3. Ego

1 0 0
                                    

K: ,, Jen do toho Týno ať ví s kým mluví "
J: ,, Víte co běžte se dohadovat s někým jiným někam jinam nebudu ztrácet čas s vámi dvěma"
T: ,,Ale copak bojíš se? "
J: ,,Ani omylem jdu se šprtat na zítřejší písemku než abych se tu bavil s vámi teda s tebou"
K: ,,A já jsem jako co? Vosk nebo kůl v plotě?"
J: ,,Ty seš zlatokopka možná máš rodiče kapacity ale měli se ve tvé výchově víc snažit. Aby vytyčili hranice co se smí a nesmí"
K: ,,Tak to si přehnal lituju tu přítelkyni která s tebou bude žít "
T: ,,Jo já taky jdeme"
A taky že jsme odešly ke mě domů ten Linhart mě nehorázně štve samozřejmě že se učit budeme ale jen trochu.
T: ,, Říkám si jaké by to bylo kdybych mu podlehla Linhartovi"
K: ,, Určitě boží ale proč to nezkusit rovnou?"
T: ,,A jak prosím tebe? Ten nechodí na párty "
K: ,,No to bude celkem oříšek a navíc co si mu vše řekla tak to by mu podlehla knihovna než někdo jiný"
T: ,, Přesně a ať se snaží ty jiný zlatokopky aspoň můžeme sledovat jejich výrazy "

Chtěla jsem mu dát sto chutí facku ale naštěstí jsme odešly s Kájou dřív, tak ho ušetřila výslechů u jeho profesorů. Když Kája odešla tak jsem se koukla na tu látku z čeho budeme psát ale moc mě to nebavilo, tak jsem to odložila a šla dělat něco jiného srozumitelného a smysluplného.

Janek:
Došel jsem domů rodiče doma nebyli tak jsem šel k sobě učit se na zítra když píšeme z biologie. To by Popelkovou rozhodně mělo zajímat když něco takového dělá s každým klukem líbání samozřejmě. Když jsme se hádali tak jsem měl takové dejavu, přistihl jsem se že bych jí strašně rád políbil. Nechápu kde se to ve mě najednou vzalo ona mě nějak zlákala do svých spárů a pak by využila toho, že jsem byl úplně mimo. A určitě si každý domyslí kde by to pokračovalo a skončilo pak. Ale takové myšlenky jsem hned zavrhl nebudu myslet na něco když mám své cíle dané.
Jak dopadne test Týny a Janka?

Doučování Kde žijí příběhy. Začni objevovat