Глава 3
«помилка»
Наступного дня я прийшов до лабораторії раніше, ніж звичайно. В коридорах було порожньо, лише стіни, мовчазні свідки моїх експериментів, здавалися ніби трохи ближчими, здавленими. Я відчув легкий, незрозумілий холодок. Мабуть, просто наслідки недосипу.
Лабораторія зустріла мене притихлою темрявою. Я увімкнув світло, і щось раптово привернуло мою увагу – інструмент на столі, який ми використовували вчора, був іржавий, покритий темними плямами корозії.
"Що за..." – я провів пальцем по його поверхні. Холод металу був пронизливим, як сама темрява, і залишив тонкий шар червонуватого пилу на моїй руці.
Перш ніж я встиг зафіксувати цю аномалію, двері тихо відчинилися, і я побачив Керолайн, яка здивовано оглянула лабораторію. Вона помітила, як я дивлюся на інструмент, і, здається, зрозуміла, що щось не так.
— Доброго ранку, Малкольме, — промовила вона, трохи затримуючи погляд на моїй руці, що все ще була в іржавому пилу. — Все гаразд? Ви виглядаєте... напруженим.
Я зітхнув, намагаючись зібрати думки.
— Це сталося знову, Керолайн, — відповів я, нарешті дивлячись їй у вічі. — Аномалії... Ти вірила в теорію анахронізмів?
Вона здригнулася, але швидко знову повернулася до стриманого виразу.
— Якщо ви маєте на увазі випадкові зміни в часі та просторі... я читала ваші записи, і деякі моменти мене здивували. Але це ж усе наукові теорії, так?
Я гірко усміхнувся.
— Хотілося б вірити, що так. Але коли теорії починають проявлятися в реальності, наука переходить у щось інше... щось, чого ми не можемо зрозуміти.
Керолайн підійшла ближче, розглядаючи прилад. Її погляд став серйозним, і вона промовила:
— Малкольме, ви замислювалися над тим, що, можливо, це не просто експерименти? Що, можливо, цей проєкт може змінити... вас? Ці слова вдарили, ніби блискавка. Я відчув, як під ногами хитнувся ґрунт, ніби я сам став частиною аномалії, яка почала проникати в моє життя.
— Що ти маєш на увазі? — запитав я, майже пошепки.
— Просто... здається, що ви щоразу більше занурюєтесь у ці зміни, — сказала вона, уважно вдивляючись в моє обличчя. — Можливо, варто зробити паузу, поглянути на все з боку, доки ще не пізно?