2. Bölüm - Sarı Robot ve Endoskeleton

333 15 20
                                    

"Arka odada duran o robotlardan biri kullanıldı... Sarı bir tane."

- Phone Guy

1. oyunda Phone Guy bu sarı kostümden bahsediyor. Peki o kostüm ne? Oldukça basit.

1. oyundaki köşeler var ya; hani Chica, Bonnie ve Freddy'nin ofise girmeden önce durduğu. Hatta Bonnie'nin durduğu yerde bazen Freddy posterini üç farklı şekilde görüyoruz: Normal Freddy, kafasını ikiye ayıran Freddy ve Golden Freddy.

O köşelerden birinde bir gazete haberi görüyoruz. Gazete haberinde bir adamın robotlardan birinin kılığına girerek çocukların güvenini kazanmasından ve onları arka odaya çekerek öldürmesinden bahsediyor. Phone Guy da önceden kullanılan sarı bir taneyi bize anlatıyor.

"Golden Freddy?"

İlk oyun çıktıktan sonra insanlar bu robotun Golden Freddy olduğunu düşünmüştü. Ama Purple Guy'ın bir robotun içine girmesi için o robotun endoskeletonunun olmaması gerekliydi.

"E tamam işte Golden Freddy hareket edemiyor. Endoskeletonu yok."

Hayır var. 1. oyunda ofisimize geldiğinde oturuş şeklinden dolayı belki göremiyorduk ama 2. oyunda ofisimize geldiğinde ayak bileklerinin durduğu kısma baktığımızda oradan endoskeletonu görülebilmektedir. Purple Guy Golden Freddy'yi sadece geberttiği çocuğu saklamak için kurtarmıştır.

"Peki o zaman sarı robot nerede?"

Basit. Springtrap. Purple Guy çocukları sarı tavşan Springtrap ile kandırmış ve öldürmüştür. İşi bittiğinde ise çocukları arka odada duran robotların içine tıkıştırmıştır. Sonuç olarak 2. oyundaki endoskeleton Golden Freddy değil Springtrap'e aittir ve Golden Freddy'nin hareket edememesi içinde endoskeleton olmamasından değil, içindeki çocuk ruhunun yarı serbest kalması. Tabii bu psikopat hareketlerinin büyük bir kısmını da açıklıyor.

Bugünlük benden bu kadar. Sonraki bölümde görüşmek üzere! ❤✌

- Miroi-Chan

Her Şeyiyle FNaFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin