20 yaşının getirdiği bazı saçma duygular vardır ve siz eğer bi psikiyatri 'den yardım almazsanız muhtemelen ölürsünüz.
Aynada kendime bakıyordum ve düşüncelerim tamamen bu yöndeydi. Kesinlikle öleceğimi hissediyordum. Aptal gibiydim. Dış görmüşüm mahvolmuştu. Yağlı magenta saçlarıma baktığımda esmer tenimin zıttı olan açık kumral saçlarımın çıktığını farkedince evet dedim dip boyan geldi ama kimin sikinde?
İnsanlara göstermediğim bir türüm vardı benim.
Gözaltlarım mosmor, dibi dört parmak genişliğinde gelmiş o yağlı saçlar, esmer bir ten, aşırı kilom, uçuğu çıkmış bir dudak ve tüylü bir omega.
Evet bazen bu genimden nefret ediyordum ama vücudumda tüy olmamasına rağmen yüzümde tüylerin çıkması çok sinir bozucuydu. Tanrım keşke sivilceli ve bembeyaz tenli birisi olsaydım. Evet doğru duydunuz kesinlikle sivilcelerin bir tedavisi oluyor insanlar bakım yaparak bu sivilcelerin sorununu çözebilir fakat tüylerin çıkıyorsa yüzünde ve bunlar kalın oluyorsa maalesef aldığında batık oluşuyor.
Tek kaş oluyordum evde! Ah, bir de bıyıklarım da çıkıyordu... Ben iki üç günde bir bunlarla uğraşamazdım...
Üvey bir abim var ve bu üvey abiyi herkes arzuluyordu. Benim dışımda.
O bencil birine benziyordu ya da ben kıskanıyordum. Kim bilir... Kendisi çok fazla tanınan alfa bir idol. Herkes ona aşık. Bir omega gibi bembeyaz teni, alfaları kıskandıracak türden kasları ve dahası...
Ben ise, ben ise sıradan bir insandım ve annem onun babasıyla evlendiğinde oonların soyisimlerini almadığım için sıradandım. Cidden!
Kimse bilmez onun kardeşii olduğumu ve o da çok uzun aralıklarla bizimle görüşürdü. Farklı bir evi var ve eminim ki dışarıda birbirimizi görsek muhtemelen görmezden geliriz.
Kendisi çok yakışıklıydı ama fazla meşgul birisi. Dünyaca tanınır ve hayranları ona ölüp biter.
Eminim ki siz de onun müziklerini dinleyerek bazen ağlar bazen danslar ediyorsunuzdur.
Bir de çevresi var. Ah, grup olarak devam etmek istiyorlarmış. Ne yapacaklarına dair hiç bir fikrim yok.
Ne yalan söyleyeyim güzel nüzikler yapıyorlar.
Mesela üvey abimin müziklerini sanki normal idolmüş gibi dinliyorum.
Herkes still with you müziğini sever ama ben ağlarken stay alive müziğini dinlerim ya da Justin Bieber'ın müziği olan 2U şarkısını. Abim o mükemmel parçayı güzel Coverlamıştı...
Eğlenirken herkes seven 3D ya da seven dinlerken de ben closer to you dinlemeyi severim.
Onu iyi tanıyordum ve o müzikleri bazen bizim evde gelip yazardı.
Onun o kocaman odasında şaheserler doluydu ve eminim ki grup olarak çıkış yapacakları zaman hazırladıkları müzikleri de az çok tahmin edebiliyorum. Çünkü gördüm çocuklar tamam mı?
Bazen ben de idol olsam mı diye düşünüyorum fakat abim ve arkadaşlarına hatta çevresine baktığımda diyorum ki "hayır Taehyung sen bunu yapamazsın abinin sesine bak o alfa olmasına rağmen yumuşak bir sese sahip ama sen omega olmana rağmen boğuk çıkan bir sese sahipsin." Eğer alfa olsaydım sesim gerçekten çok iyi olabilirdi. Fakat omegayım işte...
Hem o kadar güzel vücuda da sahip değildim. Tamam insanlar bazen çok seksi olduğumu söylüyorlardı. Çıkık duran kalçam ve kalın bacaklarımı sevenler de vardı fakat göbeğimi sanki görmüyorlardı.
Biraz sinir bozukluğu vardı bende. Aileme sürekli ben terapiye gitmek istiyorum diyordum ama annem sen deli değilsin diyip sürekli gitmemi engelliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
depression idol
Romanzi rosa / ChickLit20 yaşının getirdiği bazı saçma duygular vardır ve siz eğer bi psikiyatri 'den yardım almazsanız muhtemelen ölürsünüz. #091124