Jade P.O.V
După ore mă duc la Mike . Vrea să îmi prezinte pe unul Styles , cică la trimis șeful cel mare .Mike mi-ai zis ca noi doi suntem cei mai buni din toată mafia , eu eram ,dar după ce Styles a reușit să -i oprească pe cei din clanul lui Dorin , să ne mai urmamreasca transportul de arme a devenit și el la același rang cu mine.
Intru în taxi , și îi dau adresa lui Mike , oricum ca trebuia să mă duc să -mi i -au mașină cea nouă , un BMW negru care prinde 300 Km la oră , e perfect . Am ajuns în față casei , de fapt vilei gigantice , a lui Mike . Am intrat pe poarta si am ciocanit la usa , imi deschide un barbat m-ai inalat ca mine , chiar nu il stiam .
- Cine esti ? Ma intreaba tipul .
-Cosmarul tau , iubire!Misca! zic eu .
-Jade , lasa-l , e incepator . Aud o voce din spatele lui.
-Cine e ea ?
-Jade , fiule .
-Stai ce ? Ai un fiu ?
-Da!
- Si eu de ce nu stiam ? zic eu .
-Trebuie sa-ti zic tie totul ? spune Mike putin amuzat
-Pai da , sunt ca fiica pe care nu ai avut-o , tu imi zici mie totul.
-Vorbim dupa , hai in biroul meu sa-l cunosti pe Styles .Spune Mike vesel.
-Ok.
Urcam cu toti in biroul lui si vad pe fotoliu niste carlionti .Mike se aseaza la birou iar eu pe fotoliul de lângă...Harry ?
-Ce căuta el aici ? Spun prividul pe Harry și el pe mine.
-El e Styles . spune Mike .
-Eu nu mai înțeleg nimic , ce căuta Jade aici ? Spune Harry .
-Stai ! Voi va cunoasteti ? Spune Mike confuz .
-Da .spunem amândoi la unison.
-De unde ?
-De la școală , spune Harry , ea e o Tocilară .
-Tocilara-i măta ! Spun și nervoaza.
Harry a vrur să spună ceva dar Mike la oprit .
-Să nu îndrăznești să o jicnești ! Spune Mike nervos.Acum să facem cunoștință ,Harry ea este Jade Dobrev , Jade el este Harry Styles , voi veți formă o echipă minunată .
-Styles , eu nu sunt o tocilara , doar pentru ca invat bine asta nu înseamnă ca nu sunt periculoasă .Înțeles Styles ?
-Da ,dmn Dobrev.zice el batjocoritor.
------------------------------------------------------
Heii , al doile capitol .Va place ? Nu este CORECTAT acest capitol. Da , stiu e mic pe cel de al treile o sa-l fac de 600+ cuvinte.