Etraftaki hava bi anlığına soğumuşdu. Odada sadece ben ve Fatih var.Silah alnıma dayadı sadece itaatkâr bir şekilde Fatih'e bakıyorum bundan başka bir şey yapamıyorum.
F:Sonunda adam oldum be beni uğraştırıp duruyordun öyle *iç çekme eğerki kafanı uçurmamı istemiyorsan düzgün bir şekilde yala ve dediklerimi yap.
Evet,Fatihin dediğini yapmak zorundayım zaten tek bir kelime dahi diyemiyorum çünkü canavar boğazımın içinde. Yalamaya devam ettim aşağı yukarı aşağı yukarı devam etti böyle. Bunları yaparken Fatih dik bakışlarıyla beni izliyor ve sırıtıyor. Silahı alnımdan aldı ve cebine koydu. Bir anda iki eliyle kafamı tuttu.
F: Ah yeter be kaç saattir yapamıyorsun işim gücüm var benim! Böyle yapmaya devam edersen sikim kırılcak
İki eliyle tuttuğu kafamı hızlı bir şekilde sikmeye başladı. Dişimi değdirmemek için ağzımı kocaman açıyorum bu çok acı varici hatta böyle bir canavarın boğazımı delip geçmesi daha da acı bir şey. B-b-benim bir arkadaşım vardı evet benim bir arkadaşım var. Ona nasıl ulaşacağım nerdeyim hiç bir şey hatırlamıyorum. Sadece Fatih var burda. Boğazımdan aşağı meniler fışkırdı.
F: Onları yutsan iyi olur
*Gulb beni bıraktı ve yere düştüm. Heryer bulanıklaştı Fatih nereye gidiyor kapıdan giren kim?
...Gözlerimi açtım hâlâ yerdeyim. Kapı kapalı ayağa kalktım çıplağım kendimi çok kirli hissediyordum girip bi duş alsam keşke. Banyoyu aramak için ayağa kalktım çok fazla oda var.
...
Sonunda banyoyu buldum saçlarımı yıkarken 2 tane diş fırçasının olduğunu gördüm ikiside maviydi. Bunu es geçtim duştan çıktım havluya sarılıp kendimi yatağa attım. Boğazımdan keskin acı hala devam ediyordu . Telefonumu aldım arkadaşımı aramak için rehbere girdim. Rehberde sadece Fatih vardı hiç kimse yoktu.Ne annem ne babam sadece Fatih nasıl oluyor ki bu! Şizofrenmeyim neyim ben. Acaba virüs mü kaptı ki ne oldu bu telefona! Kapı tık tıklatma sesi geldi.
F: Demek burdaydın
Fatih elimde telofunumun olduğu görür
F: Durumu fark ettin galiba
Fatih bana doğru yaklaşarak
F: Sadece ben varım sadece...God damnn çok güzel bitiş oldu buarda artık lole başladığıma göre sinirimi Fatih aracılığıyla Ceylinden çıkarabilirim bilginiz olsun öptım bayyy❤️❤️💓💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gelen Gelsin Kitap Yazıyoz
أدب نسائيkız arkadaşın sana akşam yemeği yapıyor malzemeler eksik akşam vakti dışarı çıkıyorsun ha o kim birisi seni izliyor...