3. David

2 0 0
                                    

David:
Učitelka mě představila a holky i ta blondýnka přestali si povídat a koukali se šokovaným výrazem. Kromě tý blondýny vůbec nevím jak se jmenuje ale to se brzy dozvím. Učitelka se s nimi rozloučila a já na ně koukl a představím se jim, tak jako oni mě když já je neznám. A oni sebe znají nějak čaroděj a nemám křišťálovou kouli 😜😂
D: ,,Jak už jste slyšeli jsem váš třídní časem se poznáme líp, ale chci abyste se mi také představili. Když vám řeknu něco o sobě. Takže jmenuju se David Hofbauer rád sportuju a i jiné sporty budu vás mít na jazyky, tělocvik teda kluky nevím jak u holek. To jsme zatím neřešili ale když tak vás budu informovat "
Alice: ,, Máte někoho? Jako přítelkyni?"
D: ,,Ne nemám a pokud se bude někdo z vás o něco snažit tak smůla už jsem to zažil na bývalé škole a teď se představíte vy"

Mery:
Do třídy přišel nějaký chlap a pro mé překvapení to byl tam ten do, kterého jsem narazila. A koukali jsme si do očí při tom nárazu a teď jsem se na něj letmo koukla a dál ho neřešila. Nebyl pro mě nijak zvlášť zajímavý řešila jsem svoje věci do školy. Začal se představovat tak to mě začalo zajímat jmenuje se David miluje sporty a bude nás vyučovat ohledně jazyky. A tělocvik s kluky tak naštěstí ne s námi protože jsme viděli Alici jak po něm pokukuje. Mě je celkem jedno já mám svůj cíl pevně stanovený a pokud se zbavíme Alice tak ať se o něco pokusí. Všichni se představili až na mě já byla zrovna na řadě.
D: ,, Prosím posloucháme "
M: ,, Jsem Marie Černá ale říká se mi Mery ráda studuju a kreslím. Nějaký sport se tam taky najde ale nevěnuju se tomu tolik"
D: ,, Proč ne? Nemáte čas nebo travite s někým čas?"
Nina: ,,Ona nikoho nemá jen učení není s ní žádná zábava"
D: ,,Tak učení je rozhodně přednější než nějaký mejdany a vy byste si z Mery měli vzít příklad "
Jak se to bude vyvíjet mezi nimi?

Poprvé zamilovaná Kde žijí příběhy. Začni objevovat