Mafya Düğünü

6 1 0
                                    

Salonda oturmuş telefonumla ilgilenirken annem ile kardeşim Enes yanıma geldiler. Koltuğa oturdular ve annem konuştu. "Kızım bize kızgın mısın?" Cevap vermemiştim. Annem elimi tuttu ve konuştu.

"Kızım bazen sizin de bizim için birşeyler yapmanız gerekiyor lütfen böyle davranmayı bırak biz senin iyiliğini istiyoruz."

"Benim iyiliğim için beni istemediğim biriyle evlendiriyorsunuz anne."

"Bebeğim ama öyle deme Aras çok iyi biri sana çok iyi davranacaktır."

"İsterse melek olsun istemediğim biriyle evlenmem!" Koltuktan kalktım ve odama gitmek için büyük salonda merdivenlere doğru yürümeye başladım. Annemin arkamdan bağırmasıyla durdum. "Sen arasla evleneceksin hemde bugün duydun mu beni!"

Yutkundum ve kafamı anneme çevirmeden merdivenlerden yukarı çıktım. Odama geldiğimde telefonumu elime aldım ve arasa yazmaya başladım.

Siz: hani bu saçmalık son bulacaktı. Annem bugün evleneceksiniz dedi

Siz: çok uzun sürdü bu oyun. Aras eğer bu işin içindevsenin parmağın olduğunu öğreneyim varya çok kötü olur haberin olsun. (Sabah 11:30)

ARAS KARAMAN: Ne dediğinin farkında mısın bilmiyorum ama sırf sen ve ben istemiyoruz diye ailemle kavga ettim. (Sabah 12:20)

ARAS KARAMAN: ayrıca ben seni sevmiyorum ölürüm de sevmediğim kişiyle evlenmem bu iş olmayacak zaten boşuna evlenmek istemiyorum diye kendini strese sokma

Siz: çok iyi olur ayrıca kendimi strese soktuğum falan da yok bende senden hoşlanmıyorum duygularımız karşılıklı. Şimdi görüşürüz (görüldü)

Telefonumu elimden bıraktım ve geniş yatağımda 5 kere sıkılarak döndüm. Arası sevmiyordum ama benim yüzüme 'seni sevmiyorum' demesi nedensizce kalbimi kırmıştı.

-----------
Dolabımdan kırmızı kısa elbisemi çıkarttım. Üstümü çıkartmaya yeltendiğim sırada kapım hızla açıldı ve annem içeri girdi. Elinde beyaz diz üstü şık bir elbise ile gelmişti. Bana uzattı ve konuştu. "Bunu giyeceksin yok öyle kırmızı elbise falan."

"Ölürüm de giymem!"

"Giyeceksin kızım bizi rezil etmeyeceksin!" Kıyafeti almayınca karnıma sertçe elbiseyi yaklaştırdı ve bıraktı.odamdan çıktığında elbiseye tekrar baktım.

"Siz görün bakalım ben nasıl rezil ediyorum o düğünü!" Elbiseyi giydiğimde aynadan fotoğraf çektim. Aras ile mesajlaşmaya girdim. Onun bana fotoğraf attığını görünce fotoğrafa baktım.

ARAS KARAMAN:

ARAS KARAMAN:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mafya Ortağı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin