Capitolul 1

107 7 2
                                    

-Scumpo trezestete ! Spune mama încercand sa ma trezeasca ,dar eu tot în lumea viselor sunt.
-Încă 5 minute ! Spun eu încercând să mă trezesc . Nu prea îmi iese treaba asta cu trezitul de vreme.
-Ok.Spune mama cu o voce malefică . Nu apuc să zic nimic că mă trezesc cu ghiveciul de flori în cap.
-Mamăă! O vad cum chicoteste , si eu ca o fetita "cuminte" ce sunt îi arunc o pernă in fața.
-Bine gata , încetez .Dar tu trezestete ! În jumătate de oră trebuie să fii la școală ! Spune femeie care mi-a dat viată.

Mă trezesc imediat când aud ca in 30 de minute trebuie sa fiu la scoala.Îmi fac rutina de dimineață, apoi urmează ce mai grea parte . Cu ce naiba mă îmbrac ? După 5 minute te căutare găsesc ținută perfectă . O rochiță albastră cu o curelușă maro în mijloc , o pereche de sandale albastre . Părul mi-l îndrepta cu plac și îmi fac o coada de cal , părul meu șaten se potrivește și el cu curelușă . Îmi i-au ochelarii de pe birou și geanta, îmi bag telefonul în buzunar și fug spre stația de autobuze. Am uitat să menționez ca locuiesc în New York , împreună cu mama mea , tata a murit când avem 10 ani , nu prea mi-e dor de el . Când îmi amintesc că vene pe la 2:00 acasă beat și mă batea și pe mine și pe mamă.Îl urăsc pe acel om ! Dar să lăsam discuția asta de nimic , vine autobuzul . Yeey ! Ador școală , în generalâ mi se zicea Tocilara , pentru ca învățam foarte bine.

Intru pe poartă liceului și o văd pe Alice , cea mai pună prietenă a mea.
-Heii , ce faci Jade ? Mă întreabă ea cu cel mai mare zâmbet pe față .
-Heii , după cum vezi am venit la liceu . Nu e ea ce mai isteață dar pana și o muscă își da seamă ce fac , dar nee s-o lăsam baltă.
-Hai să ne luăm cărțile ! Spun eu entuziasmată .Alice își dă ochii peste cap și vine târâta de mine până la secretariat . Amândouă avem ore diferite , ea are matematica , iar eu am muzica.
Se suna de intrare și mă grăbesc să ajun în clasă 4 , acolo dmn Drok ne va „învăța" să cântam .

Alergând spre clasă , mă trezesc pe jos .

-Ce naiba ? Spun eu fără sa-mi dau seamă , în față mea era un băiată cârlionțat  , cu ochi verzi ca de jad.
-Vezi pe unde mergi , baby ! Spune cârlionțatul.
-Mai tacă-ți gura ! Și ajutama să mă ridic , baby ! Spun eu iritată
-Tupeistă , îmi place ! Zice cârlionțatul.
-Dacă nu te superi trebuie să ajung la oră , deci mișcă-ți fundul din fața mea , cârliontatule !
-Ce oră ai baby ? Și apropo mă cheamă Harry .
-Muzica , Jade . Acum te dai ? Spun deja exasperata .
- Ne mai vedem .

Am plect în  clasa 4 , norocul meu a fosta ca doamna a întârziat .M-am pus în prima bancă și fără sa-mi dau seamă o fata cu ochii verzi și părul castaniu s-a așezat lângă mine

-Bună !
-Bună ! Zisc eu.
- Eu sunt Zară .
-Eu sunt Jade încântata .

Am mai vorbit cu Zara până a intrat doamna Drok în clasa.
Am aflat ca are 17 ani la fel ca mine și ca locuiește cu tatăl sau .
Oră a trecut repede.Am mers cu Zara și cu Alice în cantină , ne-am așezat chiar lângă cei populări . Chiar când ne-am pus jos , m-am uitat în spate la masă popularilor și am văzut 3 băieți printre  care și crețul , mă examina din cap până în picioare și își mușca buza , mi-a zâmbit iar eu mi-am dat ochi peste cap . Cam peste 5 minute apar 3 fete , una cu parul lung si blond cu ochii albastrii , una cu parul roscat si ochi caprui , si cea din mijloc avea parul negru si ochii ii avea verzii .  

-Te dai ? spune tipa din mijloc

-Nu. Spun foarte linistita.

-Ma scuzi, sti cine sunt eu ? 

-Da , o curva expirta , asa arati. Spun eu dupa ce ma uit la ea cum e imbracata .

-De data asta nu ai ghicito, pustoaico. Sunt iubita lui Harry Styles , deci nu te pune cu mine. Spune si se uita tipul carliontat.

-Chai crezi ca mi-e frica de el ?

-Ar trebui.Spune si se aseaza langa el .Harry chicoteste si imi face cu ochiul . 

Nu imi e frica de el , de el mai ales cand stiu ca Mike e prin preaja , Mike e seful meu , de la 14 ani el ma ajutat pe mine si pe mama cu banii , pana ma rugat sa il ajut intr-un transport de marfa , m-a antrenat si acum nu plec de acasa fara vreo arma la mine , de atunici il ajut pe Mike cu transporturile de droguri , arme s-au carne vie .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heii, cum e cartea ? Sa continui ? Nu e CORECTATA ! 

Jade ( Harry Styles f.f)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum