" හහ්... ඌ කවුද යකෝ මට රවන්න. මේක හරි මගුලක්නේ. ඌ නේ ඊයේ මගේ ඇඟේ හැප්පුනේ "
අහ් ඊයේ මොකද්ද උනා තමා. ඒෂි class උත් ඉවර වෙලා තාත්තා එක්ක ගෙදර ඇවිල්ල කෙලින්ම දිව්වේ එයාගේ කාමරේට. මහා ලොකු අලි පු*කෙන් ඉන්නවයි කියන Spiderman ගෙ මුළු දාසය වංශේටම බැන බැන.
" ලකුණු ටිකක් ගත්තම මේ ආතක් පාතක් නැති උන්ගේ ලොකු ලයින් මෙතන, පුහ්. අනේ අපිට ඕවත් වැඩ ද? පෝසත් උන පලියට උන් ලොකු ද? අපිට පු*ක ද? "
කිමද මේ ඇත්තිට නැගල? කිසිවෙක් නොදනී. සපත්තු, tie, රිබන් ගලවගෙන කොණ්ඩෙත් කඩාගෙන දත් කාගෙන washroom එකට ගිහින් නාගෙන අවා. නැවද නැත්තම් washroom එක බලල එන්න ගියාද මන්ද. වෙනදට නාන්න පැයක් විතර ගන්න එක්කෙනා මෙන්න අද විනාඩි 10 න් ඇවිල්ල.
ඇඳුමකුත් දාගෙන ටවල් එකත් පුටුවක් උඩට දැම්මේ hair dryer එක අතට ගන්න බලාගෙන. අර බටන් එකක් එබුවම දත් ගලවන් යන්න හුළං එන බම්බුව! අන්න ඒක. එත් ඇස් දෙක ගියේ එයාගේ ඇඳ ළග තිබ්බ පොඩි මේසේ උඩ තිබුණු ලස්සන ලැවැන්ඩර් මල් පෝච්චිය ළග charge වේවි තිබුන එයාගේ phone එක. Phone එක නැති ජිවිතේ ඔලුගෙඩිය නැති කඳ වගෙයි දෙවියනේ...! කම්මැලි කමට කොණ්ඩෙත් ලාවට පිහිදගෙන phone එකත් අරන් පැන්න සැපටම ඇඳට.
ඇත්තටම ඒෂි ගෙ කාමරේ දැක්කොත් ඕනම කෙල්ලෙක්ට ආස හිතෙනවා. ළා රෝස පාට බිත්ති වල මාර ලස්සන decorations. ලැවෙන්ඩර් මල් පෝච්චියට් එහා පැත්තෙන් ඒෂි ගෙ කොණ්ඩේ කඩා දාපු, magenta tube top එකක් ඇඳන් ඉන්න හුරතල් CR පොතක් සයිස් photo එක. එතන හැබැයි ජහන්වී කපූර්ගෙයි, ශ්රී ලීලාගෙයි මුණූ mix උනා වගේ පෙනුමක් තිබ්බේ. ඇත්තටම එහෙම තමා. ලස්සනයි යකෝ! හුහ්.
සුදු පාට wardrobe එක. මල් වැලක් වටේට යවපු කන්නාඩි මේසේ. සිනිඳු රෝස පාට ඇඳ රෙදි, කොට්ට තියෙන ඇඳ, එකී මෙකී හැම දේම හරිම ලස්සනයි. ජනේලෙට එළිය පැත්තේ වවල තියෙන ජපන්රෝස වල සුවඳ, කාමරේ perfume සුවඳ, ඒෂිගේ shampoo සුවඳ ඔක්කොම දැන් එකට එතිලා. මේක නිකම් ස්වර්ගේ වගේ. පිස්සු හැදෙයි සඳ...
නෑවත් තාම කන්දෙක රත් වෙලා ඉන්න ඒෂිට Instagram ගියේ වටේ තොටේ ප්රෙන්ස්ලගේ නවතම තත්වේ දැනගන්න. එයාගේ photo වලට දාල තියෙන කොමෙන්ට් බලන්න. දැන ගන්න කියල ලබ්බකුත් නෑ. එහෙමට මුකුත් upload කරන්නෙත් නෑ. ඉන්නෙත් ෆ්රෙන්ඩ්සලා 63යි කියහන්කෝ. ලේසියට කාවවත් friend කෙනෙක් කර ගන්නෑ. ඔහොම ඔහොම උඩට පහලට යන ගමන් ඉද්දි,
YOU ARE READING
The Ultimate Agreement - අවසන් ගිවිසුම ✔️
Romance' කෙල්ලෝ කැමති ගිටාර් ගහන කොල්ලන්ට. කොල්ලෝ කැමති කැමති ගිටාර් වගේ හැඩ කෙල්ලන්ට '