Capitol 3

78 3 1
                                    

Jade P.O.V 

Plec de la Mike cu masina mea cea noua , ce bine suna , masina mea . Ajunsa acasa, mama facea pranzul .

- Unde ai fost ? 

-La Mike . 

-Nu crezi ca trebuia si pe mine sa ma anunti ?

-Ba da , numai ca am fost putin ametita azi , chiar nu stiu ce am . Vrei sa vezi masina ? zic eu ridicant din sprancene .

- Mai intrebi ? Haii ! spune mama sau cea mai buna prietena a mea. 

Iesim din casa , mama prima si eu dupa ea , la un momendat mama se opreste iar eu ma lovesc de ea . 

-Wow e minunata ! spune mama cu cel mai frumos zambet pe fata. 

-Stiu , Mike are gusturi bune la masini .

In buzunar telefonul imi bazaie , era Mike . Ce o mai fi patit , de data asta ? zic eu in mintea mea.

Convorbire telefonica ;

-Heii Mike . 

-Jade , vino cu masina ca sa o tunam la sediu . Acum ! 

-Ok , ok

-Apropo vezi ca maine tu si Herry , dupa scoala , trebuie sa va duceti sa luati marfa de la Sydney . Apoi va duceti la antrenamente .

-Ok , sefu .

M-am urcat in masina , si am pornit spre casa lui Mike . Cand am ajuns acolo , am coborat o data cu Styles din masina .

- Buna , papusa . Ce faci ?

- Nu imi m-ai zice asa , si vorbesc cu o musca , dupa cum vezi , cretule .

- Care musca ? Aaa .. eu eram musca .

- Te prinzi c-am greu Style .

In urmatoarea secunda eram lipita de gard , de.. Harry . Ce dracu ? Se uita in ochii mei si eu in ai lui si puteam sa vad in loc de verdele ala de jad , doi carbuni .

- Asculta , tocilaro nu te pune cu mine ! imi scuiba cuvinte in fata.

-Ca altfel ce ? spun nepasatoare .

In urmatoarea secunda el ridica mana vrand sa ma loveasa . dar eu cum sunt mai rapida si mai inteligenta normal , i-o prind si i-o pun la spate . Reuses sa scap din stransoare lui si ii dau un bicior in stomac , asa ca sa se invete sa se mai buna cu mine. 

-Fii atent Styles sunt mai puternica ca oricine din mafie sunt mana dreapta a lui Alex si mi-a spus ca oricine se  i-a de mine o sa se trezeasca cu un glont in cap ! Asa ca fii cuminte si stai in banca ta , pudelule ! ii scuip eu in fata .

- De unde il cunosti pe Alex ? 

-Tu esti prost ? A stai esti un pudel , caini nu au minte , dar stai jicnesc animalele .

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Da, stiu e scurt . Inspiratia a fugit in vacata . nu este CORECTAT  .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 04, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Jade ( Harry Styles f.f)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum