Bildiğimiz gibi FNaF adlı bu oyunda marionette adında gıcık bir dostumuz var. Ve şimdi marionette ile ilgili pek bilinmeyen birkaç sır açıklayacağım
1- 6. Çocuk
Bildiğimiz gibi Purple Guy adında biri tarafından öldürülen 5 çocuk var ama aslında bence ölen 6 çocuk var.Durun tahmin edeyim şu anda içinizden "nasıl?" diye merak ediyorsunuz. Eğer dikkat etseydiniz bilirdiniz ben ve kuzenim (bunları 2 kişi olarak konuştuk ve bu karara vardık) dikkat ettik. 2. Oyunda bir minigamede Freddy oluyorsunuz ve ağlayan çocuklara pasta veriyorsunuz. Sonra tüm pastaları verdikten sonra üstte ağlayan başka bir çocuk var. Farkeden varsa yorumlara yazsın. Evet sonra dışarı çıkıyorsunuz ve bir çocuk görüyorsunuz. Sonra bir araba çocuğun üzerine gidiyor. Siz yetişmeye çalışıyorsunuz ama yavaşlıyorsunuz,yavaşlıyorsunuz ve çocuk o sırada ağlıyor. Evet geldik zurnanın zart dediği yere. O sırada çocuğun ağlaması 1. Oyundaki marionet posterinde marionetin ağladığı gibi ağlıyor (Medya). İşte bu nedenle marionetin içindede bir çocuk var.
2-Phantom Marionette
3. oyunda phantom marionette var ama bizim koridorda (CAM 8) dolaşan marionette gerçek marionette. Onu gördükten sonra phantomu görüyoruz. "Bu ne anlama geliyor?" Cevaplayım. 3. Oyunda animatroniclerin katili purple guy'dan intikam alıyor ama marionet alamıyor çünkü onun katili purple guy değil. Diğer animatroniclerin ruhları Purple Guy öldüğünde serbest kalsa da Marionette'in katili ölmediği için onun ruhu serbest kalamıyor. "Katil kim?" Aslında katili Pink guy adında biri ve marionette ondan intikam alamıyor. Ve bu nedenle animatroniclerin içindeki ruhlara ikinci bir yaşam şansı veriyor. Bence bunu kendi çıkarları için yapıyor.
3- Phone Guy
Phone Guy bir ara konuşurken "Ben o kukla şeyini başından beri sevmemiştim... Bence bir şeyler düşünüyor." diyor. Bana kalırsa bu bahsettiği şey Marionette'in "Give Gifts, Give Life" minigame'inde yaptığı şey. O oyunda çocukları animatronik haline getiriyor. Peki o zaman Puple Guy'ın işi ne? O çocuklara ne yaptı? Görüşlerinizi bekliyorum.
Evet bu bölümlük bu kadar yeter
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum- baserx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeyiyle FNaF
HorrorBu seride hep beraber FNaF'ın ve animatroniclerin sırlarını inceliyoruz Güvenlik görevlilerinden animatroniclerin özelliklerine kadar her şeyi ele alacağız. Sizin de görüşlerinize ihtiyacımız var Oy ve yorumlarınızı bekliyoruz