Misoo's POV:
Spakovala sam poslednju sitnicu u kofer i sela na krevet gde je lezala moja jednogodisnja beba i gledala u mene svojim krupnim okicama.
Uzela sam je u narucje i osmehnula joj se.
Misoo:"Ovo nam je poslednja noc u ovom stanu, znas li? Konacno cemo se spasiti od tvog oca."-rekla sam i poljubila je u obraz.
Ubrzo nakon toga sam je uspavala i otisla do terase gde sam sela i samo gledala u ulice ispred mene.
Kroz glavu mi se motalo hiljadu pitanja i odgovora.
Da li radim ispravnu stvar?
Zar stvarno moram da se preselim iz grada zbog nasilnika?Da, moram.
Ako ostanem ovde jos neko vreme, bojim se da ce se mom detetu nesto desiti.
Ne smem da dozvolim da dodje do toga.Poslednjih godinu dana mog zivota su nesto najgore sto mi se ikada desilo.
Osoba koju sam toliko volela se pokazala kao nasilnik i prava psihopata.Mozda se neko pita, zasto bi odvajala dete od oca, ali...
Zar je to stvarno otac, ako se plasis da ce nauditi tebi i tvom detetu?Ne.
Nakon nekih pola sata sam otisla da "spavam", iako znam da od toga nista nece biti, jer cu samo razmisljati o sutrasnjem danu i kako ce selidba proteci.
.
.
.
~ sledeceg dana ~Uzela sam Misun kod sebe i zatvorila sam vrata kamiona.
Srecom, ne putujemo previse dugo, inace ne znam kako bi Misun prosla.
"Je li sve tu, gospodjice? Proverili ste?"
Misoo:"Da, samo krenite vec jednom."-rekla sam i pocela da hranim Misun.
Kada smo se malo udaljili od grada, pozvala sam moju drugaricu.
Misoo:"Sojung...Otisle smo."-rekla sam tiho.
Vladala je tisina par sekundi.
Sojung:"Gde je on sada?"
Misoo:"Ne znam. Nije svracao poslednjih nedelju dana."
Sojung:"Nadam se da cete stici i da ce sve proci kako treba. Kako je Misun?"
Misoo:"Bas je nervozna danas. Puno place i ne zeli da spava."
Sojung:"Dusa moja...Misoo...Znas da ti zelim sve najbolje i da cu uvek biti uz tebe, zar ne?"-rekla je.
Nakon tih reci, postala sam emotivna.
Jedina osoba koja me nije napustila nakon veze sa ocem moje devojcice je Sojung.Od pocetka je uz mene i uvek je radila sta god mi je trebalo ili sta god sam joj trazila.
Nikada necu moci da joj se oduzim za sve one neprespavane noci, jer me je slusala kako joj se jadam i placem.Misoo:"Ako dodje do tebe..."
Sojung:"Ne brini se za to. Samo cu reci da mi se nisi uopste javljala."
Misoo:"Volim te, So."
Sojung:"I ja tebe."-rekla je.
Tada je Misun pocela da place, pa sam morala da prekinem.
Zaustavili smo se na benzinsku pumpu da bi otisli u toalet i nakon toga smo nastavili put jos nekoliko sati.
.
.
.
~ malo kasnije tog dana ~Donela sam poslednju kutiju ispred stana i polako sam pocela da ih unosim u stan.
Radnici od malopre nisu imali vremena da mi pomognu sa stvarima, tako da sam ostala sama predana sebi.
Unosila sam kutije, kao i neki namestaj koji nam je trebao za novi stan, iako je vecinski stan imao sve.
ESTÁS LEYENDO
I WILL NOT LEAVE YOU || J. JH || FF
FanficKroz teške trenutke i zajedničke izazove, Misoo i Hoseok će se zbližiti i pronaći sreću i sigurnost zajedno. Ova priča je o hrabrosti, prijateljstvu i novom početku ističe snagu ljubavi i podrške u najtežim trenucima. ⚠️ the story has nothing to do...