Alou dočítal a sadol si na kreslo vedľa malého stolíka. Mozog sa mu skoro celkom zastavil.Chvíľu sedel, akoby sa z neho vytratilo všetko dobré. Premkol ho strach a panika.
Zdvihol sa z kresla a hodil vázu,ktorá bola na stole o zem."Kurva, prečo JA?" a buchol rukou o múr.
Úplne dole na papieri bolo akési meno. Stálo tam "Doer". Alou neotáľal ani sekundu a zadol za počítač, hodil meno do googlu a čakal. Vyhodilo mu tam samé nezmysli až na jednu vetu: " Nikdy ma nedostaneš".Alou bol zúfalý čím ďalej, tým viac. Posledná možnosť, detektív a hacker Gray.
"Dobrý deň pán Gray. Všeličo som o Vás počul a vraj ste jeden z najlepších. Potreboval by som malú službičku, môžme sa stretnúť?, V Eternity cafe o hodinu" volal Alou.
"Dobrý deň, podľa toho, čo potrebujete, ale nie po telefóne, tam mi to vyhovuje, budem tam" dohovoril pán Gray a zložil.
Alou nasadol do svojho auta a vyrazil na cestu. Zaparkoval a vošiel do reštaurácie. Sadol si k stolu v pravom rohu a objednal si čistú vodu. Po približne 5 minútach sedenia si k nemu prisadol akýsi muž.Hneď bolo jasné, kto to je.
"Tak čo potrebujete?" zašomral popod nos a vytiahol špáradlo z úst.
Alou neotáľal a hneď mu porozprával všetko do detailov.
"Ako dlho sú preč?" opýtal sa pán G.
"Deň,dva možno tri,ja som bol odcestovaný" odpovedal.
Po chvíli premýšľania pán Gray oznámil: "Buď sú už dávno mŕtvi,alebo sú veľmi ďaleko" a zdviho sa od stola.
Alou ho chytil za kabát a sľúbil mu odmenu, za ktorú by človek aj zabíjal. Gray sa otočil a podal Alouovi akúsi obálku a odišiel. V obálky boli všetky jeho požiadavky vrátane peňazí a číslo Grayovho účtu. Alou peniaze previedol a rýchlym krokom sa ponáhľal domov. O pár minút prišiel pán Gray k Alouovi domov aj s nejakým mužom. Predstavil sa ako Theo. Obaja začali milimeter po milimetri prezerať dom a nájsť každú stopu, aká sa len dá.
"Trvá to už tri hodiny, ako dlho ešte?" šomral Alou.
Gray sa len obzrel a pokračoval práci. Bolo asi šesť hodín večer a dvojica detektívov našla vzoru vlasov.Okamžite urobili DNA testy a zistili, že vlasy patria doktorovi McCallovi. Pre Graya ako detektíva nebolo ťažké zistiť, kde dotyčný býva. Nasadol do auta spoločne s Alouom a Theom a uháňal na ulicu Jacka Harpieho. Vykopol dvere a všade bolo vidno krv. So zbraňou v ruke vošiel ďalej a prikázal Theovi aby skontroloval druhé poschodie. Nikde ich nebolo keď v tom uvidel dvere do pivnice,ktoré boli mierne pootvorené. Dole ležal doktor McCall s prestreleným hrudníkom,avšak ešte nebol mŕtvy.
Vyšli z neho tri posledné slová: "Nikdy ich nenájdeš" ľahko sa pousmial a poslednýkrát vydýchol.
Sophie ani deti tam neboli. Alou so sklonenou hlavou vyšiel z domu a sadol do auta.Nevydal zo seba ani hlásku.
"Mrzí ma to" utešoval ho Gray a odviezol ho domov.
Alou sa snažil zaspať no vkuse sa mu v hlave premietal ten istý obraz.
Boli asi štyri hodiny ráno keď ho z ľahkého driemania vytrhol zvuk telefónu."Kto je tam?" opýtal sa rozospato.
Ozval sa diabolský smiech a po krátkej pauze začal hovoriť : "Tak čo Neddy, slávny kuchár,ktorého poznajú v širošírom svete, táto hra ma baví,preto ti dám nápovedu ako nájsť svoju rodinu :Sommaros: " a zložil.
Alou okamžite zobudil Graya a dopodrobna mu vysvetlil obsah telefonátu.
Za 10 minút Gray pribehol. Tentokrát však bez Thea. Vytiahol svoj počítač a zadal tam indíciu,ktorú mu Alou povedal. V počítači mu vyhodilo akýsi názov: Sommaros, svet,kde je čokoľvek možné.Presnejšie to bol obchod na ulici Gimmleiho Gloina. Táto ulica bola najtemnejšia spomedzi celého Londýna.Drogy, fet objednávka vrážd a kadejaké iné druhy tovarov. Neradno tam ísť za bieleho dňa,nie to ešte v noci. Alou nemal na výber a tak sa s pánom Grayom vydali naprieč týmito miestami. Len čo pätou vkročili všade sa ozývali výstreli. Na chodníkoch lacné dámy a predajcovia kadejakých svinstiev. Na rohu ulice bol jeden malý obchodík.Sommaros. Gray vykopol dvere a vtrhol dnu so zbraňov v ruke. Všetko v miestnosti bolo rozhádzané ale Sophie a deti nikde. Alou bol opäť zronený a myslel,že ich viac nenájde. Pán Gray sa prešiel po miestnosti,či čosi nenájde,keď v tom sa mu niečo nezdalo na jeden poličke.
"Pomôžte mi,rýchlo" zvolal na Aloua.
Spoločnými silami poličku odsunuli a zbadali dvere. S malou dušičkou ich otvoril a tam videl ako mu Legolas kláti ženu.
"Ty sviniar, zabijem ťa" kričal Alou po miestnosti.
Odhodil ho od Sophie,vzal nôž čo bol poblízku a odrezal mu penis spolu s vajciami. Všade bola krv.
"Si v poriadku, drahá?"opýtal sa Sophie.
Sophie len zakynkala hlavou.
"A čo deti?" dodal.
"Neboj sa, nič nevideli a ani nepočuli,lebo som si kusala do jazyka keď ma tento sviniar znásilňoval.Musela som. Sú vedľa. Idem do auta aby ma takto nevideli. Upravím sa a uvidíme sa doma" odpovedala.
Alou otvoril dvere a naozaj tam boli vyobjímal ich a vzal do svojho auta.
Kým opustil miestnosť,zašepkal pánovi Grayovi: "Viete, čo s ním robiť.Chcem aby trpel" a urobil krok von.
Gray sa na toho devianta pozrel,pokrútil hlavou,uškrnul sa a...
/PO DLHOM ČASE SOM SPÄŤ.AK SA PÁČI TAK MÔŽETE ZANECHAŤ COMENT. V ďalšej časti to bude/ Al.