Týna:
Po škole jsme šli s holkama ven a povídali si za pár minut vyšel Linhart a naštěstí jsem se vyhla jeho moudrům. Jako stačí ho neposlouchat on je jak chodící encyklopedie ale není se čemu divit když jsou jeho rodiče profesoři.
K: ,,Ajaj co se stalo když si přišla do třídy trochu dýl?"
T: ,, Zapomněla jsem si učebnici a potkala jsem Linharta"
K:.,,Moudro bylo? Nebo měl nějakou radu?"
T: ,,Stal se zázrak nic z toho nebylo asi čeká až mu rodiče sdělí další rady a moudra"😂😂
K: ,,Jop sice je to zvláštní že má rodiče profesory já mám taky rodiče kapacity a nejsem taková kapacita. Jako naše hvězda Jan Linhart fakt je to zvláštní"
T: ,, Tak ty se moc neženeš za známkami a dalšími věcmi okolo školy nebo snad jo?"
K: ,,V žádném případě nejsem šprt jako naše hvězda "Janek:
Procházel jsem kolem holek hlavně Týny kecaly spolu a samozřejmě mluvili o mě a mé rodině. No a? Já se za to nestydím že se učím a že jsem z rodiny z jaké jsem spíš se styděl, kdybych byl jako holky. A taky jsem si to nenechal pro sebe řeknu co mám na srdci a je mi jedno jak si to preberou. Neposadim se z nich na p*del z jejich chování a smyslu života jaký vedou.
J: ,, Možná jsem hvězda ve škole ale nejsem jako vy kteří si užíváte na školu se*ete. A vaši rodiče jsou svatý že tohle přejdou že se za vás třeba nestydí já bych se za vás styděl. Já mám narozdíl od vás aspoň nějaké výsledky ne jako vy, takže se zamyslete nad sebou. A hlavně nad ostatními věcmi a nepomlouvejte lidi kolem sebe, kteří se šprtají"
T: ,, Máme snad začít brečet křičet nebo něco jiného? Možná že se neučíme jako ty nebo další lidi od nás ze třídy ale..."
J: ,, Ale co?"
T: ,,Ale máme i jiný život kde je zábava a ne nudný život jako ho mají lidi kolem nás takže si to říkej někomu jinému. Já se nebudu měnit jenom kvůli někomu kdo si to přeje nebo to chce"
J: ,,Ale měla bys"
T: ,, Vážně? Nejseš moje máma nebo můj táta aby si říkal co mám nebo nemám dělat "
Ou jak tohle dopadne?
ČTEŠ
Doučování
Short StoryTýna chodí na gympl není premiantkou třídy to je Janek, jeho zajímá škola a žádné večírky či párty ale to je skoro to samé. Týna je ta holka která si užívá ne školy ale večírky a párty měla několik vztahů ale teď nemá žádný. Jak se tihle sblíží? A j...