7

406 146 46
                                    

Hi babys nasılsınız?

Umarım seviyorsunuzdur hikayeyi....

Oy ve yorumlarınızı unutmayınız plss

Sizce neler olacak? :)

Birisi sınav haftası moral bölümü istemişti... Umarım yetişmişimdir kxmdmxmsmxmzzmz

Hadi başlayalımm





Jungkook'tan

Delireceğim! Kurdum susmuyor, beni sürekli omeganın yanına göndermeye çalışıyordu. Sarıldık biz.. Sarılıp uyuduk! Sürekli sertleşen sikik penisim ve susmadan uluyarak kur yapan kurdum bıkmamı sağlarken kendimi çektim ve kafamı arkaya attım hazla, alanıma girdi bana sarıldı.

"Ahh siktir! Mmmhh delireceğim!"

Nefes nefese boşalarak temizlendim ve merdivenlere yöneldim, tam ineceğim sırada hıçkırıklar duymaya başladım. Ağlıyor mu? Neden? Kapısını çaldığımda birkaç dakika sessizlikten sonra açtı, kahve gözleri dolu doluyken beni gördüğü gibi tekrar hıçkırdı.

"İyi misiniz?"

"O kadar mı kötüydü he?!"

"Anlamadım?"

"Anlama! Neyi anlıyorsun ki?! Körsün!"

"Bakın ben anlamıyorum, siz neden-"

"Bana sarılmak o kadar berbat mıydı?!"

Tekrar hıçkırarak yaşlarını silmeye çalıştığında dudaklarımı ıslattım, doğruyu söyleyecektim?

"Hayır"

"N-ne?"

"Kötü değildi, bana sarılmanız ya da benim size sarılmam kötü değildi"

"Neden gittin o zaman?"

"Sadece duş almaya gitmiştim, malum kızgınlıktayım"

Fazlaca hassas bir omegaydı, anlıyordum düşüncesini. Salaktım ben, keşke uyanana kadar gitmeseydim..

"Y-yani kızmadın mı bana seninle uyudum diye?"

"Hayır, korktuğunuzda gelebilirsiniz"

"Neden kızmadım demedin başta! Boşa ağladım hıh!"

Aşağıya inmeye başladığında peşine takıldım.

"Hayır yani ben benim yüzümden ağladığınızı bilseydim-"

"Jeon"

Yüzüme dolu gözlerle bakarak burnunu çektiğinde kurdum içime geçirdi pençelerini.

"Efendim?"

"Muzlu pasta yiyelim mi?"

"Ben tatlı-tamam yiyelim"

Tekrar ağlasın istemezdim.. Salona geçtik pastalarla, oturmuş iştahla yerken bir çatal aldım sadece. Oysa hepsini bitirip kıkırdadı.

"Birazcık kilo aldım ama olsun, hem tatlılar güzeldir~"

"Bunu da yemek ister misiniz?"

"Şey olur mu?"

"Hmhm, alın"

Gözleri parladı hemen, muzlu pastaya bayılıyor belli ki.. Bayan Yua geldiğinde bakışlarını bizde gezdirdi ve oturdu karşıma.

"Kızgınlıktasın, bastırıcı almıyor musun?"

"Hayır almıyorum, bastırıcılar kurtlarımıza zarar veriyor biliyorsunuz"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 4 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Barbie TimeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin