I seen people do it, so ima do it.
𝗕𝗥𝗘𝗡𝗗𝗔 𝗘. (𝗇𝗂𝖼𝗄𝗇𝖺𝗆𝖾: 𝖶𝗈𝗇𝖽𝖾𝗋)
𝖱𝖺𝖼𝖾: 𝖡𝗅𝖺𝖼𝗄
___
𝖲𝗁𝖾 𝗆𝗈𝗏𝖾𝖽 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝖢𝗁𝗂𝖼𝖺𝗀𝗈 𝗍𝗈 𝖲𝗈𝗎𝗍𝗁 𝗉𝖺𝗋𝗄 𝗂𝗇 𝖿𝗋𝖾𝗌𝗁𝗆𝖺𝗇 𝗒𝖾𝖺𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝗄𝗇𝗈𝗐𝗌 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗈𝗇𝖾 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅. 𝖲𝗁𝖾 𝗁𝖾𝗅𝗉𝗌 𝖩𝗂𝗆𝗆𝗒, 𝖫𝖾𝗌𝗅𝗂𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖲𝗍𝖺𝖼𝗒 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅 𝗇𝖾𝗐𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗆𝖺𝗄𝖾𝗌 𝗁𝖾𝗋 𝗈𝗐𝗇 𝗆𝗎𝗌𝗂𝖼. 𝖲𝗁𝖾 𝖺 𝗋𝖺𝗉𝗉𝖾𝗋, 𝗉𝗈𝖾𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝖺 𝗉𝗁𝗈𝗍𝗈𝗀𝗋𝖺𝗉𝗁𝖾𝗋 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅, 𝗌𝗈 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗈𝗇𝖾 𝗇𝖾𝖾𝖽𝗌 𝗁𝖾𝗋 𝖺𝗅𝗅 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗍𝗈 𝖽𝗈 𝗂𝗌 𝗉𝖺𝗒 𝗁𝖾𝗋. 𝖳𝗈𝗅𝗄𝗂𝖾𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝖢𝗅𝗒𝖽𝖾 𝗆𝖾𝗍 𝗁𝖾𝗋 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗁𝖾𝗋 𝖼𝖺𝗆𝖾𝗋𝖺 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖺𝖼𝗍 𝗐𝖾𝗂𝗋𝖽 𝖻𝗎𝗍 𝖢𝗅𝗒𝖽𝖾 𝖿𝗂𝗑𝖾𝖽 𝗂𝗍.𝗠𝗔𝗟𝗔𝗖𝗛𝗜 𝗥. (𝖭𝗂𝖼𝗄𝗇𝖺𝗆𝖾: 𝖲𝗇𝗈𝗈𝗉)
𝖱𝖺𝖼𝖾: 𝖣𝗈𝗆𝗂𝗇𝗂𝖼𝖺𝗇
___
𝖮𝗇𝖾 𝗈𝖿 𝖪𝖾𝗇𝗇𝗒'𝗌 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽, 𝖧𝖾 𝗂𝗌 𝖺𝗅𝗌𝗈 𝖽𝗈𝗆𝗂𝗇𝗂𝖼𝖺𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝖿𝗎𝗅𝗅 𝗈𝖿... 𝖶𝖾𝖾𝖽. 𝖨𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝖾𝖾 𝗁𝗂𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖾 𝗁𝖺𝗌 𝗋𝖾𝖽 𝖾𝗒𝖾𝗌, 𝗁𝖾'𝗌 𝗁𝗂𝗀𝗁 𝖺𝗅𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒. 𝖠𝖼𝗍𝗎𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗆𝖾𝗍 𝖪𝖾𝗇𝗇𝗒 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝗌𝗄𝖾𝗍𝖻𝖺𝗅𝗅 𝗍𝖾𝖺𝗆 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖪𝗒𝗅𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝖿𝗅𝗂𝗋𝗍 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖪𝖾𝗇𝗇𝗒 𝖿𝗈𝗋 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝗋𝖾𝖺𝗌𝗈𝗇. 𝖪𝖾𝗇𝗇𝗒 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗂𝗓𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗈𝗅𝖽 𝗁𝗂𝗆 𝗁𝖾 𝗁𝖺𝖽 𝖺 𝗀𝗂𝗋𝗅 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗆𝖾 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽𝗌. 𝖬𝖺𝗅𝖺𝖼𝗁𝗂 𝗐𝖺𝗌 𝗁𝗂𝗀𝗁 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗆𝖾𝗍 𝖻𝗍𝗐.𝗕𝗥𝗢𝗢𝗞 𝗛. (𝖭𝗂𝖼𝗄𝗇𝖺𝗆𝖾: 𝖡𝗂𝗀𝗀𝗂𝖾)
𝖱𝖺𝖼𝖾: 𝖡𝗅𝖺𝖼𝗄 + 𝖢𝗈𝗅𝗎𝗆𝖻𝗂𝖺𝗇
___
𝖪𝗇𝗈𝗐𝗇 𝖿𝗈𝗋 𝗉𝗎𝗇𝖼𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗀𝗂𝗋𝗅 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖿𝖺𝗂𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗂𝖽𝖽𝗅𝖾 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅, 𝖡𝗋𝗈𝗈𝗄 𝗂𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗇𝖾 𝗉𝖾𝗋𝗌𝗈𝗇 𝗐𝗁𝗈 𝖿𝖺𝗂𝗅𝖾𝖽 𝗍𝗁𝗋𝖾𝖾 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌𝖾𝗌 𝗂𝗇 𝗃𝗎𝗇𝗂𝗈𝗋 𝗒𝖾𝖺𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖺𝗌 𝗅𝗎𝖼𝗄𝗒 𝗌𝖺𝗏𝖾𝖽 𝖻𝗒 𝖲𝗍𝖺𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝖢𝖺𝗋𝗍𝗆𝖺𝗇. 𝖭𝗈𝗐 𝗁𝖾'𝗌 𝖿𝗈𝖼𝗎𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝗂𝗌 𝖻𝖺𝖻𝗒. 𝖳𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝖺 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝖿𝖺𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝗋𝖾𝗉𝗎𝗍𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗂𝗇 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅.𝗦𝗔𝗗𝗜𝗘 𝗧. (𝖭𝗂𝖼𝗄𝗇𝖺𝗆𝖾: 𝖣𝗈𝗏𝖾)
𝖱𝖺𝖼𝖾: 𝖠𝗋𝖺𝖻𝗂𝖼
____
𝖮𝗇𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾 𝗐𝗁𝗈 𝖽𝗈𝖾𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅 𝗒𝖾𝖺𝗋 𝖻𝗈𝗈𝗄 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗌 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝖺𝗃𝗈𝗋𝖾𝗍𝗍𝖾 𝗍𝖾𝖺𝗆. 𝖲𝗁𝖾 𝖺𝗅𝗌𝗈 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝗁𝖾𝗅𝗉 𝖡𝖾𝖻𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝖾𝗋 𝖿𝖺𝗌𝗁𝗂𝗈𝗇 𝗌𝗁𝗈𝗐𝗌 𝖻𝗒 𝗍𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗉𝗂𝖼𝗍𝗎𝗋𝖾𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝗂𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾 𝗐𝗁𝗈 𝖽𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅 𝗇𝖾𝗐𝗌, (𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖩𝗂𝗆𝗆𝗒, 𝖲𝗍𝖺𝖼𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝗆𝗈𝗋𝖾) 𝖲𝗁𝖾 𝗆𝖾𝗍 𝖬𝖺𝗋𝗃𝗈𝗂𝗋𝗇𝖾 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗐𝖺𝗌 𝗂𝗇 𝗉𝗋𝖺𝖼𝗍𝗂𝖼𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝖿𝖺𝗏𝗈𝗋𝗂𝗍𝖾 𝖼𝖺𝗇𝖽𝗒. 𝖲𝗁𝖾 𝖺𝗅𝗌𝗈 𝗁𝖺𝗌 𝖺 𝖼𝗋𝗎𝗌𝗁 𝗈𝗇 𝖱𝖾𝖽'𝗌 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽 𝖩𝖾𝗌𝗌𝗂𝖼𝖺.
YOU ARE READING
That South Park Book
Fiksi Penggemarstories that I never finish or ideas that comes to mind. ask me anything, ask the characters anything, give me an idea, do anything you want with this book lmao.