ŞİFACI

79 5 0
                                    

Sera dün gece yaşanılanları unutmuştu. Yine aynı korkuyu yaşayacağını düşündü. Koltukta sızıp kalmıştı. Anlaşılan dün gece çok içmişti. Kanepeden iki büklüm şekilde uyandı. Başının ne kadar sızladığını düşündü. Hemen kanepede kalktı çıplak ayaklarıyla merdivenlere yürüdü. Merdiven basamaklarını çıkmayı başardı. Merdiven basamaklarını bitirdiğinde hangi odanın kendi odası olduğunu düşündü. Sol kapıyı tercih etti. Kapıyı açtığında kardeşi Berk'in bangır bangır rock müzik dinlediğini duydu.
"Ahh..Berk! Lütfen müziğin sesini kıs!"

"Defol! Müziğin sesini kısmayacağım." Berk'in son sözü Serayı sinirlendirmeye yetmişti.

"Öyle mi ? " dedi tek kaşını kaldırarak. Çıplak ayaklarıyla odaya doğru yürüdü. Yatakta oturan Berk'in elinden kumandayı aldı. Ve müziği kapattı.
"Ebru değil mi ? " dedi Sera Berk'in yanına uzanırken.
"Evet. Beni terk etti." dedi sol gözünden süzülen gözyaşıyla birlikte.
"Ve sen burada rock müzik mi dinliyorsun ? Bu mu yani ? "

"Dalga geçmek zorunda mısın ?"

"Özür dilerim. Biraz yorgunum ve.."
O pislik dün gece de mi geldi ?"

Sera sadece kafa sallayabildi.'Daha fazla konuşup onu hatırlamak istemiyordu. Belki de korkuyordu. Sera odadan çıkmak için bir hamle yaptı ve Berk'in yanağına öpücük kondurdu.

"Merak etme. Pişman olup gelecektir."

Sera odanın kapısı kapattığı anda tekrar son ses müzik sesi açıldı. Sera kardeşinin bu kadar üzgün olmasına katlanamıyordu. Bir an önce Ebru'yla konuşmalıydı. Odasına doğru yürüdü. Kapıyı açtı ve yatağına sırtüstü atladı. Yatağının yanındaki çekmeceye uzanıp telefonunu eline aldı. On sekiz cevapsız arama ve on tane mesaj vardı. Yalnız olmadığını düşündü. En azından mağazalardan mesajlar gelmiyordu. Onu da özleyip düşünenleri de vardı. Bir an ne kadar minnettar olduğunu düşündü. Düşüncelerden sıyrılıp en yakın dostu Burcuyu aramaya karar verdi. Üç kez çaldıktan sonra açıldı.

"Kızım nerdesin sen ya ? Ödüm koptu. Sana bişey yapmadı değil mi ? "

"Sakin ol. Bişey yapmadı. Tehditler savurup gitti."

"Şerefsiz! Bi bırakmadı peşini. Herkes gerçeği kabul etti hala ne diye geliyor ki?"

Sera bunu konuyu konuşmaktan rahatsız olurdu. Burcu anlamıştı hemen rahatsızlığını hemen konuyu kapadı.
" Sen ne zaman geliceksin? Provaya az bir süre kaldı."

"Ben onu unuttum. Tamam hemen hazırlanıyorum." dedi ve kapattı telefonu.

Hemen dolabının kapağına uzandı ve hızlıca kıyafetlerini giydi. Boyfriend Jean giydi hemen. Üstüne de salaş siyah bir tişört giydi. Saçlarını açık bıraktı. Artık hazırdı. Son kez aynaya bakıp çıktı odadan.

Merhaba arkadaşlar bu benim ilk hikayem. Belki biraz amatör olabilirim ama kendimi geliştiricem söz veriyorum. Hataların varsa ve eksiklerin.varsa lütfen söyleyin. İlk bölüm olarak yazarın ağzıyla anlatım yaptım ama Seranın ağzıyla devam edicem diğer bölümler. Ve biraz kısa oldu ama telafisi var. Votelerinizi ve yorumlarınızı beklıyorum. İyi okumalar :))

ŞİFACIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin