8

765 161 99
                                    

Ehehehehe smut mu yazsam?

Nah yazarım jxmdmxndnxndmxnd

Şaka canım şaka, gülün diye ckdmxjsm

Oy ve yorumlarınızı unutmayınız plss

Hadi başlayalımm








Taehyung'tan

Jeon.. Fazla tatlısın! Hala omzuma alnını yaslamış duruyordu, aşağıdan Wo seslendiğinde kolumu tuttu.

"Gitmeyin"

Siz demesen keşke ama neyse.. Kolumu tutan elini kavrayarak yatağa ilerledim ve oturdum, yanıma oturup tekrar alnını yasladı omzuma. Çok şirin! Wo tekrar seslendiğinde ayağa kalkarak nefes aldım derince ve aşağıya indim, kollarını bağlayıp oturuşunu dikleştirdi.

"Neydi bu şimdi?"

"Ne neydi?"

"Bu koruma fazla olmuyor mu sence?"

"Hayır işi korumak doğal olarak"

"Her neyse, hazırlan da gidelim hadi"

"Tamam"

Üstüme kot şortla beyaz gömleğimi giyindim, hızlıca saçlarımı tarayıp parlatıcımı sürdüğümde kapım çaldı.

"Gel?"

"Nereye bebeğim?"

"Arkadaşımla gideceğim"

"Jungkook kızgınlıkta, seninle gelemez. Gitmek istediğine emin misin?"

"Hmhm, sorun olmayacak annecim"

"Kim bu aşağıdaki alfa?"

"Hiç, bir arkadaşım"

"Hmmm, bakışları arkadaşça değil?"

Kıkırdayarak yanağına öpücük bıraktım.

"Sonra konuşuruz, gittim!"

Aşağıya inerek arabaya adımladım, ilk önce yemek yedik birlikte. Daha sonra oturmuş sakinlikle şampanyamızı yudumlarken elimi tuttu.

"Taehyung, biliyorsun değil mi?"

"N-neyi?"

"Seni seviyorum"

Kurdumun kendine gelmesi, unutması lazımdı Jeon'u..

"Benimle çıkar mısın?"

Onayladım hemen, gerçekten artık kendime gelmem lazımdı.

(tae millet sana sövecek kaç bebem xjdnnzndnxndjxmdmz)









Jungkook'tan

Kızgınlığım sonunda bitmişti, Kim.. Sanırsam benden kaçıyor? Aptaldım ben, niye gitme dedim ki?! Takımımı giyinerek aşağıya indiğimde o günkü alfayla oturmuş gülüşerek kahve içiyorlardı, bakışlar bana döndüğünde yutkundum ağırca.

"Ah Jeon, hazırsan çıkalım mı? Alışverişe gitmek istiyorum"

"Tabi"

Ayağa kalktıklarında alfa elini beline sardı, sanırım onlar çıkıyorlar?.. Alışveriş merkezine geldik, ben oturup beklemeye başladım ki alfa yanıma oturarak yüzüme baktı.

"Birşey mi oldu?"

"Bak Jeon, sana ufak bir uyarı yapacağım. Sevgilimden uzak dur, senden aşırı rahatsız oluyor. Kızgınlığında feromonunu duymak midesini bulandırıyormuş, böyle şeyler yanlış biliyorsun"

Barbie TimeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin