4. Zastal

0 0 0
                                    

Mery:
O přestávce holky řešily co se stalo v hodině jak jsme se představovali já to moc neřešila. Nina a spol zlatokopek mají vždy jiný názor oni jsou typ který paří užívá si a na učení z vysoka kašle. Oni mi jsou jedno ale já jim ne když mají rejpavou ale Nina a spol zlatokopek si to tak dali. Tak je jim jedno jak skončí a ostatní se za ně budou stydět i jejich rodiče co z nich vychovali. Já se aspoň snažím učím se a výsledek? Jsem šprtka no a? Vadí mi to snad nějak? Ne nevadí neužívám si jako půlka třídy aspoň se pak nelituji jako většina od nás. Mám skvělý rodiče kteří mě podporují a věří mi že to někam dotahnu, dosahnu nějakých cílů a to je nejdůležitější. Možná je v životě důležitá i láska ale mě se tu nikdo nelíbí nehodim se ke klukům, kteří chodí se mnou do školy. Taky vyhledávají různé zábavy a učení je jim fuk.

Jak jsem takhle byla zamyšlená tak jsem do někoho narazila tak jako venku ale to bylo do učitele. Ikdyž jsem nevěděla že to je učitel a bude můj třídní zvedla jsem zrak a byl to on. Náš třídní odtrhla jsem zrak a pomáhala mu sebrat papíry on mi pomohl vstát a já mu podala sesbírané papíry.
M: ,, Omlouvám se pane učiteli byla jsem myšlenkami mimo ohledně školy a jiných věcí a nedávala pozor "
D: ,,V pořádku Marie každý se někdy zamyslí a nevnímá svět tak jako mě se to taky stává"
M: ,,A ještě něco "
D: ,,Ano? Co?"
M: ,, Děkuji že jste se mě zastal když Nina a Alice měli rejpavou "
D: ,, Já moc dobře vím jaké to je když má někdo jiný názor a uráží těmi svými rejpanci"
M: ,, Dobře půjdu a ještě jednou se omlouvám "
D: ,,Jak jsem řekl v pohodě"

David:
Když byla pauza tak jsem si odskočil a šel do kabinetu pro dokumenty ale když jsem šel po chodbě. Tak se to stalo znovu. Asi chcete vědět co se stalo? Narazila do mě Marie chvíli jsme koukali na sebe ale pak mi pomohla a mluvili jsme spolu. Když pak odešla tak já také šel ale moc dobře jí chápu jak se cítí a že se omluvila to ani nemusela. U ní vím že to nebude holka pro večírky jako tamty dvě slepice.
Taky se něco takového Davidovi stalo na škole? A co přesně?

Poprvé zamilovaná Kde žijí příběhy. Začni objevovat