Delicious

629 11 6
                                    

Letisko:

"Dobrý deň, pán Neddy,aký ste mali let?" Spytoval sa kancelár kritika Bonau.

"Dobrý deň, let sa mi zdal veľmi dlhý, občas sme mali turbulencie ale v celku bol dobrý", odvetil Alou.

Kancelár dlho neotáľal a pozval Aloua do dlhej nádherne vyleštenej čiernej limuzíny. Cesta z letiska do hlavného "stanu" trvala približne 20 minút. Dvere limuzíny sa otvorili a Alou videl obrovitánsky hotel s názvom Shukadelia. Bol to najlepší hotel v celom Montevideu. Mramorové stĺpy a veľkolepé sochy ohromovali hostí. V tomto hoteli sa ubytovali všetci účastníci kuchárskeho turnaja Delicious. Alou okamžite vedel, že nebude jednoduché zvíťaziť.

"Predsa len..Sú to najlepší kuchári z celého sveta" pomyslel si Alou.

V tom ho prepadla panika : "Kľud, kľud Alou,si najlepší v Londýne, si najlepší kuchár sveta"utešoval sa.

"Cŕŕn, cŕŕn" čosi prebrabralo Aloua z premýšľania.

"Ahoj,Zlatko,tu je Sophie,aký bol let už si ubytovaný?" bola to Sophie.

Alou jej porozprával všetko čo sa dialo a že je v poriadku.

Od dverí sa ozvalo jemné búchanie."Musím ísť, láska,niekto klope" a rozbehol sa k dverám.

"Dobrý deň,pán Neddy,pán Bonaua Vás pozýval dole, do konferenčnej miestnosti" riekol kancelár pána Bonau.

Alou sa pekne poobliekal a zbehol dole.

Pán Bonaua dal účastnikom podpísať nejaké papiere a poprial im dobrú noc. Všetci sa pomaly vybrali do svojich izieb.

Voda zo sprchy začala tiecť a Alouova noha sa dotka mramorovej dlažby v sprche.. Voda stekala cez hlavu, Alouovo mužstvo až ku chodidlám.Alou naniesol jemnú vrstvu šampónu "Wella- Pro Colour".To bol najlepší šampón s kondicionérom pre Alouove dlhé, gaštanové vlasy.

Alou sa pozrel dole a vravel "Ooo, môj drahý,ešte chvíľu si nevrzneš"

Voda prestala tiecť a Alou vyšiel von, osušil sa a hodil sa nahý do postele.

"Ale jebať na to, dám ti to, čo chceš...z časti" a pohladil si svoju pýchu.

Pustil si kvalitné péčko a super sa urobil. Onedlho zaspal.

"Vítam Vás,vážení,som nesmierne rád, že sa dostavili všetci účastníci.Zároveň je mi cťou otvorit päťdesiaty ročník tejto súťaže.Nech vyhrá najlepší" predviedol príhovor pán Bonaua.

Všetci kuchári sa postavili k svojim stolom.Na vybratie surovín, uvarenie jedla a naaranžovanie máte jednu hodinu. Ozval sa časovač a Alou bežal do miestnosti s potravinami.Vzal všetko potrebné od zemiakov, cibule, mäsa až po koreniny.Dobehol k sporáku, nakrájal cibuľu a hodil ju na panvicu, zemiaky nechal variť a mäso dusiť.

"Dopekla, zabudol som na maslo" a rozbehol sa k potravinám.

Nemohol nájsť maslo ale v tom mu docvaklo že je v chladiarenskom boxe. Otvoril sa a zohol sa na dolnú policu.

"Tak čo,pán kuchár, navaríte mi niečo?" ozval sa akýsi ženský hlas spoza Aloua.

Alou sa otočil a pred svojou hlavou videl krásnu "broskyňku". Olízal ju a stiahol si nohavice. Začal do nej búšiť keď v tom sa otvorili dvere. Bola tam krásna kuchárka z Fínska.Hneď ako videla Alouovu pýchu, pridala sa. Alou obidve uspokojil a seba taktiež. Vyšiel von aj s maslom k svojmu sporáku.

"Do piče" zvreskol materinským jazykom.

"Moje zemiaky, rozvarili sa" ľútostne povedal.

Vedel, že už má len pár minút, preto postavil ďalšie.Mäsku chýbali zo tri minúty a na omáčku hneď nabehol.

"Ahhh, ooooh,pomoc" ktosi zamrnčal z pultu odvedľa.

Bol to kuchár zo Švédska- Gichard Seldi a zrejme dostal infarkt.Alou mu hneď poskytol prvú pomoc a zavolala lekára.

Kým sa Alou vrátil ku sporáku, mäso už bolo rozvarené. Už sa nedalo nič robiť. Toto nevydarené jedlo naservíroval na tanier a odniesol pred porotu.

Porota postupne všetko ochutnala a odišla , aby sa zhodla na víťazovi.

Po chvíli sa vrátila aj s výsledkami.

"Víťazom najprestížnejšej kulinárskej súťaže sa stáva Gandalf Sivý" oznámil jeden z porotcov.

Alou spustil hlavu.

"Avšak, takto by sa stalo za určitých okolností.Všetci dobre vieme že pán Neddy zachránil život pánovi Seldimu.A preto sme sa rozhodli, že výsledky sú neplatné a bude sa súťažiť znova." dokončil svoje rozprávanie pán Bonau.

Alouovi sa znovu vyčaril úsmev na tvári a pomyslel si "Paráda,dobre som si zašukal a ešte to aj vyhrám."

A predsa, Alou túto súťaž vyhral.Prebral si trofej a vstupenku do známeho seriálu.Neskôr sa pobral späť, do hotela. Osprchoval sa a ľahol do postele.

Keď v tom sa ozvalo: "Klop,klop".

Alou nahý vyskočil z postele a pred dverami stálo asi osem žien. Dve mu boli veľmi povedomé.Ostatné nepoznal.

"Nech sa páči, dámy" zvolal Alou zvodným hlasom.

Dievčence vošli do izby a pretiahli Aloua.

Poobede malo Alouovi letieť lietadlo. Preto sa so všetkými rozlúčil,najedol sa a odišiel do centra Montevidea aby si obzrel nejaké pamiatky. Videl množstvo krás až sa mu nechcelo odísť.Ale rodina je rodina.Taxíkom sa odviezol na letisko a nastúpil do lietadla.

Po dlhom a náročnom lete stál Alou pred dverami. V schránke niekoľko novín z predchádzajúceho týždňa.Čudoval sa. Otvoril dvere a ovial ho ľadový vietor.Vošiel dnu a uvidel na stene smajlíka nakresleného krvou.

Na stolíku bol papier: "Mám tvoju ženu a deti,hahahahaha".





Mr. & Mrs. NymfomansWhere stories live. Discover now