Arabadayız. Hepimiz Kitap okuyoz bizim kitaplara olan bağımlılığımız var dördümüz birden yolda giderken kitap okuyorduk okuduğumuz kitaplar 400 sayfa falandı. Hepimiz farklı kitap okuyorduk yaklaşık yarım saat sonra patronun şirketine yaklaşmıştık kitapları arabaya koyup atkıyı burnumuzun üstüne kadar çektik ve arabanın kapısı otomatik olarak açıldı elimde telefon ile ilk ben çıktım arkamdan hepsi arabadan çıktı hava yağmur ciseliyordu. Hızlı adımlarla binaya girdik hemen asonsöre bindikten sonra Chang joon konuşmaya başladı;
Chang joon: şimdi azar işitcez farkında mısınız?
Soojin: hee biliyoz.
Chang joon: eee? Ne bu kadar rahatsınız o zaman?
Yeon: yaaaaa amaaa kitapa aklım takıldı. Gitcem öldürcem o adamı yaaa.
Chang joon: biz ne diyoz bu kız ne diyo.
Bir yandan asansör çıkmaya devam ediyordu.
Jiwon: *ağzımdaki atkıyı boynumda kalmasını sağlarım* olm çok sıcak.
Chang joon: lan incez şimdi kapa.
Yeon: sıcak zaten bizde pişiyoz ama açmıyoz Allah Allah o yüzden sende kapıcan.
Asansör 25 inci kata gelir. Ve inip patronun odasına doğru ilerleriz bir yandan neler olacak diye merak ediyorduk neyse odanın kapısını chang joon tıklatır suga "gel" diyince kapıyı açıp chang joonun yanında ben arkamızda yeonla soojin girer. Odaya girdiğimizde onlar ordaydı 8 kişi. Hiç tanımıyorduk ilk defa görüyorduk ama onların yüzünü tam olarak görüyordu hiç şapkaları falan kapalı değildi atkıda yoktu. bizim ise yüzümüz görmüyordu çünkü burnumuzun üstüne kadar siyah atkı vardı neyse suga konuşmaya başlar.
Suga: nerdesiniz??? *Biz sessiz kalıp birşey demiyorduk* neyse şimdi geç kalmanızla uğraşmayıcam. Atkıları çıkarın.
*O 8 kişi bizi izliyordu*
Suga: hadi.
Birbirimize kısa süre baktık sonra atkıyı yüzümüzden çıkardık. Ve 8 kişiye baktım benim bakışlarım hep sinsice , öldürüsiye bakıyordu fakat bunu ben yapmıyordum herkese karşı bende böyle bakış oluyordu ama çok yakın olduklarıma öyle bakmıyordum. Aynısı chang joon içinde geçerliydi o da aynıydı.
Suga bizim yüzümüzün açık halini biliyordu. ve bunu 8 kişi görsün diye çıkarttığınıda biliyorduk.
Suga: şimdi siz hepiniz dördünüz değil bak hepiniz onlarla. Aynı iş birliği yapıcaksınız ve hemen işe yarın başlıyoruz o yüzden bugün anlaşın tanışın kavga çıkmasın paranızdan kestirtmeyin şimdi tanışın.
~BİR SORNAKİ BÖLÜM~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyalık'tan Doğan Aşk (Skz)
ChickLit4 kişilik bir kız arkadaş grubumuz vardı. Mafyaydık. bir gün mafya patronumuz olan adam arayıp 8 kişilik bir erkek grubuyla iş birliği yapacağımızı belirtti. erkek oldukları için itiraz ettik ama bir yandanda iyi birşeydi çünkü bir yandan korurlar d...