ᴡᴇʟᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴀ sᴄᴀʀʏ ᴛᴀʟᴇ ɪɴsɪᴅᴇ ᴛʜɪs ʜᴏʀʀᴏʀᴘᴇᴅɪᴀ. ɪ ᴀᴍ ᴛʜᴇ ɴᴀʀʀᴀᴛᴏʀ, ᴀɴᴅ ᴛᴏᴅᴀʏ ᴡᴇ ᴡɪʟʟ ʙᴇ ᴛᴀʟᴋɪɴɢ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛʜᴇ ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ 𝟼 ғʀᴏᴍ ᴠᴏʟᴜᴍᴇ 𝟽 ᴏғ ᴛʜᴇ ʜᴏʀʀᴏʀ ᴡᴏʀʟᴅ ᴏғ ᴊᴜɴᴊɪ ɪᴛᴏ ᴄᴏʟʟᴇᴄᴛɪᴏɴ, sʟᴜɢ ɢɪʀʟ, ᴛɪᴛʟᴇᴅ ᴛʜᴇ ɢʀᴏᴀɴɪɴɢ ᴅʀᴀɪɴ. ᴀ ᴛᴀʟᴇ ᴏғ ʜᴏᴡ ʟᴏᴠᴇ ᴄᴀɴ ᴛᴜʀɴ ɪɴᴛᴏ ᴏʙsᴇssɪᴏɴ ᴛʜᴀᴛ ᴡɪʟʟ ᴅʀɪᴠᴇ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ᴛᴏ ᴅᴏ ᴄʀᴀᴢʏ ᴛʜɪɴɢs... ᴇᴠᴇɴ ᴀᴛ ᴛʜᴇ ᴄᴏsᴛ ᴏғ ᴛʜᴇɪʀ ᴏᴡɴ ʟɪғᴇ.
ᴡʜɪʟᴇ ᴡᴀʟᴋɪɴɢ ʜᴏᴍᴇ ғʀᴏᴍ sᴄʜᴏᴏʟ, sʜɪᴍɪᴢᴜ ʀᴇɪɴᴀ ɪs ʙᴏᴛʜᴇʀᴇᴅ ʙʏ ᴀɴ ᴀᴄǫᴜᴀɪɴᴛᴀɴᴄᴇ ʙʏ ᴛʜᴇ ɴᴀᴍᴇ ᴏғ ᴋᴀʀɪ, ᴡʜᴏ ɪs ᴀ sᴡᴇᴀᴛʏ, sᴍᴇʟʟʏ, ᴅɪsɢᴜsᴛɪɴɢ ɢᴜʏ ᴛʜᴀᴛ ʀᴇɪɴᴀ ᴡᴀɴᴛs ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴛᴏ ᴅᴏ ᴡɪᴛʜ. sʜᴇ ғʟᴀᴛ ᴏᴜᴛ ʀᴇғᴜsᴇs ᴀɴᴅ ʀᴜɴs ʜᴏᴍᴇ ᴡʜᴇɴ ʜᴇ ᴀsᴋs ʜᴇʀ ᴛᴏ ʙᴇ ʜɪs ɢɪʀʟғʀɪᴇɴᴅ.
ʀᴇɪɴᴀ ᴀɴᴅ ʜᴇʀ sɪsᴛᴇʀ sʜɪɴʀɪ ᴀʀʀɪᴠᴇ ʜᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇɪʀ ɴᴇᴀᴛ-ғʀᴇᴀᴋ ᴍᴏᴛʜᴇʀ sᴄᴏʟᴅɪɴɢ ᴛʜᴇɪʀ ᴍᴀɪᴅ ғᴏʀ ɴᴏᴛ ᴄʟᴇᴀɴɪɴɢ ʜᴀʀᴅ ᴇɴᴏᴜɢʜ. ᴡʜɪʟᴇ ᴡᴀsʜɪɴɢ ᴜᴘ, sʜɪɴʀɪ ᴛᴇʟʟs ʀᴇɪɴᴀ ᴛᴏ ʙʀɪɴɢ ᴋᴀʀɪ ᴛᴏ ᴛʜᴇɪʀ ʜᴏᴍᴇ ғᴏʀ ᴀ ᴅᴀʏ ɪɴ ᴛʜᴇ ʜᴏᴘᴇs ᴛʜᴀᴛ ᴛʜᴇɪʀ ᴍᴏᴛʜᴇʀ ᴡɪʟʟ sᴄᴀʀᴇ ʜɪᴍ ᴏғғ ғᴏʀ ɢᴏᴏᴅ ᴡɪᴛʜ ʜᴇʀ ᴏʙsᴇssɪᴠᴇ ɴᴇᴇᴅ ғᴏʀ ᴄʟᴇᴀɴʟɪɴᴇss. ʀᴇɪɴᴀ ɪs sᴛɪʟʟ ʀᴇʟᴜᴄᴛᴀɴᴛ.
ɪɴ ᴛʜᴇ ɴᴇxᴛ sᴄᴇɴᴇ, ᴀ ᴘʟᴜᴍʙᴇʀ ᴠɪsɪᴛs ɪɴ ᴏʀᴅᴇʀ ᴛᴏ ᴜɴᴄʟᴏɢ sᴏᴍᴇ ᴘɪᴘᴇs. ᴛʜᴇɪʀ ᴍᴏᴛʜᴇʀ ʀᴇᴘᴇᴀᴛᴇᴅʟʏ sᴄᴏʟᴅs ʜɪᴍ ғᴏʀ ʜɪs ᴅɪʀᴛʏ sᴏᴄᴋs, ᴅʀɪᴘᴘɪɴɢ ᴘɪᴘᴇ ᴡᴀᴛᴇʀ ᴏɴ ᴛʜᴇ ғʟᴏᴏʀ, ᴀɴᴅ ᴅʀᴏᴘᴘɪɴɢ ᴡʜᴀᴛ ᴡᴀs sᴛᴜᴄᴋ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴘɪᴘᴇ ᴏɴ ᴛʜᴇ sʜᴏᴡᴇʀ ғʟᴏᴏʀ. ɪᴛ ɪs ᴍᴀᴅᴇ ᴄʟᴇᴀʀ ᴊᴜsᴛ ʜᴏᴡ ᴏʙsᴇssɪᴠᴇ ᴛʜᴇɪʀ ᴍᴏᴛʜᴇʀ ɪs. sʜᴇ's ᴀ ʀᴇᴄʟᴜsᴇ, ᴅɪᴠᴏʀᴄᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ɴᴏ ʀᴇᴀʟ ᴄᴏᴍᴍᴜɴɪᴄᴀᴛɪᴏɴ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ "ᴜɴʜʏɢɪᴇɴɪᴄ ᴍᴀᴊᴏʀɪᴛʏ".
ᴛʜᴇ ɴᴇxᴛ ᴅᴀʏ, ʀᴇɪɴᴀ ᴛᴀᴋᴇs ᴛʜᴇ ʟᴏɴɢ ᴡᴀʏ ʜᴏᴍᴇ ғʀᴏᴍ sᴄʜᴏᴏʟ ᴀɴᴅ ᴇɴᴄᴏᴜɴᴛᴇʀs ʜᴇʀ ғᴀᴛʜᴇʀ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴡᴀʏ. ʜᴇ ɪɴᴠɪᴛᴇs ʜᴇʀ ᴛᴏ ʜᴀᴠᴇ ᴀ ᴄᴜᴘ ᴏғ ᴄᴏғғᴇᴇ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ ᴡʜɪᴄʜ sʜᴇ ᴅᴇᴄʟɪɴᴇs ᴛᴏ ʜᴇᴀᴅ ʜᴏᴍᴇ. ɪᴛ's sʜɪɴʀɪ ᴛʜɪs ᴛɪᴍᴇ ᴛʜᴀᴛ ᴇɴᴄᴏᴜɴᴛᴇʀs ᴋᴀʀɪ, ᴀɴᴅ sʜᴇ ɪɴᴠɪᴛᴇs ʜɪᴍ ᴏᴠᴇʀ ᴛᴏ ᴍᴇᴇᴛ ʜᴇʀ ᴍᴏᴛʜᴇʀ. sʜɪɴʀɪ ᴀɴᴅ ʀᴇɪɴᴀ's ᴍᴏᴛʜᴇʀ ᴀᴘᴘᴇᴀʀs ᴀᴛ ᴛʜᴇ ᴡɪɴᴅᴏᴡ sʜᴏᴜᴛɪɴɢ ᴀᴛ ʜɪᴍ, ᴛʜʀᴏᴡɪɴɢ ᴇɢɢs. sʜɪɴʀɪ ᴊᴏɪɴs ʜᴇʀ ᴀɴᴅ ʜᴇ ʟᴇᴀᴠᴇs, ᴅᴇғᴇᴀᴛᴇᴅ.
ᴡʜᴇɴ ʀᴇɪɴᴀ ʀᴇᴛᴜʀɴs, sʜᴇ sᴄᴏʟᴅs sʜɪɴʀɪ ғᴏʀ ʜᴇʀ ᴀᴄᴛɪᴏɴs, ᴡᴏʀʀɪᴇᴅ ᴛʜᴀᴛ ᴋᴀʀɪ ᴍɪɢʜᴛ ᴄᴏᴍᴇ ʙᴀᴄᴋ ғᴏʀ ʀᴇᴠᴇɴɢᴇ sɪɴᴄᴇ ʜᴇ ᴋɴᴏᴡs ᴡʜᴇʀᴇ ᴛʜᴇʏ ʟɪᴠᴇ. sʜɪɴʀɪ ʀᴇᴀssᴜʀᴇs ʜᴇʀ ᴛʜᴀᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ ɪs ғɪɴᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇɪʀ ᴍᴏᴛʜᴇʀ ᴡᴏᴜʟᴅ ᴋᴇᴇᴘ ʜɪᴍ ᴀᴡᴀʏ. sᴏᴍᴇᴛɪᴍᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ɴɪɢʜᴛ, ᴀ ᴘᴇʀsᴏɴ sʟɪᴘs ɪɴ ᴛʜʀᴏᴜɢʜ ᴀ ᴡɪɴᴅᴏᴡ. ᴛʜᴇɪʀ ᴍᴏᴛʜᴇʀ ɪs ᴛʜᴇʀᴇ ɪᴍᴍᴇᴅɪᴀᴛᴇʟʏ ᴀɴᴅ ᴀᴛᴛᴀᴄᴋs ᴛʜᴇ ɪɴᴛʀᴜᴅᴇʀ ᴡɪᴛʜ ᴀ ʙᴀsᴇʙᴀʟʟ ʙᴀᴛ. ʀᴇɪɴᴀ ᴀɴᴅ sʜɪɴʀɪ ᴀʀᴇ ᴡᴏᴋᴇɴ ʙʏ ᴛʜᴇ ᴄᴏᴍᴍᴏᴛɪᴏɴ ᴀɴᴅ ᴛᴜʀɴ ᴏɴ ᴛʜᴇ ʟɪɢʜᴛ ᴛᴏ ʀᴇᴠᴇᴀʟ ᴛʜᴀᴛ ᴛʜᴇ ɪɴᴛʀᴜᴅᴇʀ ᴡᴀs ᴛʜᴇɪʀ ғᴀᴛʜᴇʀ, ᴡʜᴏsᴇ ʙᴏᴅʏ ʟᴀʏ ᴏɴ ᴛʜᴇ ғʟᴏᴏʀ ɪɴ ᴀ ᴘᴏᴏʟ ᴏғ ʙʟᴏᴏᴅ. ᴛʜᴇɪʀ ᴍᴏᴛʜᴇʀ ᴛᴇʟʟs ᴛʜᴇ ᴘᴏʟɪᴄᴇ ɪᴛ ᴡᴀs sᴇʟғ ᴅᴇғᴇɴsᴇ ᴀɴᴅ ʜᴇʀ ᴏʙsᴇssɪᴏɴ ᴡɪᴛʜ ᴄʟᴇᴀɴʟɪɴᴇss ᴛᴜʀɴs ᴛᴏᴡᴀʀᴅs ᴛʜᴇ ʙʟᴏᴏᴅ sᴛᴀɪɴs ᴏɴ ᴛʜᴇ ғʟᴏᴏʀ ᴡʜɪᴄʜ ᴊᴜsᴛ ᴡᴏɴ'ᴛ. ᴄᴏᴍᴇ. ᴏғғ. ᴡʜᴇɴ ᴛʜᴇ ᴍᴀɪᴅ ɪɴsɪsᴛs ᴛʜᴀᴛ sʜᴇ ʜᴀs ᴅᴏɴᴇ ᴀʟʟ ᴛʜᴀᴛ sʜᴇ ᴄᴀɴ ᴀɴᴅ ɪs sᴄᴏʟᴅᴇᴅ ʜᴀʀsʜʟʏ, sʜᴇ ǫᴜɪᴛs.
YOU ARE READING
ʜᴏʀʀᴏʀᴘᴇᴅɪᴀ
Horrorᴡᴇʟᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ʜᴏʀʀᴏʀᴘᴇᴅɪᴀ, ᴀ ᴄᴏʟʟᴇᴄᴛɪᴏɴ ᴏғ sᴛᴏʀɪᴇs, ᴛᴀʟᴇs ʟᴏsᴛ ᴛᴏ ᴛɪᴍᴇ, ᴛᴏʟᴅ ʙʏ ʏᴏᴜʀs ᴛʀᴜʟʏ. ʏᴏᴜ ᴍᴀʏ ᴄᴀʟʟ ᴍᴇ ᴛʜᴇ ɴᴀʀʀᴀᴛᴏʀ. ɪ ʜᴏᴘᴇ ᴍʏ sᴛᴏʀɪᴇs ᴡɪʟʟ sᴏᴏᴛʜᴇ ʏᴏᴜʀ sᴏᴜʟ. ᴛᴡ: ᴍɪɢʜᴛ ɪɴᴄʟᴜᴅᴇ ᴛᴏᴘɪᴄs ʟɪᴋᴇ ᴍᴜʀᴅᴇʀ, ᴄᴀɴɴɪʙᴀʟɪsᴍ, sᴛᴀʟᴋɪɴɢ, ʙʟᴏᴏᴅ, ᴘʜᴏʙɪᴀs, ᴇᴛᴄ. ʀᴇ...