Jesteś niesamowitą osobą! Choćby cały świat mówił inaczej wiedz, że najważniejsza jest twoja opinia na temat siebie, która nie powinna być zależna od innych. Najważniejszą zasadą jest taka: jeśli sądzisz, że to z całym światem jest coś nie tak, to spójrz na siebie, ponieważ musisz dostrzegać swoje piękno. Zapamiętaj że popełniasz błędy jak każdy.
Nikt nie jest idealny, lecz nikt nie jest, również okropny.
Nie wolno patrzeć na same negatywy danych sytuacji, ale też nie dostrzegać samych pozytywów. Każdy ma w życiu swoje wzloty i upadki, lecz trzeba pamiętać, że po czymś złym zawsze pojawi się coś dobrego. Nie powinno się czekać na coś lepszego po negatywnych wydarzeniach tak od razu, wszystko potrzebuje czasu. Podaje te informacje na moim przykładzie. Miałam wiele nie przyjemnych sytuacji, które dzieją się do dzisiaj... Wyzwiska w szkole, toksyczne osoby w otoczeniu. Wiem jaki to ból. I wiecie udaję twardą w szkole, a w rzeczywistości jestem krucha jak porcelana... I życie mnie nauczyło jednego: Nie okazuj innym swoich słabości bo wykorzystają to przeciwko tobie.
Mówię o moich doświadczeniach. Z chęcią poczytam wasze, ponieważ wiem, że życie umie nie źle dać w kość... Ale jestem zbyt wielki tchórzem by się zabić... :(
Kocham was Pa<3
CZYTASZ
Przeczytaj kiedy życie starci swój sens i barwę...
AléatoireJak przeczytacie to nakreślę wam mniej więcej moją codzienność. Są również rzeczy, których nauczyło mnie życie... Zapraszam :(