giriş

115 24 13
                                    

çağan şengül sevdam bitmez

kurguda yetişkin içerik, şiddet vb. şeyler bulunacaktır. mpreg konulu bir kurgu!

bu bölüm ufak bir giriş bölümü olacak, mezun senem ve çok fazla burayla alakadar olamıyorum, yine de zaman buldukça bölüm atmaya çalışacağım, sizde desteklerseniz sevinirim!

yorum yapın yoksa yamuldurum🕴🏻

***


"nasıl kaçırdınız lan adamı elinizden?"

yüksek ve kalın sesi büyük evde yankılandı, ellerini önünde ki masaya vurup ayağa kalktığında etrafında ki onlarca adam kaçmamak için adeta direniyordu. patronlarının öfkesi hiçbir şeyle kıyaslanamazdı ve üstelik bu sefer kendi suçlarıydı.

"üzgünüm patron, hepsi benim hatam. yemek yemesi için ellerini çözmüştüm, o sırada kaçıp gitmiş şerefsiz"

"ulan bir tane adamı yirmi dört saat elinizde tutamadınız lan! ne işe yarıyorsunuz oğlum siz?"

otuz adamın içinde en önlerinde iki elini önünde sabitlemiş, başı eğik adamı es geçerek bu sefer diğerlerine baktı.

"ne diye duruyorsunuz burada? tek işiniz o piçi elinizde tutmaktı"

"adamların kafasına odunla vurmuş patron"

en önde ki kıvırcık saçlı adam, sağ kolu ferdi konuştuğunda hızla önüne geldi, siyah ceketinin eteklerini geriye attırıp ellerini beline yerleştirdi.

"öyle mi ferdi? ulan ölesiye dövülmüş adam bunları yaparken eliniz armut mu topluyordu?"

tekrardan bağırdığında merdivenlerin başında ki ona korkan gözlerle bakan kardeşi gözüne çarptı.

"abi"

"güzelim sen niye hala uyumadın?"

"bir sorun mu var? niye sürekli bağırıyorsun?"

kardeşinin yeşil gözlerinin korkuyla dolu olduğunu gördüğünde öfkeyle tek elini yüzüne götürdü, sertçe sıvazlayıp büyük adımlar ile kardeşinin yanına vardı.

"bir şey yok bir tanem, ufak bir sorun çıktı o yüzden sinirlendim. korkma tamam mı? sen iyi misin? bir şeye ihtiyacın var mı?"

hızlı hızlı konuşan ağabeyine karşı gülümsedi yeşil gözlü çocuk. önünde diz çökmüş ağabeyinin yanağına yasladı avucunu. sakalları batsa bile, hafif hafif sevdi onları.

"sakin ol, iyiyim ben. sesini duyunca bakmak istedim"

"tamam o zaman, doğru yatağa"

"ya abi, uyumak istemiyorum saat daha çok erken"

ona masum masum bakan gözlere aldanmamak için çok çaba gösterdi uzun beden, arkasında ki tonla adamın önünde de gardını indirmek istemediği için boğazını temizleyip kardeşinin saçlarını karıştırdı.

"lafımı ikiletme arda, yarın özel dersin var uykunu alman lazım. yanına geldiğimde uyumuş ol, hadi bebeğim"

alnına derin bir öpücük kondurup gözüyle odasını işaret ettiğinde küçük beden oflayarak odasına ilerledi.

"ben bertuğ'u istiyorum, bıktım senden"

"onunda kafasını kıracağım, bunları hep o öğretiyor sana farkındayım"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 17 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

mağlup | alkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin