aglamak istiyorsanız "remembrance" acıp okuyun!!
hava karanlıktı, evde öyle çok sessiz.
barış uyandığında yanında semihi görememişti ki asla bu saatlerde uyanmazdı, hava bile aydınlanmadan.
"semih" diye seslendi bir kaç kez boş evin içerisine. cevap yoktu.
küs olduğu için mi gitti diye düşündü ilk başka, ama semih bu saatte hiç bir yere gitmezdi ki.
her yere baktı, evi aradı dağıttı. yoktu.
semih yoktu, barış hiç olmadığı kadar korkuyordu şuan da.
hiç ses çıkmayan evin odasından bir ses geldi, haliyle odaya gitti barış.
"sevgilim, semihim burada mısın?" hala evde olmasından yanaydı kalbi, semihsizliğe dayanamazdı o.
sesin geldiği yer büyük gardıropdu. oraya doğru ilerledi ve kapağını açtı yavaşca.
şuan yaşanan şeye asla inanmak istemiyordu.
semihin ölüsü ile karşı karşıyaydı, ne nefes alabiliyor ne de haraket edebiliyordu.
sadece dolaptaki cesede odaklanmıştı, hala bir eşşek şakası olduğunu düşünüyordu.
"barış" semih konuşmuştu.
"ben öldüm, hatta sen yaptın bunu"
"hayır ben hiçbir şey yapmadım, ben sana kıyamam ki"
"kıydın barış, alkolden uzak tutmaya çalıştım seni. kazanan ben değil alkol oldu ama"
"sokakta hani herkes sana bakıyordu ya sebebide buydu, olmayan birisi ile konuşuyordun çünkü. ben öğrenmemem için çok uğraştım ama zamanı gelmişti artık"
"semih şakan gerçekten komik değil" titreyen sesi ile az da olsa konuşmaya çalıştı
"hala şaka diyorsun, dön ve önüne bak yatan kim"
"semih" sesini yutmuştu, asla ağlamayan, korkmayan barış şuan da şuracıkta salya sümük ağlayacaktı.
"nasıl kıydın bana alper"
"ben birşey yapmadım, gerçekten" ne dese olmuyordu yaşanılanlara anlam veremiyordu. o semihi nasıl öldürürdü.
"beraber kalıyorduk, alkol içmenden çok şikayetçiydim. alkol içtiğin zamanlar kendini bile unutuyordun çünkü sen"
"arkadaşlarınla içmiştiniz yine, saat 5'de geldin eve. dün seni sahile o saatte götürmemim sebebide oydu"
"eve geldiğinde bana bağırdın bir şey demedim, bıçakladın beni"
"beni rüyaların dahil her yerde görüyorsun, bu süre boyunca da beni bir tek sen gördün ve bu herkesin garibine gitti. olmayan birisi ile sahilde el ele yürüdün, çift tişörtü aldın, yemek yemeye gittin ama senden başka kimse görmedi beni"
"alper ben seni çok sevmiş iyiliğini düşünmüşken yaptın bana, o gün beraber içmeye gittiğin kerem yaptı mı peki böyle birşey"
barıştan cevap bekledi ilk başta, alamayınca devam etti.
"hayır yapamadı, ilk günden beri bu dolaptayım ben, cenazem bile yok"
"seninle hiç olmasın iyi bir kaç gün geçirmek istedim, teşekkür ederim ben yinede ama benden sana ayrılam sürede bu kadardı be alperim. yaşarken yapamadıklarımı öldükten sonra yaptık, ama şunu unutma ki ben seni hala seviyorum, her ne kadar şu halimizin sebebi olsan bile"
o an bir saniye bile konuşamamıştı barış, şimdi hatırlıyordu olanları çünkü. semih baştan aşağıya haklıydı ama artık semih de yoktu hayatında.
asla kıyamadığı semihine bir kere kıymıştı bile. geçmişi düzeltemiyordu.
...
barış x kerem
barış
keremim çikom, bugün acı ama gerçeklerle yüzleştim. semihi öldürdüm ben. nasıl yaptım bilmiyorum bile ama o ölüyken benim yaşamaya pek hakkım yok gibi.
son bir haftadır semih yanımdaydı, herşeyi unutmuştum bana yine iyi gelmişti. çift tişörtleri aldık, sahile gittik el ele yürüdük, pamuk şeker yedik ve o hep yapmak istediği çocukları izledik, dönerde yedik. yaşarken yiyemiyordu. çok mutluyduk kısaca ama bugüne kadarmış.
herkesib bakışları üstümüzdeydi, ben başka şeylerden dolayı diye düşünürken asıl bakma sebepleri her şeyi tek başıma yaptığım içinmiş
doğruya kim olsa öyle yapar zaten
kısacası keremim ben yaşamayı hak etmiyorum, semihi nasıl öldürdüysem bende öyle öleceğim.
tek kardeşim dediğim sen varsın diye haber etmek istedim. seni seviyorum kerem.gönderildi,03.48
görüldü, 04.19
kerem
barış şaka mı yapıyorsun kardeşim
mesajınız gönderilemiyor
yapmadım de barış
bunların hiç biri senin suçun değil, alkolun suçu
ve sen şuanda içmiyorsun
canına son verme
mesajınız gönderilemiyor
barış o günden sonra alkol içmemişti bile, ama suçluluk duygusu ile yaşayamazdı.
o gün bitirmişti hayatını, diğer evrende kavuşmak umuduyla.
...
arkaslar naptm ben
aglıyacagım herhalde
gidip yeni hikaye yazıcam sozum vardı ondan sonra da kalan hıkayelere donerım 😭😭
neyse seviyorum sizi canlar
hadi baiiiy