1. Učitel

2 0 0
                                    

Mery:
Ráno jsem se probudila na zvonění budíku odešla jsem do koupelny kde jsem si udělala ranní rutinu. Pak jsem se oblékla a šla se nasnídat, přitom jsem si udělala svačinu a pití. Po snídani jsem uklidila svačinu a pití a odešla do školy s batohem na zádech. Došla jsem ke gymplu ale někdo mě zatáhl za roh chtěla jsem mu vrazit, ale byly to holky.
M: ,, Bože holky co blbnete jsem vám málem vrazila "
Luc: ,, Promiň chtěli jsme si promluvit kde nás nikdo nebude poslouchat a u gymplu to nejde"
M: ,,Tak povídejte co je tak tajného že to nikdo nesmí slyšet "
Luc: ,, Přijde k nám nový učitel možná bude náš třídní"
M: ,,A co já s tím? Známky mám v pohodě takže abych byla ve stresu kvůli někomu novému, tak to fakt nebudu"
Luc: ,, Třeba to bude fešák a mohli byste se však víš"
M: ,, Lucie co mi to tady říkáš učitel a studentka to nejde dohromady a nikoho nechci. Víš že mám plány a když tak až budu po škole tak jo"
Luc: ,, Ježiš Mery každá chce být zamilovaná tak se neupejpej. Hele beru zpět tak učitel ne, ale někdo jiný"
M: ,,Ani nikdo jiný a jdeme radši dovnitř "

David:
Ráno jsem vstal udělal si v koupelně hygienu převlékl se hodil do sebe rychlou snídani. A šel jsem do té nové školy okouknout jí než tam nastoupím blížil jsem se ke gymplu. Ale? Ale do někoho jsem narazil a tím někým byla krásná blondýnka. Zachytil jsem jí včas než upadla koukali jsme si do očí, ale odtrhla se a mlčky odešla s kamoskami ke škole.
Kdopak to byl do koho narazil?😁

Poprvé zamilovaná Kde žijí příběhy. Začni objevovat