענבל נחשפה להתראות האלה, דבר שהשפיע עליה קשות וגרם לה להסתגר בתוך עצמה...
לא יכולתי לראות אותה במצב הזה וקראתי לה לשיחה איתי במשרד, היא הגיעה למשרד, והחולצת מדים שלה הייתה לא מדוגמת, כאשר היא פתחתה שתי כפתורים ונתנה מחשוף נדיב לשדיים שלה שעליהן הייתה חזייה קטנה כחולה שבקושי כיסתה את הפטמות של הציצי הענק שלה...
התעלמתי מזה ואמרתי לה - ״אני כבר תקופה מרגיש שאת לא אותו הדבר כמו שהתחלת את התפקיד, ואני חושב שמשהו עובר עליך בגלל כל המצב בארץ״...
ענבל ענתה לי שהיא חושבת, שכן והיא הייתה שמחה לקבל אישור להסתובב עם נשק...
עניתי לה שאני אבדוק את העניין ושהיא משוחררת.
באותו הרגע התחלתי לתכנן את הבגידה שלי מאישתי. אני אשיג אישור לענבל להסתובב עם אקדח, מה שאומר שהיא תצטרך אימוני ירי, אז אני אקח אותה למתחם מטווחים מבודד, ושם אני אגרום לה לנסות לשכב איתי, דבר שאני יודע שהיא רוצה...
היום נגמר והלכתי לחדרי, לא לפני שהבאתי ביד על סרטון של ענבל רוקדת בביקיני שמצאתי בטיקטוק.
אני אף פעם לא אצליח להבין את זה, הרי ברור לכולם שברגע שתעלי סרטון כזה מלא בנים חרמנים יגמרו עליך, אז למה הבנות ממשיכות לעשות את זה?!
קמתי למחרת והתחלנו את יום העבודה, בערך בשעה 11:00 קראתי לענבל לבוא למשרד שלי, הדלת הייתה פתוחה וראיתי אותה פותחת מהר את שתי הכפתורים העליונים של החולצה שלה בשביל שיהיה לה מחשוף נדיב...
היא נכנסה לחדר והייתי מופתע, מתחת לחולצה היא לא לבשה חזייה ויכולתי לראות את הקצה של הפטמות שלה מציץ לעברי...
בגלל שהיינו עדיין במשרד התאפקתי ואמרתי לה - ״הצלחתי להשיג לך אישור להסתובב עם אקדח, בואי היום בערב ואני אקח אותך לעשות מטווחים״ היא הסתכלה עלי במבט המום ומיד נצמדה אלי בחיבוק שהצמיד את הציצי הגדול שלה לחזה שלי ונשקה לי על הלחיים, ״תודה רבה לך המפקד, מבטיחה לך שאתה לא תצטער״ היא אמרה. חשבתי לעצמי שאני בטוח לא אצטער, ושחררתי אותה...
את שאר היום העברתי בצפייה לקראת הערב, הגיע הערב ושנינו עלינו על הג׳יפ הצבאי שלי, אני במושב הנהג והיא לידי. והתחלנו את הנסיעה לעבר בסיס המטווחים שנמצא כרבע שעה מהבסיס.
את הנסיעה העברנו בשתיקה שכל אחד עסוק במחשבותיו, אני איך אני אקרע ממנה את החולצה ואזיין אותה חזק חזק, והיא עסוקה במחשבות שלה שאיני יודע מה הן.
הגענו לבסיס והתמקמנו בעמדה, אחרי שהכל היה מוכן הוצאתי את האקדח שלי ונתתי לה להחזיק אותו. תנסי לירות לעבר המטרה אמרתי לה.
היא כמו ילדה טובה כיוונה לעבר המטרה וירתה, אבל פספסה את המטרה בהרבה. תנסי שוב דירבנתי אותה. והיא שוב הפעם מכוונת, יורה ומפספסת.
אחרי מספר פעמים היא התייאשה ואמרה לי - ״המפקד אולי תבוא ותעזור לי לכוון?״
לרגע הזה בדיוק חיכיתי, באתי אליה והצמדתי את הרגלים שלי לרגלים שלה, ככה שהזין שלי היה צמוד לתחת שלה...
שמתי את הידיים על הידיים שלה ועזרתי לה לכוון. ענבל ניסתה לשפר עמדה ותוך כדי הזיזה את התחת שלה שהיה צמוד לזין שלי שהתחיל לעמוד...
ענבל הרגישה את הזקפה שלי והסתובבה אלי, ״אני רואה שהחבר הקטן שלך שמח לראות אותי״ היא אמרה ומיד נצמדה אליי והדביקה לי נשיקה ארוכה תוך כדי שהיד השובבה שלה נכנסת לי מתחת למכנסיים ומתחת לבוקסר ומתחילה לאונן לי...
התנתקתי ממנה ודחפתי אותה לרצפה - ״מה נראה לך שאת עושה זונה שכמוך? מישהו נתן לך אישור לגעת במפקד שלך״
ראיתי איך היא מתחילה להיבהל, ולרגע הזה בדיוק חיכיתי, התקדמתי לעברה ותלשתי את החולצה ממנה, חושף את השדיים שלה...
אח״כ הורדתי ממנה את המכנסיים והתחתונים באלימות וצילמתי אותה מספר תמונות שהיא שוכבת על הרצפה ערומה. ״אם רק תעיזי לספר למישהו על זה התמונות שלך יהיו מופצות בכל הבסיס״ אמרתי לה, אמנם היא באה אליי ורצתה לשכב איתי גם, אבל לא יכלתי לקחת את הסיכון שהיא תלשין עליי...
אחר כך הורדתי את הבגדים שלי והתקרבתי אליה, הרגשתי שהשלפוחית שלי מלאה ועלה בי רעיון שפעם אישתי ליטל הציעה שננסה, אבל התנגדתי.
אמרתי לענבל להתקרב אליי ולפתוח את הפה, ״אני עכשיו עומד להשתין לך לתוך הפה, ואת צריכה לבלוע את הכל״ אמרתי לה
ענבל ניסתה למחות, אבל השתקתי אותה, ״זאת פקודה תשבי על הברכיים ותפתחי פה גדול״
ענבל כמו ילדה טובה עשתה כדברי והתחלתי להשתין לה לתוך הפה. הזרם יצא וכל הפה של ענבל התמלא בשתן שלי, היה לי כל כך הרבה להשתין עד שהוא התחיל לנזול לה על הסנטר ומשם הוא טיפטף לציצי הגדול שלה. בזווית העין ראיתי את הדמעות שלה זולגות שהנוזל הצהוב והמר שלי היה בתוך הפה שלה. סיימתי להשתין וענבל בלעה את הכל כמו ילדה טובה. הגשתי לה בקבוק מים ואמרתי לה - ״שמחת אותי ממש עכשיו, קחי תשתי ותעברי את הטעם, אחרי שתגמרי את הבקבוק אני אביא לך פרס על הצייתנות שלך״
ענבל שתתה את כל הבקבוק וניגשה אליי ״סיימתי״ היא אמרה, כל הכבוד עניתי לה.
אח״כ בלי לחכות הרמתי אותה והשכבתי אותה על האדמה, פיסקתי את הרגליים שלה וחדרתי לתוכה בעוצמה. צעקת כאב נפלטה מפיה, אך אני לא הפסקתי, חדרתי ויצאתי מתוכה הכי חזק שאני יכול, כבר חודשיים שאני רק מחכה לרגע הזה...
לאט לאט הגניחות כאב הפכו לגניחות עונג, וענבל זזה יחד איתי, השדיים שלה קופצים קדימה ואחורה, קדימה שאני חודר לתוכה, ואחורה שאני יוצא ממנה.
שלחתי יד והתחלתי לתפוס לה את השדיים מעכתי אותם בעוצמה והיא צעקה ״אייי אתה מכאיב לי״. עניתי לה ״שנינו יודעים שאת פשוט ישנה קטנה שאוהבת לקבל זיון קשוח, תשתקי כבר״ והיא כמו ילדה טובה המשיכה לגנוח בקולי קולות...
ככה המשכתי לדפוק אותה בחוזקה, ופתאום שמענו חריקת בלים. איך לעזעזאל שכחתי מכל שיש סיור שעובר פה כל שעה, עכשיו עומדים לתפוס אותנו וזה הסוף שלי...
קמתי ממנה מיד וניסיתי להתחבא, אבל זה לא הצליח לי. ״המפקד״ שמעתי קול ״מה אתה עושה פה עם ענבל, ולמה שניכם ערומים״. עכשיו כבר זיהיתי את הקול, זה היה נעם, החייל המעצבן שתמיד היה מחפש להיות ליד ענבל, ושתפסתי אותו פעם מביא ביד על תמונה שלה... מיד הבנתי שאני יכול דווקא לנצל את כל המצב לטובתי. ניגשתי לאותו חייל ואמרתי לו בביטחון - ״נעם רוצה לנסות את הזונה החדשה של המפקד?״ ענבל מהצד התחילה להתנגד, תפסתי אותה מיד וגררתי אותה לפינה. ״את רוצה שיעלו עלינו?״ שאלתי אותה. ״כי אם את לא נותנת לאפס הקטן הזה לזיין אותך גם הוא בטוח ילך להלשין עלינו״ ראיתי את הפחד בעיניים שלה והיא הסכימה בסופו של דבר...
חזרנו לנעם, ואמרתי לו ״למה אתה מחכה תוריד כבר את הבגדים שלך״ נעם מיהר לעשות כדברי ואחרי שהוא הוריד את המדים הוא ניצמד לענבל והתחיל לנשק אותה. ראיתי דמעה מתחילה לרדת במורד לחייה וידעתי שהיא לא רוצה בזה, אבל לא היה לנו מה לעשות... ניגשתי אליה ולחשתי לה באוזן ״אני יודע שאת לא רוצה, אבל בגלל שאת עושה את זה בשבילי אני אח״כ אפצה אותך״ ובשביל להוכיח את דברי תקעתי את הזין שלי בתחת שלה תוך כדי שנעם מלטף את הגוף שלה.
נעם קלט שאני בתוכה ותקע את הזין שלו בתוך הכוס שלה, לא עברה חצי דקה והוא כבר גמר בתוכה ויצא ממנה.
אמנם לא גמרתי אבל יצאתי ממנה גם כי הרגשתי שהיא צריכה זמן לעצמה.
אמרתי לנעם קיבלת את מה שרצית, עכשיו עוף מפה וצילמתי אותו ערום למקרה שהוא ירצה להלשין...
אחרי שנעם הסתלק ניגשתי אל סמדר וחיבקתי אותה חזק חזק. ״אני בטוח שעברת עכשיו חוויה מזעזעת, ואני מבטיח לפצות אותך, אבל זה יצטרך לחכות קצת, יש לי כמה סידורים לעשות לפני״...
נסענו בחזרה לבסיס וכל אחד הלך לחדר שלו.
למחרת קמתי ויצאתי לכיוון הבית שלי, היו לי כמה עניינים שהייתי חייב לסדר עם אישתי לפני שאני ממשיך לזיין את ענבל.
הגעתי לבית ולהפתעתי הדלת הייתה פתוחה, נכנסתי ושמעתי קולות מוזרים מכיוון החדר של ביתי רומי.הלכתי לכיוון החדר של רומי בזהירות, והסתכלתי המום על המחזה שנגלה בפניי - הבן החורג שלי מקס מזיין חזק את אישתי ליטל, ליטל מוצצת לרומי שיושבת מעל הפנים שלה, והשדיים של רומי בתוך הידיים של מקס...
YOU ARE READING
סיפורים קצרים וכחולים
Romanceמנסה להתחיל משהו חדש של סיפורים קצרים, כל סיפור יהיה באורך של פרק אחד, ויתאר מצב אחר של יחסים שלרוב הם טאבו. הסיפור יהיה עד לקטע של המין (כולל) ואח״כ הוא יגמר בשביל להשאיר את ההמשך פתוח לדמיון שלכם...