4. Písemka

1 1 0
                                    

Týna:
Další den jsem dorazila s Kájou ke škole Linhart si vykračoval jako kdyby mu to tu patřilo. Ikdyž škola mu může patřit ať si jí klidně vezme celou protože jí tak moc nesnáším.
K: ,, Tak co učila ses?"
T: ,,Jo ale po pár minutách mě to nudilo tak jsem to zabalila a dělala něco jiného co mě bavilo"
K: ,, Já na to taky mrkla a napsala si taháky ale pak jsem jako ty dělala na jiných věcech. Teda který se netýkali školy"
T: ,,Jop vidíš Linharta jak si tu vykračuje"
K: ,,Jojo vidím jakože má tu písemku v kapse blbec jeden učitelé ho mají za bohéma. Kvůli jeho rodičům takže k němu se chovají mile jinak by dostali špatné hodnocení na výuku "
T: ,, Škoda že nemohou přijít špatné recenze na tuto školu"
K: ,, Můžeme se o ně pokusit sami"
T: ,, To je nápad tak po testu na tom začneme dělat?"
K: ,, Spíš po škole až ať jsme někde mimo tenhle areál a je tu dost lidí, kteří by nás mohli napráskat"
T: ,,Domluveno já se tak nehorázně těším"
K: ,, To bude sranda chci pak vidět jejich ksichty, až to budou číst a přijde sem ta kontrola"
T: ,,Jop přesně"

Janek:
Dorazil jsem po Týně a Karolíně ke škole a byl opodál abych se s nimi nedostal do křížku hádek. A hlavně se o něčem bavili smáli se přitom takže něco zábavného i ostatní studenti a studentky na ně zírali jak na svatý. Když se škola otevřela šel jsem hned dovnitř po přezutí jsem zaplul do třídy i na své místo. Pak se nahrnuli všichni do třídy připravili si na hodinu a čekalo se až začne výuka.
Po chvíli zazvonilo a to už vešla učitelka tahle je docela přísná ale kdo v téhle době není že? Rozdala nám papíry a zadání a mohli jsme se do toho pustit. Já to měl hotový tak za čtvrt hodiny a ostatní až ke konci hodiny. Hlavně ten výraz Karolíny a Týny jak se tvářily.
Vyjde to holkám nebo se něco pokazí?

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: 3 days ago ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Doučování Kde žijí příběhy. Začni objevovat