Bathroom

9 1 2
                                    

Craig and Tweek
____________
𝖨𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝖺 𝗉𝖺𝗋𝗍𝗒. 𝖣𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗁𝗈𝗐 𝗅𝖺𝗍𝖾 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌. 𝖠𝗅𝗅 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖳𝗐𝖾𝖾𝗄 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗂𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗈𝗇𝖾 𝗂𝗌 𝖽𝗋𝗎𝗇𝗄 𝖺𝗌 𝖿𝗎𝖼𝗄, 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝖽𝖺𝗇𝖼𝗂𝗇𝗀, 𝖿𝗅𝗂𝗋𝗍𝗂𝗇𝗀, 𝖺𝗇𝖽 𝖽𝗈𝗂𝗇𝗀 𝖽𝗋𝗎𝗀𝗌 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝗋𝖾𝖾 𝖽𝗂𝖿𝖿𝖾𝗋𝖾𝗇𝗍 𝗉𝗅𝖺𝖼𝖾𝗌 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝗈𝗎𝗌𝖾. 𝖳𝗈𝗅𝗄𝗂𝖾𝗇'𝗌 𝗉𝖺𝗋𝖾𝗇𝗍𝗌 𝗂𝗌 𝗀𝗈𝗇𝗇𝖺 𝗄𝗂𝗅𝗅 𝗁𝗂𝗌 𝖺𝗌𝗌. 𝖳𝗐𝖾𝖾𝗄 𝗂𝗌 𝗌𝗂𝗉𝗉𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝖻𝖾𝖾𝗋 𝗁𝗂𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝖡𝗎𝗍𝗍𝖾𝗋𝗌 𝗀𝗈𝗍 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝖪𝖾𝗇𝗇𝗒 𝗍𝗈𝗈𝗄 𝗁𝗂𝗆 𝖺𝗐𝖺𝗒 𝗍𝗈 𝗉𝗋𝗈𝖻𝖺𝖻𝗅𝗒 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗌𝖾𝗑. 𝖧𝖾 𝗃𝗎𝗆𝗉𝖾𝖽 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗁𝖾 𝗁𝖾𝖺𝗋𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗐𝗈 𝗀𝗂𝗋𝗅𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗈𝗇𝖾 𝗀𝗎𝗒 𝗀𝗂𝗀𝗀𝗅𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗇𝖽 𝗆𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗎𝗍. 𝖳𝗁𝖺𝗍 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝗁𝗂𝗆 𝖺𝗇𝗀𝗋𝗒 𝗌𝗈 𝗁𝖾 𝗍𝗋𝗂𝖾𝗌 𝗍𝗈 𝖽𝗋𝗂𝗇𝗄 𝖿𝖺𝗌𝗍𝖾𝗋.

𝖢𝗋𝖺𝗂𝗀 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗎𝖼𝗁 𝖳𝗐𝖾𝖾𝗄 𝗐𝖺𝗌 𝖺𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖺𝗍 𝗇𝖾𝗑𝗍 𝗍𝗈 𝗁𝗂𝗆 𝗉𝗎𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗁𝗂𝗌 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽𝖾𝗋 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗁𝖾 𝖽𝗋𝗂𝗇𝗄𝗌 𝗐𝗁𝖺𝗍𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗎𝖼𝗄 𝗂𝗌 𝗂𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝖼𝗎𝗉. "𝖸𝗈𝗎 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝖳𝗐𝖾𝖾𝗄?" 𝖢𝗋𝖺𝗂𝗀 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗂𝗇 𝖺 𝖽𝖾𝖾𝗉 𝗏𝗈𝗂𝖼𝖾. 𝖳𝗐𝖾𝖾𝗄 𝗀𝖺𝗏𝖾 𝖺 𝗍𝗁𝗎𝗆𝖻𝗌 𝗎𝗉 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝖢𝗅𝗒𝖽𝖾 𝖼𝗈𝗆𝖾𝗌 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾𝗆. "𝖸𝗈! 𝖸𝗈𝗎 𝗀𝗎𝗒𝗌 𝗐𝖺𝗇𝗇𝖺 𝗉𝗅𝖺𝗒 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝗀𝖺𝗆𝖾𝗌 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗎𝗌?" 𝖢𝗅𝗒𝖽𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝗉𝗈𝗂𝗇𝗍𝗌 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗂𝗇𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗋𝗈𝗈𝗆. 𝖢𝗋𝖺𝗂𝗀 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗌 𝖺𝗍 𝖳𝗐𝖾𝖾𝗄 𝖺𝗇𝖽 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝖺𝗍 𝖢𝗅𝗒𝖽𝖾. "𝖭𝖺𝗁, 𝗂𝗆𝖺 𝖼𝗁𝗂𝗅𝗅 𝗈𝗎𝗍 𝖿𝗈𝗋 𝖺 𝖻𝗂𝗍." "𝖠𝗅𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍!" 𝖢𝗅𝗒𝖽𝖾 𝗐𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗐𝖺𝗒. 𝖢𝗋𝖺𝗂𝗀 𝖽𝗋𝗂𝗇𝗄𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝖾𝗌𝗍 𝗈𝖿 𝗁𝗂𝗌 𝗈𝖿 𝗁𝗂𝗌 𝖽𝗋𝗂𝗇𝗄 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗎𝗍𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗎𝗉 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝖳𝗐𝖾𝖾𝗄 𝗂𝗌 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗅𝗅 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗈𝗈𝗆. "𝖠𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗎𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗈𝗄?" 𝖢𝗋𝖺𝗂𝗀 𝗀𝗋𝖺𝖻𝖻𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗌 𝖼𝗁𝗂𝗇. 𝖳𝗐𝖾𝖾𝗄 𝗀𝗋𝖺𝖻𝗌 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗎𝗌𝗁 𝗂𝗍 𝖽𝗈𝗐𝗇. "𝖨'𝗆 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝗍𝗁𝗋𝗈𝗈𝗆." 𝖳𝗐𝖾𝖾𝗄 𝗀𝗈𝗍 𝗎𝗉 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗈 𝖽𝗂𝖽 𝖢𝗋𝖺𝗂𝗀 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝖿𝗈𝗅𝗅𝗈𝗐𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗆 𝗍𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗐𝗋𝗈𝗇𝗀. 𝖮𝗇𝖼𝖾 𝖳𝗐𝖾𝖾𝗄 𝗋𝖾𝖺𝖼𝗁𝖾𝖽 𝖺 𝖻𝖺𝗍𝗁𝗋𝗈𝗈𝗆 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗇𝗈 𝖽𝗋𝗎𝗇𝗄 𝖿𝗎𝖼𝗄 𝗂𝗇 𝗂𝗍, 𝗁𝖾 𝖼𝗅𝗈𝗌𝖾𝖽 𝗂𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗎𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗈𝗎𝗍 𝗁𝗂𝗌 𝗉𝗁𝗈𝗇𝖾. "𝖥𝗎𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀..𝗁𝖺𝗍𝖾 𝗁𝗂𝗌 𝖺𝗌𝗌.." 𝖢𝗋𝖺𝗂𝗀 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝗂𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝖼𝗅𝗈𝗌𝖾𝖽 𝗂𝗍 𝖻𝖺𝖼𝗄.

That South Park BookWhere stories live. Discover now